min midsommar kunde inte bli bättre


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Förlåt för att jag vart seg att upptaderat min blogg, men igår var jag med Kevin, Emma och Totte. Vi tog det lugnt sov nästan hela dagen, eller nästan iaf. Och idag har jag vart med min pojkvän precis som igår, var riktigt mysigt och jag är riktigt nöjd med men helg. Blev inte mycket kort, under kvällen för kameran orkade jag inte bära på hela tiden. Men har jag precis allt i mitt huvud och precis alla ord, som jag hörde under kvällen.

Ifredags åkte vi till Fårö, jag och ett bra gäng. Började grilla när vi kom ditt och redan då fick man träffa fem nya personer. Och sen gick vi ner till Sudersand, ett ställe på Fårö riktigt mysigt. Det var där som hela kvällen blev bra, gick runt och träffade folk och pratade med nytt folk. (det kan man säga att jag gjorde den kvällen) Jag gillar verkligen att träffa nytt folk och dom här nya personerna var riktigt bra för mig. Det går verkligen inte och förklara hur bra kvällen var, men när man får känna nytt folk så kan inget bli bättre. Runt två tiden var vi hemma och det gillade Emma, för hon ville redan hem vid elva på kvällen.

Har ni haft en bra helg och vad har ni gjort?

Tack för helgen till, Totte, Kevin, Emma och alla andra underbara personer.

Kommentarer

TEST!

svar: Jag hade också en bra midsommar! :D <3

ja! (: den va också bra

sv; gjorde inget speciellt men det var ändå trevligt absolut. har du haft en bra dag hittills? :)

sv; men du är bäst!<3

Sv. Jobbigt är det nog inte kanske lite synd bara. ^^

sv; ska vi smila åt den kommentaren tycker du ? ;D

kul !<3

sv;

allt bra?

låter som om din midsommar blev riktigt bra! :D



sv; tackdu (:

låter mys:D

SV så bra, jag har också haft det. Vad gör du?

SV; hehe lugnt! :D

jajjemen, bara bra! :)

sv: allt är fint, med dig då? :D

Sv: Ja, min midsommar var verkligen jätterolig! Och sedan firade vi morfars födelsedag samma helg, så det blev dubbel fest :P

:)



kram,

http://www.erikadahlman.blogg.se

inte mycket, hade du en bra midsommar ? :)

sv; jodå min var fin den med! :D

Ha en fortsatt bra dag. Kram :)

Kikar in och hoppas att allt är bra! :)

Kram! ♥

jorå det är kanon! =)

heeeeej ♥

va gärna med i dagensblogg sötnos ♥



http://sandraforsell.blogg.se/2011/june/dagensblogg.html#comment



kraaaaaaaam ♥

- ska typ blogga, va med i dagens blogg!

min midsommar va jätte grym ! :)

tack för du frågade :)

SV; Det är toppen, vad har du gjort idag? :)

Hej! Nu kör jag igång med en tävling igen där du kan bli veckans blogg! Var gärna med: http://alexics.blogg.se/2011/june/veckans-bloggar-1.html#comment !

sv; hih, vad gör du?(:

sv, bara bra! :)

okej ;)

det var super för mig med :)

sv: Varsågod, härligt! :D

Nja min var inte så bra, för jag var sjuk... :/



Aha okej, men säg till när du vill att vi ska följa varandra. :)

- kul att du är med.

sv; själv då? :)

SV; Okej kul, bara slappat ;)

sv: allt bra idag? :)

Låter som du hade de jätte kul!

sv; Jo allt bra med mig, själv då? :)

sv. tusen tack :D

sv; underbart :)



ha en bra kväll!

sv;

jodå, händeri kv?

sv: häärligt!

