min hemsida börjar bli klar!


Bilderna är har jag kopierat från min nya hemsida, som jag jobbar med.

Imorse när jag vaknade runt nio tiden, gick jag ner åt frukost och sen åkte jag iväg till Visby. När jag åker bussen känner jag att den kör fel och jag börjar tänka om, nej det är sommar bussen kör över ljugarn då. (det tar kanske 30 minuter extra) Visst gör det en hel del, men jag tänkte mest på hur mycket folk det skulle vara. Jag kan säga att det var runt 7 personer som fick stå i bussen och sen var det väskor i hela gången. Så när jag skulle gå av, fick jag hoppa ut ur bussen. Nästa gång ska jag se till att den inte går där förbi. Gillar inte att kliva av bussen och sen måste man hoppa över väskor, plus att jag hade två väskor.

När jag kom hem till min bror, tänkte jag gå ut för då kom solen fram. Men den försvann lika snabbt igen, så jag har pratat med en kompis på skype och sen bara tagit det lungt. Började fixa på min hemsida som jag snackat om förut, jag har bytt tema som ni kanske ser. Det här temat var lite lättare, men inte så mycket lättare. Ska ännu ändra texten på alla bilder och lite, men gör det ikväll. Min hemsida heter beatricejakobsson.se (men funkar inte för att jag håller på att fixa den)

Vad har ni gjort idag/vad ska ni göra idag?

Kommentarer

TEST!

ska se om jag hittar den :D

hihi jp de e sant ;)

snyggt!:)



sv; yes, kan kolla nästa gång jag är i stan, tror inte att den finns kvar faktiskt :/ kan man inte beställa från ginas hemsida?:)



sv: yey ;D

vad heter din hemsida?.)

sv; ja det är toppen :D

- hehehe, jaa! :P

Det ser bra ut :D

SV; okej :D

sv: :D

sv: Yes :)

Hej vad fin blogg du har! :D

Sugen på ett bloglovin-byte? kommentera om du följer så följer vi tillbaka ;)

Kika in på våran blogg och kommmentera gärna :)

Kram!

Hej! Kan du vara vänlig och fixa min blogg design? =) Skulle vara så trevligt och få en finare header i alla fall <3

SV; :D

sv: Nej, snart en månad :)

Men vi har varit tillsammans förut, i 16 månader, men sen tog det slut och nu 6 månader senare är vi tillsammans igen :)

SV; verkligen :D

såfin blogg!!!<3

Åh vad spännande med en hemsida!! :D Ser skitsnyggt ut på bilderna! :)

hej hur mår du snygging ?:)

hej hur mår du snygging ?:)

sv: vad är de för hemsida du gör :)?

yes :D

sv; tummen upp minsann :D

okej, men checka gärna tillbaka till vår blogg ändå :)

gjort idag då jättefin flicka! :)

Hej ush! =)

sv: åh najs :) är de så att du ska sälja bilder och så med :)?

smile :D

man får väl se hemsidan sen? :D



svar: japp japp :D

- ahh, vgd?

Lyssnar på musik, hur mår du då? <3

vilken fin blogg :D

sv; samma här:)

Sv: gör du då? :)

- så lite så, tack själv :)

kommer du visa hemsidan sen? verkar super fin :D

- vad görs? ;)

- hehe oki :p

vad ska din nya hemsida vara för något?^^

Spännande med egen hemsida!

hej, haft en bra helg? :)

sv: Planer för veckan?:)

sv: åh najs då ska ja ta mig en titt på den sidan sen när du är klar :D

Ja :D

sv; ja men precis :)

Hur mår du idag tjejen?

sv; tack :D



ha en bra kväll!

svar: va bra :D

- blöder näsblod så jag kan inte göra något, hhihi :P

- hehe ^^

sv: yes :)

ställ gärna en fråga i frågestunden!

Sv: okej svarar på kommentarer :)

ja :D

fina bilder där :D

Vad gör du?:)<3

Sv; Vad roligt ;)

okej :)

sV: sugen på att va med i en fototävling :D? kika då in hos mig klockan 8 :)

åh, vad kul med en hemsida! vart gör du hemsidan? :D

svar; Ja vist är hon :)

vad är det för sida du ska göra?:)



sv; jo det är bra, självdå sötis?<3

- tacktack :D

sv; Ja :D.

- Näää :p

Sv; Haha skoja inte :D

Yesyees :)

Vad är det för hemsida du jobbar med:)?























Follow my on Bloglovin







Trackback