jag har valt min egen väg, är det okej?


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Ett plus att vi har flyttat det är att jag får sova lite längre på morgonen. Eftersom bussen går senare till skolan på morgonen, lättare att ta sig hem när man vart i stan eller något annat. Ikväll har jag laddat upp bilder på facebook och det tog ett tag att göra med det här mobilt bredband, plus att det går as segt att prata på skype. (tråkigt!)

Bjuder på lite fler bilder från balen, just nu har jag lite bildbrist. Det är inte bra, men nu i veckan ska jag försöka ta lite nya bilder. Hoppas jag bara kommer på något smart som jag kan ta kort på.

Kommentarer

test :D

TEST!

är byxdressen en keeper eller inte? tyck till på bloggen :) kram!

Jo det är bra =)



Vad gör du?^^

sv: okej ^^ allt bra?

Godmorgon!

Idag ska jag till skolan och göra det sista inför redovisningen imorgon!



Vad ska du göra idag då?

Kram

vad har du för dig? :)

Ha en bra dag i skolan!

Kram

sv: okej , jodå det är bra :)

j a:)

vad gör du då?

vad görs då? ;P

aa :)

Allt bra? :)

Hoppas du sov lika bra som jag!

åh så fina alla är!

sv; jo! :)

Skönt, det är ju nått posetivt med flytten :) Tror det finns många fler! Hoppas du sov gott tjejen!

ska alldeles strax hoppa in i duschen, "just nu sitter jag och pluggar det sista som jag ska lämna in idag", haha vi får se hur det går<3

Vad fina de var:)

Varsegoood :D

Vackra :)

Sv: Okej ska till min lärare :)

Tack!

fin bild :)

Dagens blogg är nu utsedd! Var det inte du som vann?

Eller vill du bli dagens blogg igen? Anmäl dig bara igen!

DIREKTLÄNK TILL INLÄGGET:

http://zirres.blogg.se/2011/june/ny-omgang-av-dagens-blogg-vinnaren-av-dagen.html#comment

Riktigt fin :)

sv: jasså inte? Det var ju inte bra, kan ju ta ett tag innan man vänjer sig vid den nya omgivningen.

är det bra? Vad ska du hitta på idag ? :D

Det ser jätte fint ut! :D Är det studenter? =)

sv; :).

Du har en riktigt fin blogg!

godmorogn:D

Vad skönt att det är lättare att ta sig till stan och så :D Vet hur det är, bor i en liten håla utanför en mysig stad och sedan i februari tog de ner på busstiderna men det är cykelavstånd, iallafall nu på sommaren :D

Hej sötnos! Har gjort ett litet kollage, med mina senaste outfits. Vilken gillar du allra bäst?



Kram, Joanna

Super bra blogg älskar din fina header och dina bilder!!

Vad ska du hitta på idag då ? :) Kramis!

vad du är kort mot mig:(

ja :)

sv; Allt bra idag ? :)

Goddagens :)

Allt bra idag idag?

fin bild :)

Sv: Ok:)

Ha en underbar dag! :)

Frågestund på bloggen! Kika gärna in och ställ en fråga. Kram

är i skolan :)

det har varit bra :D

sv: JO, helt ok. sj då? :) /Linda

SV: Inget är också med en kompis ;D Hur har din dag varit första dagen i skolan? =)

Det är fint med mig. Vad gör du nu?

Unga vuxna i Sverige är sämst i Norden på att använda kondom. Samtidigt ökar bland annat klamydia och HIV i Sverige. Attityder och beteende behöver ändras.



Nu finns ett nytt sätt att sex. På knulldeluxe.se finns en film där metoden presenteras, allt om Knull de Luxe och en app att ladda ner till mobilen. Appen innehåller Sveriges första nationella kondomfinnare där du där söker på kondomer nära dig. Dessutom innehåller den Förspelet, spelet för två, där ni testar hur ni synkar. Perfekt till flörten.



Bakom Knull de Luxe står Nationella Hivrådet i samverkan med SMI. Det har också funnits en referensgrupp med representanter från bland annat Sveriges kommuner och landsting, RFSU och RFSL.



Hjälp oss stoppa könssjukdomarna! Gå in på sidan och sprid budskapet vidare!

Grymt fina bilder :)

sv:A :D<3

ja då allt är bra själv då ?:D

Kul att du är med i dagens blogg. är lite sent ute med tanke på Studentveckan...men vinnare kommer upp i morgon :D Lyckatill :D

Vad fina bilder. Alla var väldigt vackra.=)

ahh

men ska inte störa

sv: Jaha okej, ja flugor kan ju förstöra en hel del!

SV: Varför? :O

Är du intresserad av smink föresten? =)

sv; Härligt :) allt bra här med ;D

Roligt med bal :) ska snart på en själv. Älskar hon i mittens klänning! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback