ingen sommar utan fiket!


Foto: Fanny Jakobsson (lillasyster)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Vilka underbara dagar jag har haft den senaste tiden, jag gillar dom kvällarna och det kan inte bli bättre. Först i tisdags fick jag besök av Emma, hon kom hem till mig i Visby. Vi gjorde inget dom timmarna, men när klockan blev halv ett började vi planera att vi skulle åka på äventyr, vi ringde Kevin och sa att vi skulle komma ut och överraska Christoffer. (Kevin var inte hemma, han skulle komma hem senare) När vi kommer hem till dom, säger vi att vi är ute och Christoffer blev riktigt glad att vi kom och sov över där. Somnade rätt sent den kvällen, men riktigt mysigt var det. Vaknade dagen därefter och solade, med Kevin ett tag.

Efter vi hade solat med Kevin igår, åkte jag och Emma till Visby för att gå och handla. Vi handlade presenter till Kevin och till min älskling, nu är det klart iaf. Efter åkte vi förbi min syster och hälsade på henne, senare åkte vi hem till landet. Moa kom förbi och då, var det bara att fixa sig och sen dra iväg till fiket. Sista sommaren med Robin och Emanuel, den får vi inte missa. (dom spelar musik och dricker och umgås på fiket) Träffade riktigt många där och några har jag inte träffat på ett år eller ett halvår. Saknar verkligen sommaren i Burgsvik, men som sagt den blir inte lika bra som alla andra år, men vi får försöka!

En sommar känsla på fiket, det kan inte bli bättre. Om man är på fiktet en kväll, då känner man bara hur sommaren har börjat, nu ska jag ut och sola med Emma och sen svarar jag på kommentarerna senare under dagen.

Vad har ni gjort dom senaste dagarna?


Kommentarer

TEST!

snygging där! ^^

vilken söt syster du har!



sv, vilken tur :D

Allt bra? =)

grymt ! , vad gör du ?

Hej, vad gör du ?:)

Härligt att höra! Samma här :)

Jättefin bild som vanligt ;)

Kram

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=aOpjeD6pgSPWCNUyezpbAoNsb1ye13QQF6zj8tOb0bxBoGxH4ci4#Gallery



Klicka på länken och rösta på min klänning (ge gärna fem röster)

och när du gjort det.. så går du in på min och min tvillingsysters

nystartade mode-tvilling blogg och skriver i en komentar att du gjort det och sen så ger vi din blogg en länk i ett inlägg!



/modetvillingarna.blogg.se



Okej, har precis varit ute och solat :)

Allt bra ?

sv: hehe japps :D

allt bra idag? :)

Svar: Hehe okej. Jag hade andra bloggar tidigare än den jag har nu. Jag bloggade rätt mycket 2007-2008 med ca 1000 besökare. Men sen slutade jag. Och började igen nu för ca 1,5 år sedan. Hur många inlägg gör du om dagen i snitt ungefär? :) Kramar

fan va fin!

hejsan, fin blogg !

följ gärna min och släng in en kommentar :-)

fin bild hur är det ??

SV:Samma här :)

Gjort idag?

sv: det var så lite så!;)

några planer inför de närmaste veckorna?:)

du har så fina ögon :D

Låter härligt :) Finbild!:)

Det är toppen=)

Vad gör du?

ja :D

god natt sötnos. :) blev en lång dag men nu ska jag i säng.. ^^

sv: tack så mycket :D



sååå fin bild!

sv; ne nu ska jag slå mina ögon i kors och sova lite! :D pUSSHEJ GODNATT!

sv: Japp. :D



Fin bild! :)

Har badat och njutit av den underbara sommaren:)

Allt bra?

Svar: jaha okej, allt bra?

vänner med :)

hur e de med dig idag?

god morgon söt!

Sååå fin bild!



sv; Haha :)

Men vad kul! Allt bra?

Fin bild:D

härlig bild :)

solat, grillat & njutit av vädret :D

fin bild :) allt bra ?

Kram

super fin bild!

- Härligt! Haft en bra dag?

fin du är!























Follow my on Bloglovin







Trackback