JAG ER ÖNSKAR ALLA EN BRA MIDSOMMAR


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Imorse när jag vaknade var det bara fullt med regn, vilken bra midsommar tänkte jag. Men nu är det sol och hoppas det kommer vara sol resten av dagen. Idag blir det att vara med dom bästa, åka till Fårö och vara med nära och kära. Jag lämnar datan hemma och tar med min kamera, så hörs vi imorgon någon gång.

Jag vill först och främst önska er alla en bra midsommar, till mina underbara läsare, släkt, familj, vänner, ovänner, främlingar och allt vad det finns för folk. Hoppas ni verkligen får en bra midsommar, fast ni har dåligt väder, jobbar eller är sjuka. Ta hand om er och va rädd om er om ni hade tänkt dricka idag och gör inget dumt som ni kommer ångra.

Gillar ni min blogg? Nominera mig till blog Awards 2011 då, men bara om ni tycker jag är värd det. (tryckhär)
HA EN BRA MIDSOMMAR ALLA FINA PERSONER! ♥

Kommentarer

alla kommenater som kommer in nu, svara jag på imorgon för att jag ska iväg och fira midsommar med mina vänner. jag hoppas ni får en riktigt bra midsommar puuuuusss!

Hoppas du får en jääätttte bra midsommar! kram

Glad midsommar :D



Du har inte lust att hjälpa mig att rösta på min klänning? Förlåt om du blir irriterad av alla dessa frågor men vill så gärna vinna:

DIREKTLÄNK TILL TÄVLINGEN: http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=AM3vnezsWXuVORpK7e1VX4zlXJVd5R35bsoDMdvg1d2DueLo9B0T#Gallery

glad midsommar, fin bild !:D<3

sv: Ja visst var det ett bra program! :D

Gud vilken fin blogg:)

Ha en trevlig midsommar! ^^

sv: Glad midsommar

Hur ska du fira det?

KRAMIS <3

Sv; ja :) fin bild!

gott

Rösta gärna på mig här, http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=hz6kSdZrRuVKJYPBt1NNDCbDxRTQxqtTgm2wDObS9udGGqHzeUBi#Gallery

Ge 5 stjärnor. Sen går du in på min blogg o säger att du har röstat så får du en länk, kram!

GLAD MIDSOMMAR SÖTNOS! :)

yeeah :D

gott :D

sv: okej jo bara bra:D

Glad midsommar underbara Beatrice!<3

SV; Jaha, samma här! Vad ska du göra på midsommar då? (idag) :)

Sv' Tack detsamma :)

sv; grymt :D



detsamma! :)

Vinnarna av dagens blogg är nu utsedda,!

Var med igen vettja, även om du vann eller inte!

http://jaxel.blogg.se/2011/june/vinnarna-ny-dagens-blogg-1.html#comment

tänkte bara kika in och önska dig en glad och trevlig midsommar, kram! :)

Glad midsommar ;D

glad midsommar! :D

sv: ja mysigt om inte annat :D



hoppas att du får en skit bra midsommar :D!!

SVar: Byt till den vetja! :D

Ja men ha en ännu bättre dag du? :D

kram

Fin blogg! :D

Följa varandra via bloglovin? :)



Nu har jag kört igång veckans blogg på min blogg. Va gärna med och få flera läsare som kommer besöka din blogg! :)

Anmäl dig här: http://allasaleh.bloggplatsen.se/2011/06/21/5652636-veckans-blogg/#kommentarer

- samma här vi ska grilla o så ^^

glad midsommar!:)

Ha en trevlig midsommar :)



kram

desamma fina du!

Hej, jag skulle bli jätte glad om du vill rösta på min bild här: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=261

kommenterar du på min blogg att du ha röstat, är du med och tävlar om att bli länkad på min blogg i menyn. :D



förlåt om du inte vill ha sånahär kommentarer!

