pastasallad och vattenmelon, mums!


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Igår har jag vart med Kristina, Johannes och jakob. Det var verkligen riktigt roligt och mycket skratt var det också. Åkte även till icamaxi för att köpa mat och det belv pastasallad för oss alla, jag köpte även vattenmelon som jag viljat haft i kanske två veckors tid, men aldrig orkat köpt. Men det värst var min bror, känndes som han köpte upp hela ica maxi så mycket han handlade igår. Tack för en riktigt bra kväll, bättre än jag hade tänkt!

Igår tog det mig två timmar för att somna och nu är jag vagen och ska snart cykla iväg tlll jobbet. Jag ska få mitt schema för sommaren, det kan inte ta så långt tid iaf! Men skönt att få ett schema inför sommaren, så får jag se hur mycket jag får jobba.

Vad gjorde ni igår/vad händer idag?

Kommentarer

TEST!

Sv: Jag sitter och svarar på kommentarer :) Vad gör du själv?

Sv; Ja :)

Gud va gott dedär såg ut då!=)

sv: Jag ska resa lite :D

kram!

sv; jao :D va gör dudå?

kram!

sv: jaha:) ska du nånstans? :D

jag kom precis upp, ska snart äta lite frukost^^

kram!

Gud så gott med vattenmelon!!! :D

sv: jaha:D va jobbar du med då?

kram!

Tusen tack Beatrice :)

sv; men guuud va härligt =D

hihi, då vet man va din lunch kommer bli^^ hähä!:)

kram!

sv: hihi! hoppas du får en bra midsommar!:D

kram!

hej, fin blogg!

Allt bra? :)

sv; varsågod & tackar :)

vad bra, det är bara bra :)

Händer idag då? :D

Kram!

sv; okej :)

Blir nog att bara ta det lugnt & senare ta en springtur tror jag :)

Kram!

sv; aa, :)

Händer i sommar då? :d

gud vad gott det där såg ut!

Du fotar jävligt fina bilder !:D

heh :)

sv; okej :)

Vara med kompisar & åka på ett läger :)

Kram!

tack så mycket:D !

allt bra annars ?

Det är ju sant! :)

sv; yeah tackar :D

sv: vad händer idag+:D

Hihi ja :D



undrar du hur det är att vara tvilling ? Eller undrar du något annat inom det ämnet så har jag en frågestund nu på bloggen om TVILLING! Sätt igång och fråga! http://tovesegnablogg.blogg.se/?tmp=23093319

sv: tusen tack =) hoppas du får en fin dag!

Vad är din värsta rädsla?

Ååå vad gott! :D

ser gott ut!



sv; jag ska inte göra mycket, en gammal vän kommer! :D själv då? :)

sv; Kul! :D

Vinnarna av dagens blogg är nu utsedda,!

Var med igen vettja, även om du vann eller inte!

http://jaxel.blogg.se/2011/june/vinnarna-ny-dagens-blogg.html#comment

Vart ska du jobba? :)



Sv; Det är bra, men är grymt trött ;) <3

- hehe^^

Gud va fin blogg! Jättefina bilder!Vad använder du för kamera? Kram!

Hej, rösta gärna på min klänning :) fin blogg du har! http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=WxOh4qla8757WWlu7Ew9cEDNwbL5kDW7ykcrOBFM70GSTrAQuwMM#Gallery Tack på förhand!

sv: okej, har du lust att kolla? :)

Gott :)

Gud vad gott det ser ut! :D

Åh, vilken fin blogg du har!

åh vad gott :)

sv: samma här :) hoppas du får en bra midsommar!

åååh vill ha vattenmelon! :(

ha inte ätit de på jätte länge :/ ^^

gott!

åååh jag äälskar vattenmelon ! :)

hur är det idag? :)

God morgon :)

sv; jo men skitbra ^^

Hejsan! :) Fin blogg!

Allt bra med dig? :)

Har din dag börjat bra? =)

Gott det ser ut!

Sv: Mm :D

god morgon sötnos!

Hej! Händer på midsommar?

hejsan ! :)

Gå gärna in på min blogg och fråga en eller flera frågor på min Frågestund ! :)

Både pastasallad och melon är ju galet gott. Allt bra idag?

sv: God morgon! Hoppas allt är bra med dig :)

Idag ska jag bada med två bästavänner! :D



psst; Jag har startat Dagens blogg som kommer att pågå till cirka 20:00 - 22:00 ikväll.

Mer info hittar du i följande inlägg:

http://ttiildaa.blogg.se/2011/june/dagens-blogg-2.html#comment

- ber om ursäkt om du inte vill ha sådana här kommentarer, förlåt mig.

Annars kan jag bara ge dig ett lycka till om du väljer att bidra.

// http://ttiildaa.blogg.se

svar: ja, för ni är verkligen det :)

mmmm ser gott ut!



/Marina

Vad gott det ser ut :) <3

precis lagat mat med mamma :)

Sv: nice :D

sv; åhh vad spännadne :D



Förresten så jag med i den där designtävlingen på nelly som dom flesta är med i nu haha.

