ljug lite mer om du kan


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Nu är jag äntligen hemma, igår var jag med lite folk och hade grymt roligt. Går inte att förklara hur roligt jag hade, men riktigt roligt var det men dock tog det långt tid innan man somnade. Runt fem på morgonen, då kanske man somnade.

Idag har jag vart och sett på bal-kortegen, riktigt fina klänningar och snygga bilar finns det även också att kolla på. Jag tog en hel del bilder och lägger upp alla bilder senare, kanske imorgon. Får se, för jag vet inte alls vad jag ska göra ikväll. Det finns så mycket att göra, men det finns alltid något negativt med alla saker. Åka hem till pappa, hade vart skönt. Men då sitter man och glor eftersom vi inte har internet. (kul?) eller så kanske man ska vara med lite vänner?

vad har ni gjort för något idag?

Kommentarer

TEST!

knäppt lite kort nyss ;)

Haft en bra dag idag?

allt bra idag?

Jo det är bra =)

Vad gör du?

sv: vad har du hittat på i helgen då :)?

sv: ja mycket :)



super fin bild!

sv: det gillar vi ;D

svar: varsågod :D <3

va göru? ^^

Sv: Ja, allt kanon, precis käkat grillat och nu blir det en torr cider och lite godis :) Själv då?

ja, allt är suveränt. du ?:)

Sv; tack så jätte mycket :D



Fin bild :0

Japp :)

bilder finns i det förra inlägget och sedan ska jag lägga upp 2 st inlägg till senare under dagen, får du se :)

ja :)

håll utkik du efter 8 :)

Sv; så lite så :D

svar: Allt är bara bra med mig! :)



Ska du göra något roligt ikväll? ;)

sv; ingen orsak :)

händer ikväll? :)

svar: Inget planerat.. får se vad som händer! ;)

har du haft en fin söndag då? :)

svar: okejokej ;p

vad gör du då? :)



föresten, hur har du fått den där texten "kommentera" så stor? =)

Hej!

Det var ett tag sen, allt bra? :) ღ

sv:Tack :D

Hur har din ddag verit? :)

Sv: Härligt att höra :D Jo nu när det varit så fint väder så mår man ju bara prima! :) Haft en bra helg än så länge?

sv: japp, själv? :)

fin bild!

sv:



:)

Snygg blogg :)

Besök Amanda & min nya blogg.

jaha, han var lite lik en jag känner till ^^ därför jag frågade :p

svar: jag har lagt till lite nytt i menyn på min blogg :D <3

Dagens blogg är nu avslutad, kolla om det var du som vann, gjorde du inte det finns en ny chans i samma inlägg :D Kram

sv: najs de :D



ne min helg har bestått av vänner å grillat :P

kollar lite på tv :)

svar: men säg? =)

okejokej, jag gör inte så mycket. tittar på tv bara ;p

sv: okej :P

Okej. Allt är bra :)

Haft en bra dag ?



Fin bild :D

Sv; Jopp, allt är perfeekt :D

Sjd ?<3

Om det ändå hade blivit så. Blev inget bad, för Rickard hittade inte där vi skulle bada, och sen när vi väl kom till ett ställe , var där hur mkt folk som helst, så vi sket i de :) haha.

sar: men jaha? ;p

haru du fått hjälp med det eller? =)

svar: ja :) ett inlägg om det kommer upp kl 19.00 :D

sv: ja de kan man lätt säga :D!



några planer för i kväll då?

svar: japp, kolla gärna då om du vill :D

:D

svar: okej :D vart ska du då? ^^

Sv; Vad bra då :)

Vad gör du ? <3

Nu är vinnarna av dagens blogg uppe! Kolla om det blev du ;D

svar: okejokej ;p

Jättefin bild :)

Fin bild =)

Jag åt nyss kinamat =)

låter som om du har haft en bra dag! ;)



sv; yes :)

Hur många objektiv har du till din Kamera? :)

sv: hehe jaa! Du har du något tips på en låt jag kan spela på gitarr? asså typ en skön lugnt låt och ingen så rock? :)

Fin bild! :D

De tre bästa motiveringarna vinner en länkning på min blogg! :D

allt bra idag ? :)

Molly is baaaaack :D

:)

:)

Söt blogg! :)

fin bild :D

Fin bild !

Vilken fin bild hörru! :D

Fin bild!

jätte fin bild :)) allt bra??

Fin bild!























Follow my on Bloglovin







Trackback