Jag har haft det så toppenbra =)

Vad gör du ikväll då?=)

Kram

hihi :))

sv; okej, inte så mycket heller, väntar på 2 kompisar. Sen ska vi fortsätta sola!(:

Hej vad gör du & hur mår du? :P

sv; underbart just nu!<3 sj?

kraam ;)

svar: hihi ja, varsågod gumman! :D <3

Sv; Varsegood :) jodå, det är bra, självdå? :)

svar: japp! :D

sv: jag va med vänner o grillade :)



vad har du gjort idag? :)

gott med grillat :D

veckan's blogg vinnare är utsedd, kika in och se om det var du! :)

annars kan du bara försöka igen!



sv. ohja! vi hade det skitkul :D hehe

ha en bra söndagskvälll

veckan's blogg vinnare är utsedd, kika in och se om det var du! :)

annars kan du bara försöka igen!



Nu är svaren på frågestunden uppe!

Hoppas ni blev nöjda med svaren ni fick. Något mer ni undrar så fråga bara på!

Ha en bra kväll, PUSS!

sv: har haft riktigt toppenbra! :)

sv: Härligt :D jag med :D

svar: hoppas du kommer med nu bara :D <3

sv: jag har ätit det 3 dagar i rad :D

svar: men, alla som blir nominerade, kommer alla dom med eller hur är det där? :)

- Tack du ! Händer imorgon ?

sv; okej, vad bra :)

några planer för sommarlovet, om du har något? :)

svar: förstår det :D

jag med :)

svar: japp! :)

Sv; Toppen ;D

sv: ja verkligen :D

Hej!!



Varsegod! Allt är bra med mig. Själv??

Hej på dig! Allt bra?

sv; yes :D

absolut!:D

fina bilder :D

Vinnaren av dagens blogg finns uppe på bloggen!

sv; jag ska jobba i 10 dagar till, sen ska jag på festivaler och till göteborg och massa skoj :)

SV joo det är bra här också , vad gör du?

Sv: så bra :D ja hade det jättebra :D

sv; jadå, dock kunde jobbet ha varit bättre.. småbarn är inte riktigt min grej om man säger så ;)

Svar: Åh det låter superduper tjejen! :D Händer nåt skoj i veckan som kommer? ;) Kram

Åhh vill ha semester nu :D

vad gör du? :D

SV: Vad roligt. Jag sitter nu hemma hos min gudmor :D

Hej!



Vad gör du?? :)

Jaa:D

sv okej, jag gör inte häller så mycket, vad ska du göra i morgon?

sv; yea :D

Vill du ha chansen att bli dagens blogg? :) Gå in på länken och anmäl dig nu!



http://livettaraldrigslut.blogg.se/2011/june/dagens-blogg-3.html#comment



Lycka till! :D

Jag mår också bra va de du som gjorde din design ? :P <3

Svar: alt är bra sj ;)

tack , vad har du gjort idag då hitils ?:)

sv:A

Mysigt att grilla.=)

sv: det är bra här med :)

sv ; äsch.. ^^

sv okej, jag ska va med en kompis, vad jobbar du som ?

sv: okej, kollar på tv :D

TACK SJÄLV :DDD

jag har varit hemma, sen varit med en kompis och sen sitter jag här nu och funderar på att baka :D

SV hehe vad kul. Är det ditt första jobb?

sv: Jo det är bra :P Gör inte så mycket ^^ Svarar på lite kommentarer :)

SV: Jag tittar lite på Tv.

SV okej, vad har du jobbat som mer då ?

Sv; Yesyes :)

Min midsommar var bra den också :).

sv: ja :)

jadå.. har bara ont i magen annars är det bra, sjdå? :)

SV hehe okej ;)<3

Du verkar ha haft en bra midsommar :)

sv: de låter riktigt bra de :D



jo min midsommar var med jätte bra :)



haha ja tyckte de var tomt utan dina kommentarer i helgen xD

min midsommar var toppen! :))

Ja det var den väl:)

s: åh, va härligt att höra! min var helt perfekt den också faktiskt!! :)

sv: Yey :D

jadå !:D

hej tjejen :D kul att du har haft en bra midsommar:D va gjorde ni?

