jag vill, men du vågar inte

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

En bild på två söta tjejer ♥

Nu är snart hela mitt rum klart, men det finns lite saker som finns kvar att göra. plus att det är riktigt varmt så jag vet inte vad jag ska ta vägen. Åt mat förut med min familj, riktigt mysigt! Första kvällen för mig på vårat nya ställe.

Imorgon är det en ny vecka, eller det är en ny vecka idag. Men jag tänkte mer på skolan, vi gör inte alls så mycket dom sista dagarna. Fast jag är inte alls så tggad för att gå till skolan imorgon, hade vart skönt att ta det lungt efter alla dom här dagarna. Tror jag har fyra dagar kvar i skolan sen har vi lov, så den 14 får vi lov. Riktigt skönt, måste jag säga. Till helgen har jag lite små planer som jag är riktigt taggad till, sen är det inte långt kvar till sommarlovet!

Kommentarer

TEST!

Vinnaren har nu blivit utsedd ! kolla in om det blev DU! :D<3

:D

Det är bra :D

Fina :)

sv fortfarande?

sv; ;D

Måste säga att du har en jättefin blogg. :))

vi får oxå lov 14;onde ;D<3

jag mår bra, vad har du gjort idag då?

okejokej ;)

Sv: Okej :D

:)

sv: ja, de gör ja! I camera raw, o i photoshop cs5. Men ett tips är att börja redigera dom mer eller så, för dina bilder är rätt livlösa om man säger så (a) dom blir mer intressanta om man redigerar dom :)

sv- okej, jo bra här med :)<3

Tack!

samma :)) händer imorron??

hej, nu är vinnaren uppe på bloggen va inte ledsen om du inte vann, du kan anmäla dig igen, har precis dragit igång en precis likadan tävling ! kram therese !

sv: jadå:D

leker med min systemkamera :D sj <3

hoppas du haft en awesome dag!

vad gör du? :p

allt bra?:)

svar: varsågod! :D

inte så mkt.. datan segar :S

sv; ingenting, kom precis hem!(:

sv;T ack så mycket :D.

Hej, kika gärna in våran blogg och kolla på våran nya video som vi spelat in xD Varning för asgarv! Kram

sv: ingen orsak :D

aa :D

Hur är nya boendet? :)

händer under sommaren då? någon resa? (:



SV: låter toppen! (:

Kram

sv; bara bra! :)

jäte fin blogg du har :) men det var inte det jag skulle skriva utan det var att jag lottar ut veckansblogg nu, vill du vara med och tävla?

då kan du klicka dig in på min blogg och tävla om en veckans länkning och ett litet inlägg om din blogg! :)

kram /johanna

Hur är det ikväll? =)

svar;



jag lyssnar på musik och svarar på kommentarer som du märker ;)

vad tycker du om sveriges nationaldag?:)

sv: :D

sv. okej :)



haft en bra dag då?

vad gör du?<3

helu darling :) hur har du njutit av helgen?

BLI DAGENS BLOGG!

http://candypocket.blogg.se

jodå :D själv?

Kul med nytt Rum:) Gjorde också om mitt rum nyligen:)

Täävling på bloggen, var med? Vem vet de kanske du som vinner? www.jordgumman.wordpress.com

Riktigt fin bild :)

skönt med sommarlov snart?

sv:

ja det tkr jag du borde göra :)

Jorrå :D

allt bra idag? Kraaam!!! ;D

sv: ja skit skojj :D

härlig blogg du har :-)

Svar: Det var det :)

Vilket fint korshalsband!



Btw, var gärna med och tävla i veckans blogg:

http://hannaplace.webblogg.se/

va kul att du är med :)

hejhej Fett fin blogg;) vart har du gjort din header (behöver tipps för våran) är det där din riktiga hårfärg?



Förlåt för konstiga frågor;P























Follow my on Bloglovin







Trackback