jag vill tillbaka, men ändå inte.





Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Idag var jag tillbaka på samma plats som jag var för ett år sen, i min gamla skola. Saknar den riktigt mycket och ett extra plus var att jag fick träffa folk jag inte träffat på år och dar. Underbart, dom gjorde bara dagen mycket bättre. Varje år när alla nior slutar Högbyskolan så får man åka vagn hela dagen, riktigt roligt måste jag säga. Åkte vagn förra året och det här året ville jag också åka vagn. Man brukar även rösta på vilken vagn man tycker är snyggast och i år så vann min bror och hans klass första pris, riktigt roligt! Grattis till hela klassen och hoppas ni får det roligt ikväll, för det är ni värd!

Första bilden är på deras vagn, andra bilden är på min bror och hans flickvän. Tredje bilden är på min lillebror och två underbara tjejer. Sista bilden är på min lillebror och hans kompis. Nu är jag tillbaka efter en underbar dag med underbara personer runt omkring mig. Tack till mina underbara personer jag har runt mig och till min lillebror, du är grymt bra!

Vad har ni haft för er denna torsdag?


Kommentarer

TEST!

- svarar på kommentarer ^^.

svar:

riktiga toppen bilder :)<3

sv; absolut :) ^^

SV: Var så god! :) Jag ska vara med min kompis idag =) Själv?

Tack ska du ha!



Första gången jag gjorde så följde jag bara detta inlägg: http://megapixlar.blogg.se/2011/march/hur-du-gor-den-egna-grymma-animering.html#comment :)

Oj, såg helt fel. Tänkte att du kommenterade ett annat inlägg!



Får bilderna hur menar du? :)

skoj ja :D

SV; Absolut, själv?=)

SV: Okej. :)

Allt bra? =)

vet inte vad som sker denna torsdaG :D

Allt bra med dig?

svar:

Varsågod :)

SV; okej :D

Så lite så, varsågod!



Nej men alltså det beror på vilken bländaröppning jag har :)

- okay, vara med kompisar :D

SV; :D

sv: bra de :)



några planer för sommar då?

jodå allt är helt okej, sälv? :)

Svar: Ja, fast mindre kul att ingen vill ha nåt.. haha ;)

aa det har jag :)

va gör du då? :)

- vad gör du då? :D

:D<3

härliga bilder !

Fina bilder som vanligt =)

sv; kram på dig! :)

sv; jorå:D

- yes :D

sv: Allt bra? :)

hejhej, finfina bilder!

vi slutade skolan idag då ;)

vad ska du hitta på i sommar?

- okej ja allt behöver inte va planerat^^

Sv: Japp :D

hejhej vad har du gjort idag? var gärna med i min fototävling:)

Sv: Jag ska plugga till mitt prov imorn..

Svar: hihi jaa :(

svar:

tack :) <3

Sv: Mm :)

Sv; Städat mitt rum

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder! Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu i dagarna har jag även fyllt på med varor, samt sänkt priset på allt!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

sv. tack själv! :)



allt bra med dig ida?



kram!♥



/ http://thisismytimetoshine.blogg.se

härliga bilder:D idag har jag bara slappat, solat och nu har jag precis tagit ett fotbad:D

vad tycker du om min outfit?^^

http://liborius.blogg.se/2011/june/student.html#comment

sv: haft en bra dag då hittills? :)

sv; haha, tack :D



har du haft en bra dag? :)

vad fin du var, kolla gärna min bogg och säg vad du tycker och jag borde ändra på !

SV; Ja :)

sv. härligt! :)



händer imorgon?

kram!♥



/ http://thisismytimetoshine.blogg.se

SV; :D

sv; okej, det låter bra :) samma här!

Sv: Mm :)

sv: varsegod :D

Sv: Härligt det, jodå allt är perfekt med mig och har haft en underbar helg :D

Har ditt sommarlov börjat ännu? ;D

- vara med min granne och min bästavän ska hem, själv då? :D

okej :D svarar på kommentarer

sv: Åh, tack! Vad snällt av dig :)

Glittret är inte alls svårt att få till, jag har bara laddat hem "glitter-penslar" till mitt photoshop och sen är det bara att klicka lite ;)

Kan visa i ett inlägg hur jag gör, om du vill? :)

Ont i huvudet men annars är det bra ;) sj?

Bra.

Härligt med studentfirande :D

äh glädje på bilderna :D

Åh, vilka härliga bilder! påminner i bilder om min student förra året! :D

allt bra? :)

dagens blogg är avslutad :)

blev det du ?

om inte så får du en ny chans imorgon :)

Jättesöta bilder! :D

härliga bilder! :)

Min klass var brevvänner med högbys 6:or. När vi gick i 6:an alltså. De kmr börja i 8:an i höst nu då, vi med. Det verkar som att de flesta känner varandra på Gotland, det är så mysigt! ^^ Känner en som är från Gotland också (känner ju flera), han bor i Stockholm nu och jag och några till från min klass sa massa platser vi hade varit på och han visste precis vart det låg och vilken skola vi pratade om och nästan vilka elever. Han hade gått i skolan tillsammans med min kompis brevväns storebror tror jag. Ja iaf.. Det jag ville säga var att Gotland är mysigt, har varit där i flera somrar i rad nu. Ska tyvärr inte åka det här året, men kanske nästa! :) Mysig blogg du har förresten! :D

oj, firar ni så mycket när ni går ut nian? :o det där är ju typ en studentfirande i stockholm :p























Follow my on Bloglovin







Trackback