jobbat fast jag inte skulle

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Imorse när jag vaknade fixade jag mig inte eller jag åt ingen frukost heller. Tog bara på mig kläderna och cyklade iväg till jobbet för att hämta mitt schema och sen skulle jag hem. Men eftersom jag inte hade något för mig tyckte hon att jag skulle jobba och det är aldrig fel att jobba lite extra. Men just idag kände jag inte för att jobba, men det gick bra ändå. Så här ser det ur på mitt jobb just nu, men det är ännu mycket som ska in i den här lilla kiosken.

Senare ikväll blir det att handla för midsommar med min pappa och sen bara at det lungt. Kan hoppas att mitt objektiv har kommit, men tror inte det. Men hoppas för jag vill verkligen prova och se om det är bra. Annars kan jag alltid hoppas att internet funkar hemma hos pappa, men det tror jag inte heller. Men jag kan alltid hoppas att det har kommit, hoppas hoppas hoppas!

vad har ni gjort idag denna torsdag innan midsommarafton?

Kommentarer

TEST!

Sv' Okej :)

sv: okej, ska testa! :)

Sv: Jag har bara chillat! :)

fint det såg ut :D



tack snälla :D :D :D

- awh :)!

Jag har vandrat på stan och hunnit med en springtur :)

Ja, det har varit skönt! :)

Sv; så fuskigt ! ;(

*sv' okej, allt bra?

Fin blogg :D

sv:

hehe =)

sv: hihi, japp :) har gjort det nu ^^

glasskiosk? ser väldigt mysigt ut där!

Vad roligt att tjäna lite extra pengar på att jobba extra! Fina bilder, som alltid! :D

sv:

mm =)

Gott med glass :O

sv okej, ajg med :D

Ska du göra i morgon ?

sv:

haha :D

sV: najs de :D



jo här är de med fint :)



åh vilket mysigt sommarjobb de ser ut å vara :)

sv: hihi, japp ^^

tack :)

sv: allt bra med dig idag? :P

Sv; gör det efter sommaren så ja kan bada :D

sv: hihi, japp :D

härligt det! :)

m :D<3

Är de i en liten stuga?

sv; bara sanning :D

Hej! Kika gärna in i min blogg och ställ en fråga i min frågestund! :)



http://miiickasblogg.blogg.se/2011/june/vi-kor-igen.html#comment

sv: läser bloggar & lyssnar på musik :) sj?

sv;

görs just nu?

sv: hihi :)

SVAR: Jo jättebra :)

allt bra ? :D

JA :D

sv oej, jag ska va med mina kusiner och mormor o morfar & familjen.

sv: aa :) görs?

SVAR: Tack :)

mysigt ställe! :)

sv: härligt ! :D

Härligt med lite extra jobb :) Hoppas det gick bra!

gott! :D

sv: Om det är! :D

kul !

sv:

ok :d nt mtk :D

vet du några bra filmer? :D

wiie :D

sv: PÅ måndag ska jag träffa en underbar vän ovh vi ska se Ola på lotta på liseberg. typ 100 år sedan så det ska bli kul! :D

Som fan!

mm :D

Gooott me glaass :D vill också jobba i en kiosk, haha

- har tråkigt :(

mysigt att jobba där.. jag själv jobba som parkarbetare, haha. :)

fina bilder :D<3

Rösta nu på mig i blog awards 2011!

Så får du en länkning på min blogg :DD

Här får du mer info!

http://lollorydhxd.blogg.se/2011/june/gor-det.html#comment

ja faktiskt!:)

vad ska du göra imorn på midsommar då?

Härligt att jobba extra ;)



Vad händer ikväll?

VAR HAR DU GJORT DIN HEADER!? Så himla fin ;o. Din blogg lika fin så ! :D

sv: tack snälla :)



jag har jobbat idag jag :)

gott med glass:D

vad tycke du om min nagelkonst jag gjort? skulle vara roligt o höra vad du tycker:D

http://liborius.blogg.se/2011/june/parlor.html#comment

kika in på vår bligg som drivs av tre tonårstjejer och säg till om du vill följa på bloglovin :) kram

ja då är det nog okej att man gör likadant :)

SV; Aa vad bra! Jo det var helt okej. Varsegod :D

sv; Nu är första videobloggen uppe! Tacka fan för att jag pratar denna gång ;)

Absolut! Jag är på!:) Håller med dig, hade varit kul att dra ihop ett litet gäng & bara ta kort & vara :D

Fin blogg! :D

o va mysigt jobb! (:

Sv; Jotack det är bara bra med mig med! Vad ska du göra ikväll?:)<3

sv: okej så bra, jada allt e bra ;)

sv: plus att den glassen ser ju inte helt fel ut alltså :O

Svar: Okej, låter härligt! :D Jobbar du i glasskiosk? Så himla kul! :D

Du tar superduperfina bilder! Hoppas ditt objektiv har kommit! Har en 500D jag också! :)

Tränat och köpt en helsikes massa teknik böcker ^^ ha en fin midsommar!

sv; Ne, tyvärr inte!

Åh ja, jätteroligt! :)

Fina bilder :D

fasen va gott!!

hejsan!

Skulle du vilja göra min en liten tjänst?

Gå in här : http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?search=julia

och rösta på min bild.

Du skulle verkligen varit guldvärd.

Massor med kramar



hej, söt blogg!

följ min blogg, kör snart igång med en frågestund :)

skulle va jätte kul ifall du ville va med på den.

TAck så mycket , glassen ser god ut på bilden du ;)



Vad händer ikväll då?

