jag vill ta kort med någon


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

min pojkvän ♥

Jag har bildbrist så det bara sjunger om det, tråkigt men sant. Seriöst, någon som vill ut och fota med mig nu i veckan eller något? Åka till ett fint ställe och ta bilder i vattnet eller något, hade vart roligt. Eller kanske bara ta en picknik, hade också vart mysigt. Som sagt jag vill verkligen ut och ta lite kort och det är aldrig fel med lite sällskap.

Ikväll skulle jag fixa min hemsida och äta glass, men det blev inte så. Annars har jag bara suttit och kollat på gamla bilder från ett år tillbaka om inte längre, riktigt mysigt. Finns så många som jag har haft roligt med, men börjat tappa kontakten med. Hoppas dom där tiderna kan komma tillbaka på något sätt, men är inte helt säker på det. Har även kollat på en kläning jag tänkte skicka efter imorgon, för min syster gifter sig om kanske två veckor och jag ska vara fotograf och vill ha på mig något nytt känner jag. Nu hade jag tänkt och gå och sova, för att jag ska upp tidigt för att dra till tandläkaren.

Har ni haft en bra söndags kväll?

Kommentarer

synd att du bor på gotland! annars hade jag gärna fotat med dig när som helst :D

Hoppas att du haft en bra dag, och att du vill delta i Dagens blogg hos mig! Drar en vinnare imorgon (måndag), vinnaren blir länkad inför mina 2000 besökare! Kramis :)

sv: åh kul. gillar också att fota :)

hur har helgen varit då?

sv: okej bra! varsegod :D

- awh du är för söt!

- awh du är för söt!

Picknick är så mysigt :)

fin blogg du har ! :)

Väldigt härliga bilder =)

SV: Ja :)

Visst är det tråkigt att inte ha någon att fota med ;S

god morgon! allt väl?

Hade gärna följt med om jag bodde närmre :(.

tack! :))

Godmorogn:D

jag visste inte att du hade en pojkvän ^^

God morgon! :)

Nu har jag en tävling, där du kan vinna ett urgulligt halsband från smyckesprinsessan.se. Klicka på länken för mer info! :)

http://aliiceviktoria.blogg.se/2011/june/vinn-ett-halsband-fran-smyckesprinsessanse.html

Tvinga med din pojkvän och fota ;)



sv. Tusen tack finis!

- hehehe, japp :)

Ska vi lägga till varann på bloglovin? :D<3

sv: åh kolla på gamla bilder kan bli riktigt jobbigt, de är ju många som har gått skiljda vägar liksom

Nu kan du skicka in månadens bild på min blogg!:D Läs mer där!!!!:)



Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!

- vgd?

Lycka till hos tandläkaren :)



Sv; Ja <3

Min låtsasbror ska på någon cross-tävling där ;)

sv ; GODMORGON! :D sovit gott ? :)

Jag kan följa med. Jag slutar 14.30 på torsdag och du vill att vi ska åka någonstans.

sv: vad gör du då? =)

Hej! Just nu pågår det en fototävling i min blogg! Läs mer här: http://lovelycajsa.blogg.se/2011/june/tavling-vinn-tre-diffuser.html#comment



Kram! :)

Nice blogg! Tycker du är grym på att fota! :)

sv: tusen tack! =)

sv, :;).

SV okej, vad gör du?

Okej, samma typ :)

Sv' ja :)

tack, den är tagen på gotland :D



aw, så gulligt! lycka till :]

:) fin miljö på bilderna :)

sv; Eller hur! Helt onödigt!!

- vad gör du då? :)

tack :)

sv; superbra! :D var med i min JAG HAR ALDRIG! <3

- ska va med min bästis ;) Vad tycker du om min frisyr?

sv; jag sov toppen :D

Ungefär så bor jag med <3 landet. :D

Sv' Några planer inför dagen då? :)

vad gör du?

Ja :)

- inget :)

behöver åxå ut å fota, men det är så tråkigt väder här :(

haha nejnej, du är:D

sv okej, jag gör nte häller så mycket!<3

Hur gick det hos tandis? ;)

Jag hade kunnat fota med dig, men jag bor i Karlstad. Haha ;D

Sv: Jo dte är bra:)

ALlt bra idag sötnos? :)

godmorgon :*

hejsan, vad görs ?

okej ;) jobba, umgås med vänner o pojkvän och fira midsommar :)

hejhej,allt bra? :D

oh nu kan jag skriva om liseberg för de har jag :D

Sv; mm ;(

sv; tjoflöjt ;D

jo det är okej, händer idag då? :)

inget stoppar dig :D

sv:

jodå :)

vad händer idag? =)

ja ;D

Allt bra med dig? :)

sv;

haha nöpp. ska kanske kolla på filmer :)

inga planer än så länge, ta det lugnt bara =)

hej haft en bra helg?:D

söt tjej :)

Sv; Oj ;S Satt vid mammas dator och är inte van vid det tagentbordet ^^

fotar min katt _:) vad ska du göra idag då?

- ;D

Varför skulle det göra ont? :(

Japp :p

sv; varsågod :)

tack för gratulationen <3



vad ska du göra efter du har varit hos tandläkaren då? :)



sv; yes :D

Åh, det skulle vara roligt att fotografera med dig men du bor lite långt bort^^

sv: sådant suger :/ här är de mer att vi har varit ett "gäng" sedan typ 7an men dom flesta har typ försvunnit på ett eller ett annat sätt

Yes!

du kan komma tillöland så kan vi fota tillsammans ;D

Vad var det för glass då? :)

Gud vilken snygging till pojkvän du har funnit! :D Vilken lyckost du är! Lyllos dig! Hoppas du mår fint på sommarlovet och allt! :D

Jag vill oxå ta kort med någon! Så jag ställer upp:) haha

"Ikväll skulle jag fixa min hemsida och äta glass, jag har smakat på glassen men blev lite besiken på den. " as simple as that, undrade vilken glass du var besviken på bara xD

JAG VILL!

sv: hääärligt! :D

jodå jag med :)























Follow my on Bloglovin







Trackback