jag härmar inte det heter inspiration

(det går inte att ladda upp bild just nu)

Jag har fått kommenater på mitt inlägg, där det finns en bild på mig och sen har jag gjort om den. Inlägget heter ''en rätt lugn, onsdag kväll'' jag tog bort kommenaterna för det var runt 40 stycken och det var ifrån samma person, men det är nog inte bara den här personen som blir sur det finns även andra också. Om ni tror att jag har tagit idé från er, så kan ni ge upp nu. Sanningen är att jag läser en grymt bra blogg och hon tipsar riktigt mycket och tyckte det kunde vara roligt att prova på och göra en sån bild. Som sagt jag har inte tagit det ifrån er, jag har tagit det från Angelica. (http://onlyangelica.blogg.se/)  Om någon ska vara sur så är det Angeclia som ska vara sur och inte ni, tack för det och ta inget förgivet!

Det är som jag ska vara sur för att någon kanske köper samma sak som mig, gör samma arbete som mig, tar kort på samma sätt som mig, skriver precis som jag gör eller något annat. Det går inte att blir sur över något sånt, alla gör vad dom vill och får dom en idé så varför inte prova på, men sen finns det en gräns när man känner att någon härmar en riktigt mycket!

vad tycker ni om detta?

Kommentarer

TEST!

sv: Härligt! Det är kanon här :D

sv:

yes =)

sv: okej, jadå :) görs?

hej skulle du villja vara så gullig och rösta på mitt bidrag? :D

alla som röstar får självklart en länk!



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=DG57GXB0hmeud6OgnUGQ96uAjTmAcAidGdaL1ZKVBmFeiR9LmDZk&third=yes#Gallery

- Lungt :) Allt är bara bra här, med dig då?

Härligt =)

Jo det är bra.

Taggad inför midsoommar?=)

<3

sv:

:D

- Underbart :)

Vad gör du då?

- Aa ;D

fin blogg ! :) allt bra med dig idaG?

Bra skrivet!

Vad gör du?

Kram

sv: tack så mycket :)

sv: aa, vet :s har också försökt typ 8 gånger, haha så har 8 likadana bilder i arkivet nu ^^

:)

I agree ;)

brukar också få sådana kommetnarer att jag "härmar" men det är inspiration ;)

Hur ska morgondagen spenderas då?=)

- Yes! :D

Vad gör du? :)

tdack :D

sv:

precis :)

du de va fel, det finns två som ser nästan lika dana ut, en står det text och den andra står det txt på. Och du hade skickat txt så vill du kolla text istället? :)

sv: haha, aa verkligen! Undra varför det inte går :P

:)

Jodå=)

Lagom.

Jag ska till moster på god mat och dryck imorn ;)

sv: åhh, ofta! Haha, måste testa igen då :D

sv: okej härlig :D jorå det är bara bra :p

ojdå, hehe (A)

sv: tack så mycket för besväret! :D

sv; jo det är bara bra :)

Vad ska du göra på midsommar då?

- hoppas du haft en bra dag idag :)

sv: okej, konstigt :s jag ska testa nu! :)

- det bruka hända mig också!

sv: har gjort det :P men det funkade inte :(

fast problemet är att många vet inte skillnaden av att kopiera och inspireras. kopiera är när man ser vad någon annan gör och gör sedan exakt likadant. nu kanske hon inte har något emot det, och då är det ingen fara. men när man inspireras. det är när man får en helt egen idé av vad någon annan har gjort :)

- brukar jag också få! :D

:D

Jag sitter och fixar en uppdatering av designen samt knåpar ihop ett erbjudande om fotografering :)

Vad gör du?

Kram

sv: huur? :0 <3

okej :D samma här!

- tack själv :)

sv:

yes =)

- Vad konstigt ;o

för mig fungerar det ! <3

sv;Tack! :D

Klart man skall inspireras av andra!!

Hejsan! Det är så att jag tävlar på nelly.com och det skulle vara asnajs om du röstade på mig ! Jag skulle bli så himla glad! Om det nu är så att du skulle tänka dig att rösta så gå in på min blogg, och där finns inlägget som heter "Rösta på mig!" antingen på framsidan eller i kategorin "Shopping&Outfit" Hoppas du röstar då skulle du vara helt underbar! Pööösss!

Att inspireras av någon och gör något i samma stil är inte samma sak som att "härma" och "kopiera". Inspireras - Okej. Härma/Kopiera - kanske inte okej. Inspireras man av något och sen lägger upp det tycker jag inte att det är roligt om andra kommenterar typ: "DU HAR HÄRMAT MIG!." För det har man ju inte gjort. Man har bara blivit inspirerad och gjort något i samma stil, det är allt.

kram!

- hiss eller diss på senaste inlägget?! :)!

tycker att det var bra skrivet!



sv; :D

Sv; Looovvveeeeeeee you :) ps, Ska vi köra länkbyte ?

åååh va söt du är! (:



jag tycker att det är kul att folk tar saker från min blogg när jag tipsar om det (: så tack ska du ha sötnos! <3

- Händer imorgon då?

dumma människor!

Jag förstår inte hur folk orkar -.-

Att folk orkar!! En ska väl vara glad om man gör nåt som andra tycker är bra eller fint så dom vill "härma", annars är det la meningslöst =P

Äsch, du har fått många vettiga kommentarer här, så kör på du!

Trist att folk ar sa negativa nar Angelica sjalv uppenbarligen inte blev arg eller forolampad.























Follow my on Bloglovin







Trackback