Skulle iaf vara jätte snällt om du ville rösta på min klänning med 5 stjärnor och självklart får du en länkning som tack :)

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=ldWA06tE8XdyziCIHT5O24lGfaiUkVBJxXIwQ2yNNRBC1BJ8SDJJ Förlåt så hemskt mkt om du inte gillar

sånt här men vill verkligen vinna, hoppas du itne tog illa upp, kram !

sv: usch ja tycker att blogg.se alltid har något problem :O



hur är det då :)?

gott !:D<3

åh va gott1

det ser gott ut! :)



sv; ah :)

Underbart gott ^^

Yummie!

Hoppas din dag blir bra =D!

kramar Gabbe

sv: aa, det kan man ju :p

- Varsågod :)

Jag vet inte riktigt, vi har inte planerat något och antagligen kommer det att bli dåligt väder så vi får se :) Ska du göra något kul?

Jag har en lille bror som är elva, skulle vilja ha en syster men brorsor är också kul :3

Är du ett Harry Potter fan?

Har du hört om Pottermore?

J.K Rowling, författaren till de sju böckerna har precis lagt ut en video som förklarar detta, den finns uppe på min blogg om du är intresserad!



Ha en bra dag!

fiin blogg :D

Rösta gärna på min klänning, det vore jätte snällt!



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=oGjJxBfS2YaJsanW3rdQhzLNhR3C1GDfMnm8mHPddqkLGNf767La#Gallery

sv : här är de bra :)



vad ska du göra idag? :)

Hej allt bra denna torsdag? =)



Kram

Åh, gottigotti :D



Så lite så fina du :)

Sv; jo allt är jättebra! Hur känns det med sommarlov då? :)

Goooott :-D

Så fin blogg ♥

hah , klart din blogg ska vinna!

tycker att den är grymt fin (:

sv;

göru?

Nu är vinnaren av dagens blogg utsedd! Passa även på att anmäla er till den nya omgången! :D



kram från oss!

Rådiggar din blogg alltså!

Allt bra? :)

tack!

sv;

lyssnar på musik :)

SV joo bara bra, sj?

vad gooott :D

Svar: Tack så jättemycket! :) Vad ska du göra på midsommar nu då? Något roligt? :) Kramar!



(Förresten, vid midsommar nu startas en tävling i min blogg där du kan vinna sminkborstar med grym kvalité från Sigma Beauty i USA)

Hej de vore jätte gulligt om du hade lust att rösta på min bild (nr 4) i denna tävling -->

http://sysslingarnas.blogg.se/2011/june/finalisterna.html



Ursäkta om du inte gillar denna slags kommentarer och tack på förhand om du röstar! :)

Sv; Härligt!

Jo, riktigt skönt må jag säga! :D

gryyyyyymt bra fotograf, ! ♥♥♥♥

Sv: Jo, det är bra med mig med! :)

Gjort något särskilt idag? :)

Sv: Härligt! :)

Allt är väl helt okej skulle jag tro haha!

sv, vad kul :D vad/vart sommarjobbar du ?:)

Åh, vad gott! :D

Söt blogg! :)

sv; förstår jag :D



hoppas du får en fin dag.

- okej :) jag mår bra ja ^^

jag ska till landet sj då ?

sv:

yes :D

Hej

för det första vill jag bara säga att du har en väldigt fin blogg och tar fina bilder!

min fråga är om du snälla skulle kunna rösta på min klänning?! det skulle betyda jätte mycket och vara jätte snällt av dig! :)

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=w8FcIXQhEsIIRpFYAi7LtxNYEaYsWdYIabkgwzB2fJ0xwCJxkE7U#Gallery

kram

sv:

så, vad händer på midsommar då? :)

sv; myyys :D

- Inget :)

tafk :D

- yes ^^

tack så mycket :D

facebook, msn o sitter fortfarande med frukosten :D

sv:

vet inte än x)

hoppas du får en bra midsommar! :D

sv; tack själv :D

sv: såhär kollar man :D



rulla ner dit det står såhär:



/** Post's body text **/

.entrybody {



--------->font-family: Tahoma; <-----------



font-size: 12px;

font-weight: normal;

color: #000000;

line-height: 150%;

margin: 0px 0px 0px;

padding: 10px 0px 10px 0px;

}



och där det står font-family: (typsnitt); där är det :)

sv:

yes^^

:D

- så lite så ^^ tack själv :D

vad är felet? :/ <3

sv: okej (: allt bra?

Tyck till om mitt senaste inlägg^^, ha en bra dag!

oki vrf bytte du???:D<3

Vad tycker du om Rihannas "Man Down"? Om du inte har hört den kan du lyssna på min blogg :)

sv:A <3

för övrigt ser det sjukt gott ut D

Hejsan!

skulle du ha ett hjärta och rösta på mina klänningar. du kan rösta 1 gång per dag. Om du också har en så hjälper jag gärna till att rösta på din. Om du röstar så får du en länk i min blogg. tack så mycket i förhand.



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=BuqsHk45IkhX5Plxvrp0muQXM4UoGisHSWyX7pSEPxbJCA7vrluS#Gallery

Älskar vattenmelon :-D ♥

MUMS!

fan vad goooottt!























Follow my on Bloglovin







Trackback