kram!

sv;tack desamma:D

ja det lät välfigt mycigt:D vart bor dudå?

kram!

sV: haha ja du låter alltid så glad :D

hoppas du har haft en bra vecka c:

sv, jaha:) har du dirlekten också?! :D (älskar den!:))

jag va uppe i i nordliga norrland med min pojkvän och hans familj hela helgen;) jättemysigt:)

kram !

sv; vad gör du då? :D

händer i veckan ? :)

jo helt ok. orkar inte höra mammas gnäll just nu bara. :P

sv, ja hihi! den är ju underbar:D önskar jag kunde prata så^^ :D

kram!

sv; jadu jadu jadu :D

God kväll! :>

Hur är läget??

Kram

sv: okej samma :D

Inte så mycket ! själav+ :)

haha...xD

nej jag måste gå och lägga mig nu. höres i morgon. :)

sv: de låter som du har haft en super midsommar :D

Jag tar det bara lugnt ikväll =)

Nöjd med helgen?

sv; hihi jao:D

kram!

sv: har ud några planer för i veckan då :)?

sv; Ja :).

härligt att du had en bra midsommar. blev det nån dans runt stången då_

sv: ja, vart jobbar du? :D

sv; okej :D jag lyssnar på musik & svarar på kommentarer :)

Jag är med toppennöjd.. börjar dock känna mig rosslig :P

Ska dock kämpa och inte bli sjuk :)

Hoppas allt är bra nu ikväll!

Sv: Tack! :)



Vad gör du?

Kram!

Sv: Så lite så! :)

Hejsan allt bra?

sv: härligt! :)

Vad bra :D

sv; ja :D

- tack :D

sv: Varsegod :)<3 Kul , ja d klart!

Kram.

ser mysigt ut!

sv: ja men vad ska du göra? :D sälja glass väl?

fin blogg!



allt bra med dig? :D

Sv: Svarar på denna kommentar, haha. Men annars så gör jag inte speciellt. ;)



Vad ska du göra imorgon då? :D

sv:

samma här :p

gud så härligt :D

Inte jag heller :)

Händer till veckan? Jobb?

Inte jag heller :)

Händer till veckan? Jobb?

hejhej, hemskt mke hej !

gå in på min blogg och var med på "dagens blogg"

Skulle va asum ♥

http://madddeandersson.blogspot.com/

ja :D

SV; hihih :)

Allt väl med dig hoppas jag? :)

svar: japp :)

Hej, är allt bra med dig?

vad mysigt :)



sv; absolut :)

- fan vad underbart :)!

Sv: Nä, just nu svarar jag på kommentarer ;D

Va kul att du hade en bra midsommar!

Min var hur tråkigt som helst.. haha ^^

sv: härligt att höra. jo de e bra :)

händer i veckan :) ?

sv: Aa. :)

Nehe okej, hoppas du har haft det bra.

Själv har jag mest varit hemma, men jag har varit ute och sprungit också. ;)



Godnatt! :)

fina bilder:)

Aa, det var inte en perfekt dag, men aja så kan det va ibland... :/

Aa. ;)



Godnatt! :)

Aa :))

Jag gjorde tyvärr inte så mycket men det var kul ändå!! =)



Härligt att din blev så bra! :D

Svar: Hihi! Jo, det är bra. Lite trött bara. Själv då ? :)

Svar: Hehe okej, jag var ganska trött, mest seg. Vi höll på från så tidig dag så vi la oss rätt tidigt också, fast att det kändes som vi la oss vid typ 4, haha! Idag börjar jag ett nytt jobb, nervöst! Ska du göra något roligt idag? Kramar

god morgon sötnos!

Kul att du är med och tävlar om att bli Dagens Blogg! :) Tipsa gärna andra så att dom har chansen! Vi meddelar dig när vinnaren är utsedd!



Lycka till! :D

allt väl?

Allt bra ? =)

åh gott med grillning :)























Follow my on Bloglovin







Trackback