Jordgubbar är helt klart ett måste på midsommar, eller hur? :)



Ha en riktigt härlig midsommar!



kram,

http://www.erikadahlman.blogg.se

sv: härligt !

Glad Midsommar :D

Vad ska du göra åt midsommaren ?

sv; nej du får nog ha en trevlig midsommar själv, för jag ratar dagen, och är så jädra sur och ska totalstrunta i den ^^

Fin blogg du har gumman! Hur firar du ikväll? ♥ / Veys.blogg.se

du är bäst!<3

sv: hahah okej buse!;D

hur är det med dig?

fin blogg!:)

GLAD MIDSOMMAR SÖTNOS, HA EN UNDERBAR DAG!

Kram Sofija ! ♥

Svar: Okej, det låter ju nice :) Man får väl säga glad midsommar nu :) Jag ska vara ute på några kompisars ö och fira med god mat, festa, åka vattenskoter, båt med ring efter, leka lekar och dans runt midsommarstång :) Det blir nog också nice :) Ska du göra något roligt nästa vecka då? :)



Förresten, idag startades min tävling där du kan vinna riktigt bra och snygga sminkborstar från Sigma Beauty i USA :) Var gärna med!

Ha en jätte bra midsommar! :D

:) allt bra idag? :)

glad midsommar! :D kolla gärna min blogg

Härlig bild! :)

Allt bra idag sötnos? =)

Vill du ha en länk på bloggen? :)

Klicka dig på in feliciaorrstenius.blogg.se

___________________________

Väldigt fin blogg, kram fo!

Ha en bra dag!(:

sv: och mer hade det blivit om jag inte hade tagit ett halvt års paus:P

Glad midsommar!!!

sv; du är <3

-trevlig midsommmmar gullet.

varsegod du! :)

sv: jag har inte gjort så mke, ska snart iväg till en kompis :)



hur ska du fira midsommar? :))

snygg blogg! <3

sv: hihi, varse :)



glad midsommar förresten! ^^

Glad midsommar till dig med!! Jättefin blogg du har med jättefina bilder. Kika gärna in på min oxå, men glöm inte att lämna ett litet fotspår i kommentarerna.

mysig blogg! :)

å jätte fina bilder! :D

kram!

Trevlig midsommar! :)

Nice blogg! Du vet att du kan nominera dig själv förresten?



Varma hälsningar

Maja

glad midsommar ! :)



frågestund på bloggen fråga ! :)

Jätte fin blogg, och du tar jätte fina bilder! Glad midsommar! :)

Ja ska till en vän till pojkvännen på mysig middag :) Mysigt det låter att åka till Fårö, har du landställe där?

Glad midsommar!

Glad midsommar! :)



Tack detsamma! :)<3



Sv; Vad kul! Vart ligger kiosken?

allt bra med dig? kram =)

Följ min blogg på bloglovin http://www.bloglovin.com/sv/blog/1723277/isabellealberti efter du gjort det kommentera på min blogg så följer jag dig också?:D

Kram, ursäkta om du inte gillar såna här kommentarer ha en bra midsommar!

sv:

nt mkt :D

Vad har du gjort idag i Midsommardagen? =)

sv: jo de är bra :D

Dagens blogg är utsedd! Gå in och kolla om det va du som vann eller inte! ;)



http://chaiimphoemphon.blogg.se/2011/june/dagens-blogg-ar-1.html#comment



Om inte är det bara och va med igen!

