jag är bara glad


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Känner att jag börjar få lite bildbrist, inte alls bra. Fast jag har så sjukt många bilder från studenten och balen, men just nu orkar jag inte bjuda på fler bilder får ta det lite lungt med dom bilderna känner jag. Kanske borde ge mig ut och fixa lite nya bilder? Eller vad tycker ni, eftersom klockan är över tolv så ska jag ju åka till sudret och se min bror när han slutar nian och åker vagn, så då blir det lite bilder iaf. Men först ska jag sova lite så jag orkar med dagen, annars kommer jag vara trött hela dagen.

Ikväll har jag vart riktigt glad och ibland får man frågan ''vad äter du för något?'' jag äter inget speciellt, jag är bara glad. Men ikväll har jag vart riktigt glad, har tagit det lungt med min bror och hans kompis och några andra som är här på besök. Mysigt kan man säga, nu efter allt chokladpudding är jag mätt och hade tänkt sova.

Vad har ni haft för er ikväll?


Kommentarer

TEST!

haha gör inget :_D

jaa :D hur är det

Inte bra att börja få bildbrist hörru? ;)

sv: Haha, ajt :D

Men ska titta på film nu. c'yaaaaa! :D

bara bra tack :D

Svar: Hihi tack! :)) Vad händer imorgon? :)

jajajamensan ;D

ja det är underbart med mig, jag är så glad för det är sommarloov :D

Men du har ju redan så mycket fina bilder?=)

otroligt fin bild =D

sv: :D

Jag har just nu en badmintonfrågestund i min blogg! Det skulle vara guldvärt om du frågade en fråga där:)

http://diktobild.blogg.se/2011/june/fragestund-om-badminton.html

Kram!

söt hund!: D

söt bild :D



sv; aha, okej :) jag vet inte vad jag ska göra :)

skönt att bara vara glad :D jag vet inte mysa med pojken senare iaf :D

hejhej! :D

allt bra?



http://swaxu.blogg.se

gå in på min blogg, ni lär inte ångra er!

låg 1:a på bloggplatsens lista för flest läsare innan jag bytte till blogg.se.

Snygg header!

Kommentera & läs min blogg!

www.paulinakuuttis.blogg.se

gud vad fin du är ! :)

gud vad fin du är ! :)

va söt !

svar: okej :( <3

svar: hehe :) värst va tidigt du är uppe då x)

God morgon =) <3

Hej,hur mår du?:)

Fin blogg förresten<3

En riktigt fin bild på hunden. Vad söt den är ;)

Fin blogg<3

sv; man ska vara munter :)

fin hund! :D

vad är det för ras?

Söt hund! :)

Vilken fin bild, och otroligt fin hund! :)

va sööööt! :D

Jättesöt hund!!^^

Vilken fin bild<3























Follow my on Bloglovin







Trackback