jag gillar dig och din röst

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Har just suttit på facebook och pratat med Tim och Emma och extra tack till Emma som gjord mig så grymt glad. Hon gjorde min kväll, fast hon är lite oklar. Hoppas du får en as bra kväll, vi ses senare idag eftersom klockan är över tolv.

Just nu sitter jag och pratar i telefon och tänkte lägga mig ner i sängen och sen kanske sova. Finns ändå inte så mycket och göra just nu och behöver nog sova om jag ska orka med morgon dagen. Men jag har haft en helt okej, onsdag fast jag har vart segt och ännu inte mår som jag ska. Men jag ska inte klaga, jag har ju dom bästa i närheten.

har ni haft en bra kväll? jag hoppas ni haft en jättebra kväll.

Kommentarer

TEST!

- Hoppas du får en grym långhelg! Kram!

tycker bilden är fin D:

Fixar du design? :)

du vet att du är duktig med kameran :D

sv: tack <3

Hihi :) <3

Jo samma här =)



V ad betyder kristi himmelfärdsdag för dig?^^

fan vad gött :D

min kväll var riktigt skön! :)

sv: hihi ja tack:D

sv: awesome, lovar att om du betalar båten och glassen så kommer jag, haha ;)

snygg design , anmäl dig gärna till dagens blogg :) <3

Kvällen har varit bra, sova strax =) Natti!

Hoppas du far en bra torsdag! :)

Underbar bild =)

God morgon händer idag?

Vad fin bild! :D

Min kväll var super :)



Tävla om en miniplatttång i rosa eller svart hos mig :)



http://h88.blogg.se/2011/may/tavling-1.html?_tmp=d088cbff4b439a9029c031fa9e83b256986245d3



Kram

sv: händer idag?:D

God morgon :) Fin bild!

sv: bra de :D!



Vad tycker du de bästa är med att va ledig?

sv- okej, nej inte så mycket.

Sv: Okej, vad gör du???? :D

Fin bild =)

ja :)

Allt bra med dig?

Kram

Det är bara bra, vad gör du?

Kram

- slappar, sj?

sv; jasså säger du det :D

Gör du då? :)

sv: Ja du, flytta är ingen hit :P inte när man väl gör det men när man är klar så! :) Hoppas det går bra!



sv: jaha på så vis:D

härligt :) jo det är bra :)

sv: hehe okej, nä jag gör inte mkt :P

Sv: Inte så mycket här häller :D

- Sovit gott? :)

- soory, men vad skrev jag till dig? hihi

sv absout:D

Sv: Japp :)

sv: haha väldigt ... :P

Hur är det med dig idag, snart sommarlov?

sv: händer idag?:)

;D

Svar;Jopp men du har också en skitbra blogg!:)

Hej allt bra med dig? :)

Sv: Hihi (a) <3

Jo men jag kan väl hålla med fast plugget har ju minskat och så men jag har fortfarande mycket tankar i huvudet och mycket omkring mig ! <3

Jag hade en bra kväll, dock jobbade jag till 22 men ändå :)

sv: jo då, helt okej. själv gumman?

ja :)

SV: vad bra ;) gör du då? :)

sv; jo det var ju tur det :D

när kommer nästa fototävling ? :)

Vilken sko är snyggast enligt deej? :D

http://lustforlifee.blogg.se/2011/june/which.html#comment



Sjukt fin design! :D

Ny ebutik med trendiga och eftertraktade smycken.

Upp till 50% billigare .



www.jewelsforyou.se



Mvh

sv: Är med emy:) själv?

Okej. Allt är bra :)

Vad ska du göra idag ?

Sv: jodå, allt e bra ;) sj?

inget spec alls

vad ska du hitta på för kul idag? :)

dagens blogg är utsedd!



http://cutielollipop.blogg.se/2011/may/dagens-blogg-12.html#comment























Follow my on Bloglovin







Trackback