Fin sommar bild:D

haft en trevlig midsommar? :D

åå, vad fin blogg! haft en bra dag? :)

Jag kommer inte ihåg senaste midsommaren som det inte regnade mer eller mindre eller var mulet och grått. :P



Men tur att ni fick lite sol då :D

haft en bra midsommar? :)

Fin blogg,och fina bilder också :)

sv okej, hoppas dagen har varit bra och du får en bra sömn i natt!

svar: det är en ear cuff, inte en ring. hahahah ;)

Glad midsommar! :)

Tack fina Bea!

hur var midsommar?

sv: Veckans blogg är ute

anmäl dig genom att skriva " jag är med" eller någon annat

KRAMIS<3

Tack så mycket ! :D hoppas du har haft en fin midsommar=)

Ha en trevlig midsommar! :)

följa varnn på bloglovin? :D

glad midsommar!:)

Detsamma! :-D

sv:v a skönt.D

mumsig bild ! :D



allt bra idag? :D

Hallådär! Haft en bra midsommar?! KRAM

Hoppas din midsommar var jättetrevlig :) <3

Hallå i stugan!:) haha

nu är dagens blogg färdig. Kolla om du vann och va sedan med igen! Det är alltid kul ifall man vinner:P

snabblänk: http://freefallin.webblogg.se/2011/june/dagens-blogg-vinnarna-1.html#comment

Hoppas allt är bra med DIG:)

Kramar från oss!

fin bild

och tack! :D

Dagens blogg är nu avslutad, kika in om du vann & anmäl dig till den nya omgången :D

tack detsamma :)

Superfin blogg! :D

vad sööt bild ^^

Fin bild! vgd?

tack:D okej, jag gör inte så mycket:)



få en länkning i min blogg garanterat, bara du gör en sak som tar 15 sekunder, läs mer på min blogg:) kram sofia

Hoppas du hade en fin midsommar! :)

Tack :)

Sv: Mm :)

så gott med jordgubbar! Det är verkligen midsommar! Ha en bra dag!

Hej Dagens blogg är nu uppe kika in och se om det vart du ;) Om inte är det bara att anmäla sig igen :)



http://miff.myshowroom.se/dagens-blogg-2/



Kram Stina och Emelie :)

Hoppas att du har en riktigt bra midsommar också!



/Marina

Tack det samma du ^^ gjort något roligt då? själv vart det bastu tävling igår xD

Sv: :) haft en bra midsommar? :)

Hej!

fin blogg, vad händer i sommar?

Cool blogg! Besök gärna min blogg!

OKej , Vakna nyss :/ :P

Jordgubbar ♥

har nominerat din blogg nu :D <3



"Jag vill nominera http://beattriicee.blogg.se/ till årets blogstar för att hennes blogg kan bli stor, så fina bilder som hon tar, och hon bloggar bra! :D"

hejsan, vgd ?

å jordgubbar! käkar jag just nu hehe

Mysig bild. c:

Sv: Tack så mycket :)

Fint!

Fin blogg!

Anmäl dig gärna till veckans blogg hos mig! Har du redan anmält dig? Gör det igen!

www.matildas.blogg.se :)

Tack du

Jag hade trevligt, hoppas du hade trevligt

- detsamma vännen!

Jag har inte gjort något speciellt! Hade du en bra midsommar igår? :D

bra , hade du en bra midsommar ?

åh så gott!! glad midsommar på dig

Fin blogg!

Har du några stora planer för i sommar? :)

Tack så mycket söt:)

Hoppas du fick en trevlig midsommar själv :)

åh låter supermys!

Hoppas du hade en bra midsommarafton! Kram på dig!

glad midsommar:D

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=YRCFwIQ3x4512NSWauxngnoyVpwpTmop2ounu9dizYYoloB0Xwm2#Gallery

Åh vad gott med jordgubbar! :)

Läs mina 5 anledningar till att jag aldrig vill bli vuxen på min blogg :) Håller du med?

älskar jordgubbar :D

Diggar verkligen bilden !! (:



--------



Kika gärna in i min blogg & titta på mina bilder och säg vad du tycker (:

Eller varför inte beställa en GRATIS design eller vara med i DAGENS BLOGG tävling ? (:

Hoppas du haft trevlig midsommar!

