lång dag med holländare


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 70-300mm

Imorse när jag vaknade kände jag mig pigg och glad, men det gick över rätt snabbt. Har vart så trött i mitt huvud och mår inte alls bra. Vet dock inte varför, men det går nog över. Idag har vi vart på Fårö med ett härligt gäng Holländare, riktigt mysigt att lära känna lite folk. Plus att det gick grymt bra för mig idag med att prata engelska, hur kommer det sig? och kom hem för kanske fem minuter sen och klockan är redan sex, hinner inte göra så mycket mer efter en seg och lång skoldag.

Fast jag inte vart den som vart piggast har jag hade det roligt, vi har filmat mest idag. Riktigt roligt tycker jag, sen såg vi även en film som kanske var 1 timme. Eller det kanske inte var en film, men aja såg inget av den för jag råkade somna. (trött tjej?) Det här som är på bilden det var smoothie, som jag åt igår. Hade inte vart helt fel att få lite nu, behöver äta något.

Har ni haft en bra dag i värmen?

Kommentarer

TEST!

Den bilden gjorde mig precis sugen på smoothie!! :)



SV: Bra men stressig dag :)

Hej! Vill du vara med och tävla om smink från Mist Stockholm? :) Kram

braa :)

Dagen efter! hahaha den 15ond :D

mmh va gott med en smoothie! (:

kram

SV: Okeej. Jag kom hem förlänge sen.. ;) Vad har du gjort idag? 0)

sv; Vad bra, jag mår toppen! :)

Ja =)

sv; Jadå! Vad har du gjort idag då?

När har du sommarlov?

Jag ska bara säga att du fotar som jag vet inte vad, bäst! :D

Jag slappar =) du?

Gott:)

Har du något speciellt planerat inför sommarlovet ?? :D

hå älskar din bloggdesign <3

Ha en bra kväll själv :)

Vara me kompisarna, bada, sola, tråka och kanske resa :D

SVAR; hur är allt?:)

Jo det är bra =)



Vad görs ikväll?

Skype är kul :)

Jag ska se tv och äta glass^^

Tack! :)

Jag har haft det bra i värmen :D



Svar;Taack så jätte mycket desamma!:D

jarå:) gjort idag?

Hi can you invite everybody you know to visit my blog i hope they can get to know it! ;)

Härlig bild! :)



SV: Tack så mycket :)

Aaaa hoppas det blir en bra sommar i allafall !!! :D<3

gott

Aha :)

sv; Jaha! Vad skönt.. Jag har skolavslutning redan imorgon :)

Sv: Gud ja älskar dina bilder !



Min dag har oxå vart bra! :)



Va med i Dagens blogg :)



http://wwwiktoria.blogg.se/2011/june/dagens-blogg-3.html

Hejj igen:) nu är "dagens blogg" vinnarna uppe, kolla om du vann och va sedan med igen!

Är allt bra annars då?

snabblänk: http://freefallin.webblogg.se/2011/june/dagens-blogg-vinnarna.html#comment

Kram

hej, allt bra med dig?:)

sv: Jaa! :d

sv: okej, helt okej med mig med:)

vad har du gjort för kul idag då?

sv: ja eller hur :')

sv: :D

sv: :D

vi har det stekand evarmt här i paris, skitvarmt att stå och dansa i abercrombie butiken då ;)

sv: Plander för helgen? :D

Svara på dagens fråga vettja! :D

sv: Najs :D födelsedagsfest i göteborg:)

nä fy så mums

dagens blogg är utsedd!



http://cutielollipop.blogg.se/2011/june/dagens-blogg-3.html#comment

sv: Jaa :D!

Ja verkligen =)

okej:) typ det, solat, packat, handlat:)

Å, det klarar jag inte av att titta på. Så dåligt tycker jag ! :P

Åh vad supergod den smoothine såg ut! Vad är den gjord av? :D



älskar din header btw!

sv: okej, har också varit i skolan och sen träffat min sysster:)

sv: tack desamma! :)

svar;



okej :)

jag ska på gymnastikläger och va med min pojkvän, sen vet jag inte mer ;)

ska du/har du varit på någon student i år ?:)

- Jarå haft foto+lunch^^ Själv? :D

gott de ser ut :)

sv; Varsågod :).

sv; oj det var länge :o

Jo min dag har varit jätte bra :D

sv; :D.

sv:A :D<3

Skönt att det är lite svalare inne än ute ;) hehe

Den ser riktigt god ut!

Vinnaren av dagens blogg utsedd kika in o se om det blev du! :)



http://wwwiktoria.blogg.se/2011/june/vinnarna-av-dagens-blogg-3.html

- typ inget, hehe :D dusjälv?

sv; ja jätte skönt verkligen! :)

vadå typ 20:D?

ooh vad gott! :) Jag har haft en superbra dag! :D

Jag har haft en bra dag, och det var galet varmt ute idag!



sv: jodå :D

Jajemen ;)

Hejsan! Vi kör igång veckans blogg nu, tävlingen slutar på söndag då vi kommer att lotta ut en vinnare! Så skynda på och kommentera nu, det kanske blir du :)

Kram!



/ www.sjuuu.blogg.se ~ Jennifer

Guud så god den där ser ut! :D

sv; Ja :D.

- ha en härlig kväll! :D

Du tar grymt fina kort! :D

SV: Tyvär jag säger inte information om mig till främlingar... Är inte taskig.. ;)

a <3

Okej. samma här :D

Vad gör du ?

detdär ser ju inte lite gott ut :D

sv; haft en bra dag annars :)

jaaa men jag menar, hur många inlägg osv:D?

ser gott ut!

Titta gärna in på min blogg för helt nya klänningar till bra priser! (http://xnathalie.blogg.se/2011/june/utkast-juni-8-2011.html#comment)



Eller kika in på http://icirkeln.blogg.se/ och leta efter några favoriter bland 400 olika smycken, sminkprodukter, kläder, elektronik och mycket annat!

Värt ett litet klick (:



Söker du något speciellt kan du maila mig på [email protected] eller [email protected]. Om du har tur så har jag EXAKT det du letar efter!



Och bäst av allt: 30% av inkomsterna går till välgörenhet!! Läs mer på: http://icirkeln.blogg.se/



(Jag ursäktar om du inte gillar reklam, försöker endast bli av med sådant som inte blir använt då jag snart ska flytta. Samtidigt som jag skänker pengar till välgörenhet! (: )

sv; Jodå, det har varit bra :).

Men gud vad smarrigt :)

Okej<3



vad gör du ikv?

händer imorrn ?:)<3

sv; :D.

min dag var bra! men väldigt varm ^^ fotade studenternas bal :D

Sv: Aa :D



Åhhh vad smoothien ser god ut :D

Åååh vad gott (: !

nyss duschat , :) för att jag har spelat match<3

:)

sv: okej, lyssnar på musik :D

Sv: ah :)

åh vad gott det där såg ut!

yesyes:)

Ser sjukt gott ut detdär!:O

ÅÅH vad gott det där såg ut :D

Hå tack :D

Det såg jättegott ut! :D

Bortser man från myggen så har jag haft det väldigt nice i värmen ^^ och jag fortsätter att droppa i vikt också!



Jag kommer att bli en vacker och sexig stud in no time xD ha det great!

Den såg god ut =)

re. Vad roligt att höra! Tack tack! :*























Follow my on Bloglovin







Trackback