snart river familjen jakobsson huset!


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Köpte en tröja på Cubus för 99:- (färgen är inte så stark)

Nu sitter jag här och har försökt lugnat ner min familj lite, annars lär hela familjen Jakobsson riva hela huset om dom fortsätter. Vi skulle bara börja lite smått idag fast det låter som vi ska flytta inatt, det är lungt vi har hela helgen på oss. Fast vi får ha kvar huset tills den sista juni, men det måste ju städas också. (det kan ta tid eftersom att vi jobbar och går i skolan)

Åkte buss förut, rätt trevligt satt och pratade med Geena ett tag, sen träffade jag även Moa så jag pratade med henne också. Riktkigt mysigt, nu ska jag svara på kommentaer och packa ner lite saker.

Vad har ni för er just nu?

Kommentarer

TEST!

sv; jodå, det är kanon bra med mig! :)

Fin blogg!(: var gärna med i dagens blogg



http://flowerkatt.blogg.se/2011/may/dagens-blogg-1.html#comment

fin :)

tack

allt bra idag? nu ska jag äta lite kraaam

sv; hejsan! jag har vart borta allt för länge.. och har allt för många kommentarer att svara på! :D men jo allt är bra med mig , hoppas du lever än! :)

riva hus? låter intressant.. ^^

Absolut! :) Allt är bra, själv? :)



Va häftig blogg du har! Hur mår du idag? :) Kramisar ^^

SV: Men vad händer till helgen då? :D

sv: tack :D

sv: okej ^^ allt bra?

Fin tröja :)

hur är det med dej idag?:)

sv: hihi :D

sv: okej jag med typ :P

sv: okej låter ju roligt! Jag vet faktiskt inte, bara ta det lugnt tror jag! Vad jobbar du med? :)

sv; jam en visst är det bra vettu :D

sv: ingen orsak :)

Japp fint linne

sv: okej ^^ jadå! :)

görs?

fin tröja :)



svar: okej, va bra :)

av göru? :D <3

Sv; så lite så :)

jodå absolut :)

Lycka till! och va kul att du ville vara me!:)

bara toppen här blir myskväll med lill killen.

nu är jag mätt och belåten. kram

svar: okej :) jag mår topppen !

http://mylifebyamanda.webblogg.se/?tmp=01150028



Har veckans blogg, anmäl dig! :)

sv;

det låter helt galet, hhahaha!

påminner om när mina småsläktingar (cirka 10-15 barn) trängdes i mitt rum..

fin tröja:)

Dagens Fråga på bloggen! Svara gärna :)

sv:Lungt <3

Nu är dagens blogg avgjord gå och kolla om det var du!:) om inte så har du fler chanser :DD

Sv: Så lite så :D

typ varit ute i solen och så. :)

Sv: :-)

jätte snygg tröja, allt bra? ;)

sv; sen smilar vi för! :D

tack så mycket :D

Sv: Allr är bara bra, sj ? :) <3

:)

Sv; Tack så jätte jätte mycket :D

sv; Va hääärligt! :) jodå det är kanon!

varsågod =)

greeaat :D

sv;

ja haha vi är rätt många runt 20-åringar i släkten, men ungefär lika många under 10 :D ... jobbigt. hihhi

Sv: Okej, snygg tröja :D

Kul att flytta! :)

sv: okej :)



några planer för ledigheter :)?

sv; Tack! :)

Aha okej:D

Allt bra idag?

jo det är bara bra :)

fin tröja! ;D

härlig färg på tröjan :)

SEr fin ut :D

ska du flytta ?

aha okej! ett tag kvar alltså!



snygg tröja!























Follow my on Bloglovin







Trackback