Kram

Hej sötnos! Mår du bra? :)

Hoppas du får en fin midsommar imorgon! KRAM

hur länge jobbar du? :)

- Ja :3

sv: :D

hej, söt blogg!

följ min blogg, kör snart igång med en frågestund :)

skulle va jätte kul ifall du ville va med på den.

- Okej :)

Trevligt att jobba i en kiosk, mysigt!

Allt bra?

kram

sv:

nej? lol

tackar!!:D

Hej vad har du gjort idag da? :)

sv: de tror ja de :D



händer ikväll då :)?

hej, haft en bra dag? :)

allt bra? :)

haha javisst! (:



Så lite så :)

Fin blogg :D

Vad har du gjort idag då ?:D

- Ha en trevlig midsommar !

Sv: ah :D gjort idag då? :)

SV: Jo, det är bra!

Hur är det själv? :)

men gooott

Hihi ja :D

Svar: Hihi, ja :)

sv; ha en bra kväll! :D

kul sommarjobb :)



15 ÅR OCH GRAVID

http://youngpregnant.blogg.se/



VINN 1300 LÄSARE!

sv: :D

SVAR: Härligt! det är bra med mig med :)

Tack kram!

:D

tycker du det ?:D TACK! :D

ok! får du bra betalt? :)

- Borde skaffa ett sommar jobb men tyvärr har jag inte gjort det i år :(

sv: Haha, vad det ironiskt eller inte? ;D

sv:A <3

vad gör du snygging?

sv;

jag sa " göres? "

du sa: "nej "

Ikväll laddar jag upp inför midsommar=)



Kommer du att dansa kring stången imorn?^^

gott :D

:)

tar en paus från städandet..xD hehehe

härligt! :)

åh om jag skulle jobbat i en glasskiosk skulle jag bli assugen hela tiden :D

hihi tack :D Du råkar inte vara intresserad av ett länkbyte? :)

va gör du ikväll

sv: Haha, well do it some day! :D Kan inte annat än rekommendera det ! hahah

sv;

nä..? jag ser ju kommentarerna här uppe :p det står göres . 16:11

Yeah ;)^

Fullt upp hela dagen?

sv: Nu ska jag titta på film :D

tror jag börjar jobba nu i juli fram till skolan börjar :)

sv: yes! :D

tjänar in till en systemkamera :)

Vad roligt att jobba i en koisk! ^^

Okej :) det är lugnt :P



Hur är det annars då? :D

m <3

sv: :)

SV; mm, vad gör du en sån här kväll då? :)

.... O.o typ.. drömjobbeT! :D

haha ja verkligen..xD

sv: okej ^^ görs?

Sv: Jag mår bara bra :)

- Japp fast ska skaffa till nästa år :D

Några tips på bra ställen?

Sv: Hehe jaa! :)

samma här

Hihi ja :D

- Inte jag heller haha :)

Gotland är så härligt på sommaren!

Längtar verkligen dit!

sv: hehe :) Hur ser det ut imorgon för fröken? :)

kul o jobba ju

sV: okej :)



ne ja å min syster har plockat massa blommor för vi ska göra kransar imorgon har vi bestämt och nu skulle vi troligen spela något :P

- Imorgon ska jag fira midsommar hos mina kusiner! hur ska du fira midsommar? :D

- tack ^^

sv. absolut inte! :D



jag har bara fixat massa ärende inför morgondagen! va ska du göra imon, midsommar?? =)

ja d klart

tack:D kul o testa på något nytt!

har du haft en bra torsdag?:)

sv: okej roligt! jag ska tjocka mig nu, ha en bra kväll!

blir det dans runt nån stång imorgon då ? nu behöver det ju nödvändigtvis inte vara midsommarstång bara rent allmänt :D

sv: Som dig, fast ingen fest dock. Ska jobba helgen med så får allt ta det lugnt. hehe <3

händer imorgon då? <3

tack :D

Japp :P

sv: jasså mig? ;)

sv:

aha oj, sry isf!

- Låter kul! :D Vad gör du?

tack desamma :D<3

- Jasså :)

Sv' Några planer inför midsommar då? :)

:)

sv jo det är bra :)

planer för midsommar?

kram!

Skönt att jobba ändå ju, att få in lite pengar :D



Jag har varit och shoppat och kollat på bio, haha. Var ledig idag så gjorde av med pengar istället :D

:D

sv: haha jag ska faktiskt dit snart :D

sv ska grilla med två vänner :)

kram

japp :D

god natt sötnos!

debra, hänt idag? :)

:)

sv:

hehe :)

godnatt :)

SV: Nejmen precis :)

Vad hittar du på?

- Packar :) &du?

Gokväll fina du!

Vad gör du?

Kram

m <3

sv: ja verkligen :D <3

godnatt :D

Åå vad mysigt :D

hörs imron :D

sv: haha bra.. om man kallar att jobba för bra så.. men ha en bra själv!

- Ska till emils famor imorrn o fira midsommar :)

sv: semster bara, inget speciellt <3

sv: nej.. 12-18 men kan inte dra nånstans på kvällen för jag börjar vid 6 på lördag

önskar dig en trevlig midsommar :) kram från mig

hoppas du får en bra midsommar :) kram

<3:)

Glad midsommar på dig =D

kommentarer du?;D

sv; vankas de sömn nu eller ?:D

haha nej och om du tröttnar kan jag komma och käka åt dig ;D

fin blogg du har :)

Vilken mysig kiosk,haha! :D

åh vad mumsigt med glass :)























Follow my on Bloglovin







Trackback