jag älskar vädret!

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Nu är jag hemma, men ska snart iväg hade bara tänkt uppdatera mig så ni inte tror något annat. Idag har jag gått runt på stan med min bror, köpte lite saker och bara njutat av det fina vädret. Runt tre tiden så träffade vi Jakob och sen drog vi ner till glass masasinet och åt glass. Ingen av oss hade ätit, under hela dagen så en glass fick duga.

Efter vi hade ätit glass så ville min syster gå med mig på stan, så det blir en vända till på stan och kolla lite saker. Hittade inget när jag gick i alla affärer igen, men som sagt jag behöver spara pengar också. Nu efter vi har gått på stan, så tänkte jag och min syster åka och äta mat. Det är så sjukt fint väder, så man måste passa på att vara ute så länge man kan.

Vad har ni gjort idag denna soliga fredagen?

Kommentarer

TEST!

förlåt för sent svar, men har legat på sjukhus i några dagar :/



vadå, vadå? :o

Sv: Samma här :)

Vad gör du?

världens underbaraste väder!



sv: hm ja, hoppas det går bra med honom iallafall :) tack du är fin!

älskar också vädret och gott det där såg ut då :D

sv: tack :D hoppas allt är bra med dig idag?

det har varit jätte varmt här också idag! :D

jaa:) allt bra med dig? :)<3

Glaaaaass! <3

Riktigt härligt väder idag, gott med glass :)



SV: allt är bra med mig tack,hur är det med dig?

Hej fin blogg du har!

- Var med och tävla om ett valfritt linne hos mig.

Sorry om du inte gillar reklam. ♥



Kram

Svar: Tackar :)

svar: svarar på en massa kommentarer från idag :) <3

sööt blogg! :) skulle du vilja köra ett länk byte? kommenatera då min blogg!

Vad gott med glass :)

Okej. Allt är bra :)

Haft en bra dag ?

sv; du behöver inte förstå, men de luktar gott i soppskålen :D

Va inte ätit på hela dagen? När åt ni glassen? :)

Haha.

Ha en toppenkväll :)

Sv: gör du då? :D

fin bild !:D<3

mums!

Aa:) Åååååå guud vad gott det ser ut!:D

Det där såg inte så dumt ut =D

Hej!

Vad gör du en kväll som denna?

Kram

glass är alltid de

Åh va sugen jag blev på glass! Vilken tur att jag har lite i frysen! :p

Vsg ^^

:DD

Hihi blir riktigt aviiis!;)

Allt bra idag?

FINA BILDER DU HAR I HEADERN! ♥

Roligt med Canon, ska köpa en EOS 600D!

sv; det är bra med mig med :)

har kollat runt lite på fin blogg, gud vad du tar fina bilder! :D

Är det sorbet? Så jäkla gott är det! :-D

SV: Japp :D

härligt! :)

- ja ;).

najjs blogg :)

va gott

Gud vad gott :D

Du har en jätte fin blogg! ♥ Var gärna och följ min blogg :D

sv: jag är 17, fyller 18 den 15 juni så snart! Själv då? :)

Hej! Fin blogg! ;)

sv; varsågod <:

Gott med glass.

svar: tack så mycket! den kjolen är sjukt vacker! :)

mm det där ser god ut =)

okej ;)

jag har solat, badat i poolen 30 grader varmt var det i poolen idag :)

grillat.

nu ska jag slå på TV och kolla lite.

Allt bra annars?

Jodå allt är bra sj ? :D

:D

sv: Åh okej, hur långt klippte du?:)

Ja ganska ;)

Du de där såg gott ut! Va är de för smaker? :)

svar: ja! :D

svar: ja! :D

sv: skönt att höra =) allt är bra här med :)

gott med glass!

sv: hihi, eller hur! Åh, gott med glass! Vad är der för smaker? ♥

Åh, va gott det ser ut! :D

åh vilken härlig bild!! =)

Vad superdupergott med glass! Färgglad och fin är den också! :D

dagens blogg vinnare är utsatt! kika in om det blev du! anmäl dig igen ifall du inte vann! :D

Sv: okej :) kollar på talang :)

sv; de må så vara! ;) oh !

Hej!

Vill du ha förslag på lite olika blogg designen!?

Isåfall kan du kolla in denna blogg: http://ampiiolovaanstestblogg.blogg.se



Du kan ju även ge förslag typ om du vill ha en stilmall som kissie eller fokis eller något så kan vi ju försöka göra den till er :) men du få då kommentera: http://ampiiolovaanstestblogg.blogg.se



Sorry om du inte gillar reklam :( <3

Tänk på att man måste äta extra mycket och dricka ännu mera i värmen! =)

Jag har varit och och köpt gympaskor!

ha en fortsatt trevlig kväll! :)

Mums! :D

SV: Jag har spenderat

hela dagen med mina

två bästisar och en

kompis på tivolit

(festivalen) här där

vi bor och det ska jag

också göra imorgon.

Jag med! (a)

gud så gott det där såg ut att vara! :)

gud så gott det ser ut!

sv:ja :D

Sv; Härligt :D gott med glass!

vad god glassen ser ut!

jag med! :D

Mumsigt det där såg ut då! Förstår inte riktigt varför jag inte passade på att ta en glass i det fina vädret. haha Full upptagen med annat helt enkelt.

Sv' Ja :) Du få ha en fortsatt bra helg!

När avslutas tävlingen om kamera smycket? :)

blir så sugen på glass av fotot !<3

gottt med glaaaass :o

sv:jo de är bara bra med mig med

va har du gjort idag då? <3

hejsan, vad görs ?

Gott!

det är lovely :D

Kul att du är med i dagens blogg :D Lycka till :D

hehe okej , här är länken:

http://standingcarla.blogg.se/2011/may/13-finalister.html

:)

SV: Tack, det kan behövas! :)



Håller med om att vädret var helt underbart idag! :D Hade du en bra fredag? :)

super fin blogg , gillar den starkt ! :D

kolla jätte gärna in min :)

sv: tack så mycket! :D Glad jag blir!

sv: Awwe tack sötnos <3

Söt blogg tjejjen! (:

tack så jättemycket för rösten ! :D

jag meddelar dig när jag gjort inlägget där länkarna är :)) allt bra?

SV: Det låter nice det! :D Det har jag också haft! :)

SV; Aha :( finns det ingen som är öppen då? :(

Idag lockade badstranden, bada är livet det:D

Glass i stora lass! :D

sv: ja :D

svar: yey :D

- mhh, vad tycker du om min bild?

Verkligen =)

svar: va göru? :)

Tack sötnos :D

Hihi! Vad gör du? :D

svar: jag försöker få upp min sovande pojkvän ur soffan, så vi kan gå och lägga oss :P

sv: tack :D

Åh vad gott det ser ut! :D

vad är det för glass? Ser ut som sorbet? :D

sv: bara att åka till närmaste "vattenpöl" och slänga sig i;)

sv okej. Vgd?

Fin bild, Tycker du om din kamera? :)

svar: tack sötnos!:)

Hej jag ville bara tipsa dig om en jätte fin blogg som är min kompis gå gärna in och kommentera den och följ den om du vill kram lillan!!:)

ojoj! vilken fin blogg :)

vgd ?

Jättebra blogg :D<3

Det ser väldigt gått ut :D























Follow my on Bloglovin







Trackback