jag dricker inte

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Jag vet exakt hur mamma eller pappa tänker nu, dricker min dotter? Men jag kan säga att det är inte min dricka som är på bilden, tog bara kort på det för jag har bildbrist. Så ni behöver inte vara rädda mamma & pappa, men jag gillar som sagt att ta kort på allt jag ser. Gillar bilderna, för att det är rätt mycket färg på dom också!

Ikväll blir det att ta det lungt med Emma, eller vi ska iväg och kolla läget på några festar. Ha lite roligt och vara social helt enkelt, senare mot kvällen åker jag till min pojkvän och är med honom. Min kväll blir nog rätt lungn, tror jag. Nu ska jag fixa det sista sen dra jag och Emma iväg, kommer tidsinstälda inlägg senare mot kvällen. Så ha koll, mina underbara läsare.

Vad har ni för er denna torsdag kväll?

Kommentarer

TEST!

gott!:D

sv; undeerbart :D

ÅÅÅÅÅÅH ÄLSKA SMIRNOFF OCH BACARDI BREEZER :D

- okej nice :)

kan man ja

Bacardi breezer är gott =)

sv: samma här :p

det ser ju gott uut<3

sv: Då ska jag försöka fixa ett inlägg där jag visar det så snart som möjligt, kanske redan imorgon :)

Hej! Haft en bra dag denna Torsdag?^^ :)

Det blir något liknande för mig med, bara chill:)

haha ja:D

Aaa

sv: görs ? :)

svarar på kommentarer :) själv? :D

denna torsdagkväll ska jag vara hemma och se på tv, jag har sjukt ont i halsen...

jao ;)

Bilderna ger en skön känsla och färgerna gör mycket :D

super gott !:)

- mhh ;) vgd?

SV: Hihi :D



Hej! Jag har veckans bild på min blogg varje vecka och du får jätte gärna mejla en bild till [email protected] så kan du bli veckans bild och finnas i menyn!

Hoppas du är med!



(förlåt om du inte gillar detta!)

God dricka det där ju! Haha ;)



Sv: Tack så mycket!

Den där röda BREEZER flaskan är fett god! :D dricker den gärna på krogen ;)

Okej. Allt är bra :)

Haft en bra dag ?

vilken fin bild :D

Själv tycker jag inte ens om dem där=)

Händer ikväll?

jotack allt är bra :) hur äre själv? kram

Grym blogg,har följt din ett bra tag nu å ångrar det inte det minsta ! :)

okej ;) ska packa :)

Okej, här har vädret varit bra, mulet ibland, sol ibland men ändå en behaglig temperatur att vara ute i! =) Hoppas du får en underbar kväll!

åh, de där är goda (a)

Det är alltid kul att ta kort på drinkar o så, blir alltid fina färger :)

Dom är goda =)

inte så mkt ;)

va ska du göra på sommaren då? :)

- typ inget :)

Nu är Dagens Blogg tävlingen slut!

se ifall det är du som vann.. ifall inte så är det en omgång på gång just nu,

Så det är bara att anmäla sig! ^^



Var du kan anmäla dig har du här ---> http://demzziz.blogg.se/2011/june/vinnaren-av-dagens-blogg-ny-omgang-3-1.html



Kraam på dig & Lycka till.♥

sv; okej !

men jag hittar inte tävling'sbidragen någon stanns p ådin blogg ;oo

Jag ska nog bara vara hemma och chilla haha :)

hihi , hur mår du sötnos ?

sv. packa, städa och fixa :)



kram!

Hej! tävligen dagens blogg är avslutad, kolla om du vann! :-D Kom ihåg att rösta på mig i tävlingen så får du en länkning!!

sv: okok, aa :P

va med i min dagens blogg tävling

Fin blogg! :)

- Härligt^^

Nu finns en ny sångvideo att se ifall du är sugen =) Ha en fin kväll!

dina föräldrar har du själv varit unga. Frågan är vad Kissies för äldrar tänker när de läser hennes blogg?

- yes :D goda är dom ;D

fast en del av dom där är ju goda..fast jag är ju lite äldre också =)

svar: haha jaha, okej! :)

hoppas du får det roligt när du ska iväg.

tänkte just på du är ju 17 år du ser typ ut som du är 14 p.s ta inte illa upp!

sv: de låter bra de :D



ne vara me kompisar å pojkvännen å lite så :)



duktig du är som inte dricker! önskar att ja kunde säga dsm men ja de händer iaf inte ofta

ikväll är jag bara hemma och tar det lugnt:)

imorgon är det en vecka kvar till midsommar! vet du vad du ska ha på dig?:D

sv joo det är bra här med:D

fin blogg :)!

hmm inte jag häller, vad ska du göra under sommaren??? :D

Helloj



Hade varit jätte gulligt om du ville lägga en röst på min bild :D Tack så fall snälla du! :D

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=53

SV: jo de är bara bra, dusj? :) <3

Sv: ah :) haha nice bilder ;)

Kan vi göra ett länkbyte? :)

Hej vännen!

Vad gör du?

Kram

sv: hehe okej, jag lyssnar på ett radio program haha :P

snyggt! älskar smiranoff:D

sv: Härligt! Jo, bara bra här :)

Sv; Coola bilder :)

svar: bra :D

Hej skulle du kunna göra en header och design och så till mig?

Har en DagensBlogg , va gärna med :)

http://jennifferkling.blogg.se/

Så härliga färger

Va rädd om dig

fina bilder du fotar i alla inlägg du lägger upp kul att vi har samma namn ;) beatrice är det snyggaste namnet ;)

Haft en bra dag? :)

har me några sånna i kylen

SV: Förlåt för sent svar, men har haft fullt upp med annat... :)



Aah, balen var i torsdags och den var jättefin :). Aha, okej, är det 2:orna lr 3:orna i din skola som går på balen eller? :)



Hehe, okej :). Tack! :D. Hade du en bra skolavslutning? ^^

bra att du säger till föräldrarna innan dom hinner misstänka något :)

Fin blogg, med mycket fina bilder!:)

coola bilder :D

Haha, roligt inlägg ;)

smirnoff ice är så gott!

Ganska roligt att ta bilder på saker xD

jättefina bilder! :)

händer i helgen? :)

"Jag vet exakt hur mamma eller pappa tänker nu, dricker min dotter?"

"Så ni behöver inte vara rädda mina underbara föräldrar"

Haha, tyckte att det var roligt skrivet bara, ett roligt inlägg att läsa ;)

åh dom där är så otroligt goda! fina bilder också!!

Bra att du dricker inte, det är bara meningslöst:) men jag brukar ta lite ibland för smakens skull, haha.

Tävling på gång! :)



http://lutenn.blogg.se























Follow my on Bloglovin







Trackback