telia lovar för mycket, lita inte på dom?

Riktigt snygg jumpsuits från Nelly, lite små kär i den här.

Min photoshop, ville inte sammarbeta med mig, men denna bild får duga. Fast den kanske är lite suddig, men just nu orkar jag inte lägge mer energi på den. Men ni ser färgerna och hur snygga den är, det är det viktigaste. Min ikväll har vart riktigt bra, först åt jag tacos med Angelica, Henrik, Ida och Jack. Riktigt mysigt och gott, efter åt vi lite glass och drack kaffe.

Sen tänkte jag att det skulle bli skönt att få åka hem till pappa och vi som just fått vårat internet att funka efter flytten. Nej, det kunde jag glömma Telia ville inte ge oss internet och nu när vi har ringt dom så svarar dom inte. Roligt att vi måste vänta tills på måndag, jag är så grymt sur på Telia just nu. Dom har lovat en dag, men sen helt plötsligt vågar man inte lita på dom. Vad gör jag hemma? Inget internet, mer än vårat mobilt bredband. Telia, ligger inte bra till hos mig just nu, jag hatar att dom ska behöva skjuta fram vårat internet ännu en gång till. Blä på Telia, nu hade jag tänkt och gå och sova.

vad tycker ni om den är jumpsuits från Nelly?

Kommentarer

TEST!

vad fin jumpsuit! sötnos följas via bloglovin? :)

Vilken fin blogg! :D

FINA BIDLER! :D

absolut, vart köper du alla dina kläder från? :)

Usch va trist med internet. Speciellt när man är så "Beroende" av det idag när vi lever som vi gör.

Hoppas dom ordnar upp det snabbt på måndag! :)



Jumpsuitsen är skitsnygg i alla fall! Ska du köpa den? :)



kram!

samma här typ,dumma telia..



allt bra annars? :)

- jag vaknade nyss.

Hehe jaha :D



Allt bra idag då?

Jobbigt att Telia är så där! Hoppas ni får internet på måndag då iaf! & jumpsuiten va supersöt! :D



sv: Jodå de är bra med mig :) <3

Åh, den är jättefin! Fanns den i nån annan färg?



ha en fin dag,

kram! ♥

sv okej, det tycker jag med. vad gördu? <3

Jättefiin, hur mycket kostar den? :D

den var fin!

snygg! :D



allt bra med dig idag?

Sv: Vad kul att höra. ;)

SV: Haha :)

- ja, vgd?

sv: God morgon :D

visst är dom :)

Sv: Tack! Riktigt fin jumpsuit :)

sv; godmorgon! :D slumrat sött i natt ?

sv. Åh okej, jag skulle vilja haft en gulaktig, eller rosa. så galet snyggt när man blivit brun av solen på sommarn :)



vad gör du?

kram!♥

Söt jumpsuit!:)

snygg!



Ha en bra dag! =)

Riktigt snygg ju :)

Sv; Hehe okej :D

sv: haha söt de vet ja inte men ärlig :)



händer idag då?

Otroligt snygg ! Godmorgon förresten :D

De är så snygga!

telia suger, därför bytte jag till comviq på mobilen!



svar: okej! :)

sv: härligt, det är fint med mig :)

ja :) surt det där med internet :(

hur är det idag? :D

sv okej :)<3

absolut! själv? :D

den var riktigt snygg! :)

oh så fin klänning!

undeerbart!: D

ja ;)

Hehe japp, städa för hela slanten eller vad man nu säger :P

svar: jo, jag vet det, men telia krånglar på både internet hemma och på mobilen, hatar telia!

sv: yes :)

väldigt bra! :)

- härligt, helt okej med mig :)

tack sötis! :D

- ska städa, sj?

ja :D

sv: händer nått kul idag? :)

- yes :) <3

vad gör du då ? :D

Riktigt snygg :}

Snygg jumpsuit! :D

du har en otroligt snygg header måste jag säga! =)

sv: mår du bra idag då ? :D

Hehe okej :) Får väl börja här någongång också så det blir gjort innan man blir för seg ;D

ja ska bara ta de lugnt sjdå? :)

ja ska bara ta de lugnt sjdå? :)

sv: Hehe ja den är ju det! :D

Händer idag då finis?

sv jaa det ska bli kul, vad gör du?

sv jaa det ska bli kul, i dag har jag inga planer, dusj? *

svar: okej, ah, samma här! telia finns ju med på tv/boxer och skit, vi har blivit utsatta för dom på det området! :O

hehe ja jag såg det efteråt ^^ ja :D

sv; just nu mår jag toppen men är nervös.. för jag ska gå och träffa finaste pojken, men jag vet inte om jag vågar (a'

samma. :)

sv: låter bra, ska in till eslöv och träffa en kompis sen till min kusin :)

tror att det är det, men jag vet inte just nu :D måste våga gå dit innan4 :D

den jumpsuiten var så snygg ! ;D

vad tror vi om min inredningsplan!? ^^ hehehe...xD

- gör så :)

Min familj har oxå haft massa problem med telia, som har lovat en massa saker och tagit betalt för saker vi inte har osv :S

- samma här men är jätte trött så orkar inte göra nåt! Tack!

finfin!

Åh, den är ju supersnygg! Jag är inget fan av jumpsuits riktigt, men denna var jättefin. Gillar lila :D

Den var super snygg!

Den var jätte snygg och somrig :D























Follow my on Bloglovin







Trackback