Glad midsommar! =)

Min midsommar var skön, lugn och härlig! Hoppas du också har en bra helg:)

Hej! Jag skulle bara vilja fråga om du skulle vilja rösta på min klänning jag tävlar med? Jag har nämligen brunnit för att designa kläder hela mitt liv och har som förkärlek just för att designa klänningar. Så skulle betyda så mycket för mig!

Röstar du fem stjärnor så får du dessutom din blogg länkad i min meny tills tävlingen är avslutad, dvs i ungefär en månad. Glöm bara inte att kommentera i min blogg att du röstat. Ha det så bra och tack i förväg! <3



Här är klänningen om du vill vara snäll och rösta,

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=IH5bhwi7tfs3K9P5KuDKifGiROr5rb8zgzPDjxASQqJboYTwGW6o



ps. man kan rösta varje dag, så skulle vart sjukt snällt om du ville hjälpa mig fler gånger :) (en länk per dag)

sv: allt bra med dig idag? :)

tack! och dsm :) hoppas du hade en bra midsommar

förlåt för sent svar, men har sommarjobbat och sådant..

hur är det?:)

Glad midsommar nu i efterhand! Grymt fin blogg du har :)

Älskar jordgubbar! :D

Vad gör du? :)

Heej du har en jätte fin blogg som jag verkligen uppskattar jag ska fortsätta följa din blogg för den e så jävla bra.

Har din dag varit bra !? :P <3

hejsan, tycker du att jag ska ha en tävling på min blogg, som kommer heta: 2 bloggar på en dag. ?



tävlingen går ut på att två bloggar kommer vinna tävlingen i min blogg och kommer som sagt bli dagens bloggar :)



inlägget:

http://emeliijje.blogg.se/2011/june/det-var-han-som-ville-kyssa-mig.html

- Nu blev jag allt sugen på jordgubbar!

sv: hihi :)

haft en bra midsommar?

Desamma :)

Åh vad gott med jordgubbar! :)



Fina bilder!

haha ja du regn är väl något underbart bra. :P

Jättefin header! Va med och tävla om dagens blogg vett ja ;)

sv; mysigt! jag har varit med min kompis Madde idag jag (;

vad händer imorrn?<3

kram

hoppas du hade en trevlig midsommar tjejen! :)

as snygg blogg ju:D

Frågestund på min blogg ställ gärna en fråga snälla du:)<3

http://nohaii.blogg.se/2011/june/f-r-a-g-e-s-t-u-n-d.html

Ifall du inte gillar sånt här ber jag om ursäket.

Kram.

sv: :) Lite sent svar, men kan svara på vad jag gjorde under midsommar istället för att svara på vad jag hade för planer.



Firade midsommar med min pojkvän och hans familj. Åt god mat och var lite barnvakt. Var även med på en fem-kamp. Vann och fick gratis drink i baren.. som blev en cola! :D Hoppas att allt är bra med dig! kram

okejokej:) var med kusiner och en vän!

hej, allt bra med dig idag? :)

Allt bra? Skapat en ny blogg nu :)

god morgon sötnos! allt bra?

hoppas du fick en härlig midsommar :)

Desamma!

tack desamma!

Sorry för ett sent svar! Men absolut skall vi göra det:) Kan inte idag... När kan du? :)

Fin blogg

hur har din midsommarhelg varit? :)

Söt bild :)

Fin blogg och fina foton! :)

va fin blogg! =D kolla in våran om du får lust ^^

Hej!



Jätte fin blogg :) Kolla gärna in på min blogg.

Hej haft en bra midsommar?:D

sv' tsss nejje :D

svar: najs! :)

jag hade en jätte bra midsommar! :D

- Jarå :D Ha en trevlig kväll!

Åh vilken härlig bild! :)

sv; okejelikej okej ;D

ÅH, TACK snälla du :) Hade du en bra midsommar då?



Skulle varit jätte snällt om du ville rösta igen. Vill så gärna komma etta plats :D Tack snälla i så fall :D



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=53



Förlåt för sent svar :D























Follow my on Bloglovin







Trackback