mys på bageriet med bra sällskap


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Jag gillar att fika och sitta nere på bageriet med dom bästa, kvällens planer blev helt okej. Vi var fyra tjejer, fem med mig som satt nere på bageriet och tog det lungt och satt och pratade och hade mysigt! En riktigt bra söndags kväll och bara chilla.

Efter vi vart nere på bageriet, tog vi en sväng ut mot Vibble (det är ett ställa för er som undrar) där träffade vi kanske runt sex trevliga grabbar och satt hemma hos dom och pratade och hade trevligt. Plus att dom får en verkligen att skratta så man får ont i magen. Det kanske inte låter som en bra kväll, men det har vart en riktigt bra kväll med bra sällskap.

Vad gjorde ni för roligt ikväll?

Kommentarer

TEST!

vad gott det såg ut :) jag kollade bb finalen och sen var jag ute lite på promenad med några vänner. nu ser jag film med min syster och hennes pojkvän :)

sv: wounderwall håller jag på med och only you med joshua radin, du verkar ha samma smak som mig :D

svar: hehe japp :D

tack bea! :)

myspys

sv: okej ^^ allt bra?

ja :D



godnatt :D

sv: haha ja exakt ;D

svar: hehe :D

sv: haft en bra vecka annars då? :)

sV; jamen javisst! :D

Hejsan! :) Hur var helgen hoppas den var bra för mig var den kanon! :) Kram

sv: vad bra då! Jo det har vart en hyfsad bra vecka :)

sv: yeah :D

sv: jao, är det du på bilden åvan? :)

allt bra med dig? :)<3

sv; Va härligt, jodå det är bra! : )

sv: oki :)

Okej min med! :D va kul!

hejhej, gör du designer? :)

helgen över.. träligt i helgen.. visst idag är sån där rödfärgad dag i almanackan.. men vi får ju inte uppmärksamma nationalsaker här.. så ska man verkligen tro att vi får vara lediga?

sv: yey ;)

sv; nej men inget

Tack sötnos <3

Vilken söt bild =)

Åh så mysigt :)

Sv; Helt okej :D

Vad gör du ?

Vilken mysig söndagskväll! :)

de gamla var bätttre :D

sv:Ska vara på fotbollsplanen här i åberga :DD<3

sv: vad bra :) planer för dagen ?

tack! :)

de e kul o se :D

Mysigt :D

Sv; äter frukost :) själv?

finfin blogg ♥

ja :D

Ska du göra någon rolig resa till sommar? :)

svar: ja :D

låter som en trevligt kväll :D

Vad roligt det låter! :D

Hej tjejen!

Hur har du det idag?

Hoppas du får en solig och bra dag! Kram

svar: tack, varför jsut den första bilden? :)

Fin blogg,fina bilder oxå,allt bra :) ?

sv- okej, jo det är bra. vad gördi?

Önskar mina vänner också vara såna, som vilel träffas över en fika elle rnågor

svar: haha okej! :) va bara nyfiken ^^

sv: jadu det är en bra fråga, ska nog in till Malmö och träffa Hanna tror jag, själv då? :)

sv okej, nej inte så mycket. <3

svar: ja, precis :) och dom flesta gillar den svartvita bilden :P

Vad mysigt!! :D



Sv: Hade också en underbar dag :)

Nje du vet , dom har alltid annat planerat om man frågar dom :(

härligt :D

Hejsan! Hur är det med dig? :D

Kramis!

SV: Okej :) vad bra!

sv, du tar alltid fina bilder de vettu ;D

allt bra med mig, sj ?

svar; Hehe tack :)

sv: de låter bra de :D



jo här är de med fint :)



vilken fin bild på din kompis :)

sv: okej sounds good! jag var faktiskt tvungen att käka en glass nu i morse, mums! :)

sv :D<33

vad ska du göra idag då ? :D

Sv:jo allt är bra hära :)

Sv: Vad bra, haha :D



Utövar du någon sport eller bara allmän träning? :)

Skönt att höra! :)

Jo tack de är bara bra idag! :) Kram

yees ;)

hihi :)

nått du vill fråga? passå på att göra det här!

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/june/fragestund.html

sv nja, ska ba sitta under solen o ta d lugnt :D

sv: såg en bild på en glass och blev riktigt sugen så (a)

varsågod , varsågod ;)

allt bra ?

- Ah okej :D

svar: händer nåt kul idag då? :)

Fin blogg du har !

kicka gärna in på min & släng in en o annan kommentar ! :) Hoppas allt e bra med dej !

sv , yes (:

va görs?

sv: ja men skojja inte speciellt när man vet att dom bara ligger i frysen och väntar på mig ;)

av: Jo här är allt okej. Har fått lite sömn idag i alla fall som jag inte fått på länge... Haha :)



Vad ska du göra på Sveriges nationaldag då? :D

Kram!

sv: ja :)



vad har du för planer i helgen då?

sv- jaa, vad gör du? <3

hur är de med dig idag?:D

svar ; jorå , allt är jättebra ♥

guud vad söt du är !

DINA ÖGON ! <3333

Okej :) men det är ju ändå roligt liksom :) Mina vänner är sjukt bull när det gäller sånt.

okej, tack!

Ha en fin dag :)

sv funderar på om ja ska ner o äta frukost lr nte :o

sv: Ska nog ut och segla lite, men jag vet faktiskt inte... :)

Härlig blogg du har föresten! :)

sv: jaja ;)

Hur ser din nationaldags måndag ut? :)

jag vill träffa nya människor och lära känna nytt roligt folk :)

sv hihi, måste göra nytt inlägg men vet inte om vad ja ska göra ;o

svar: måste plugga lite och sen vet jag inte mer hehe :)

sv: åh vad härligt :D!



ne ja ska fixa mat å göra en kortesvagn å pynta flak

sv: det har du helt rätt i, dock så är ju en iskall cola eller en iskall öl mycket godare än en glass om det är riktigt varmt ;)

jo bara bra :D

sv: Ingen orsak! :)

svar; :)



Allt bra med dig då? :)

vad gör du? :)

Hej! Jättefin blogg du har :D

Kolla gärna in min blogg & ställ en fråga i frågestunden jag har just nu, ha en fortsatt bra dag! :)

jaa:) Jag vill ju vara så man kan umgås med dig mycket :O får nog flytta till gotland:)

- Jag älskar den där stora bilden på dig i headern!

Den är super fin!

svar: japp :)

sv: hur lång är du:P? hahah vilken fråga men ja undrar :P

sv; underbart faktiskt ^^

sv: guud vad pinsamt.. men då kan du hälsa henne det jag skrev då.. (a)

yes :D

hur gammal är du?:D

ok ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback