trött tjej som är uppe nu på sommarlovet


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Helt sjukt att jag har orkat gått upp idag, har inte alls sovit många timmar inatt. Idag blir det att åka och se min lillebror när han slutar nian och åker vagn. Det gjorde jag med för ett år sen, riktigt roligt måste jag säga. Men just nu är det riktigt tråkigt väder, precis som det var för ett år sen. Hoppas det hinner bli bättre väder medan jag åker till sudret.

''Jag hoppas på att vinna ett svart kamerahalsband till min bästa vän som fotograferade på mitt bröllop! Det hade varit en så otroligt passande present och jag är säker på att hon skulle älska det fina smycket!'' Grattis till dig som skrev den här motiveringen, det är riktigt svårt att välja ut en av alla som jag fått. Men jag fasnade för din riktigt mycket, kontakta mig på [email protected] och skriv din adress ditt du vill att ditt paket ska. Och tack till er alla som var med i tävlingen ♥

vad ska ni göra idag?

Kommentarer

TESt!

sv; :)

tack som frågar. jotack det är bara bra. har dock haft massa att göra i veckan. så är helt deg och slut nu. så ska bli skönt med att få sommarlov i eftermiddag! :D kram

woho! härliga bilder :) Idag ska jag ner på stan en sväng och shoppa tror jag :) vad ska du göra idag? :)

så mysigt att ta studenten :)

- mhh, vgd?

Härliga bilder =)

sv: absout:D

Sv: Aa :DD

sv: God morgon! :)

Fina bilder som vanligt i din blogg! :)

tihih! :d

- tack :) jag ska följa med min kille som ska till gillinge, du då ?

fina bilder :D<3

sv; yes :)



ha en bra dag!

sv: okej så bra, jora de e najs ;)

Sovit gott? ♥

Sv: nice :) jadå det är bra :)

själv har man precis vaknat ;)! <3



allt bra med dig?=)

Det är bara bra med mig :) har du sommarlov än? kram

Allt bra ? :)

sv; GODMORGON! sussat sött? (a)

Hejsan!

Allt bra idag!? <3

Hej skit fin blogg! Allt bra? Vad ska du göra i helgen som kommer? Kram!

Hej, hur är det? ;)

ligger och slappar :) vad ska du göra idag då?

Låter som en bra dag!

Allt bra idag? =D

hejhej! :D

http://swaxu.blogg.se

gå in på min blogg, du lär inte ångra dig!

låg 1:a på bloggplatsens lista för flest läsare innan jag bytte till blogg.se.

ha de bra!

- jodå, bara bra :)

har dagens blogg :)

kika in och anmäl dej du också :)

Fina bilder :)

Känner samma som du !

sv; aaa visst äre ? ;)

:}

aw, det var en fin förklaring för kamerasmycket :D

Allt bra ? :)

- yes :D

Fina bilder"

Allt bra? :-)



Kolla gärna in mina tävlingar på bloggen! :)



http://wwwiktoria.blogg.se/category/tavlingar.html

s- helt ok, här med :)



Var gärna med och tävla om en tandblekningstandkräm på min blogg!

Sv: Jo men de är väl bra, fast kunde vart pyttelite bättre (A)

svar:

Det är toppen! vad gör du? :)

Härligt! :)

Jo det är bra.

Var avslutningen fin? rolig? långtråkig^^^?

tog du studenten :D??

jarå de var gott :D

Fin blogg & fina bilder, hur länge har du bloggat?:)

Fick dem åka vagn?=)

Åh så coolt =)

Hade ni tur med vädret?

Här var vi i en syrisk ortodox kyrka..¨^

Sv: Okej :D

Jag åker till Örebro (spela Örebro cuppen) fram tills på måndag. Sen nästa vecka åker jag till Gotland för att åka konståkning och sola förstås. Sen blir det landet ganska mycket och vänner såklart :D

svar:

Jag med :)

fina bilder!

sv; yes :D

sv jjo det är bra, vad gör du?

sv: tack så mycket :D

- vad gör du idag då? :D

sv: jo med meej e det perfect!



Hur är vädret hos deej!? ^^

sv: japp japp :)

vad görs då? :)

Hur är vädret hos dig idag då? :)

Jo, det är fint :)

dd? <3

Vilka fina bilder ! :)

sv: Härligt!

va ska du hitta på idag då? :)

ser så härliga bilder!

grattis till henne :D























Follow my on Bloglovin







Trackback