jag dör av lycka


Bilden är tagen från google

Hemma efter två dagar hos min pojkvän, vi har inte gjort så mycket. Eftersom det har vart rätt kallt dom senaste dagarna, så har vi sett på många filmer och bara tagit det lungt. Jag hade täkt skriva ett inlägg igår, men deras internet funkar inte riktigt. Nu har jag pratat med min sjuka vän, som snart är frisk hoppas jag. Vi har nästan planerat allt för midsommar.

Men det bästa av allt är då att jag har beställt en klänning till mig själv när jag ska på min systers bröllop. Och jag har även beställt ett nytt objektiv, kan det blir bättre? Det blir ett objektiv som heter Canon EF 50mm f/1.8 II, jag har hört att det är riktigt bra så nu hoppas jag att jag kommer bli nöjd när jag nu får det. Dock har jag inte lika mycket pengar kvar efter jag köpt en klänning och ett objektiv, men det bästa med allt är att jag snart börjar jobba.

vad har ni gjort dom senaste dagarna?
någon som har Canon EF 50mm f/1.8 II?

Kommentarer

TEST!

SV ; :D

de bra, händer idag? :)

jaadu tjejen! <3

Japp :p

sv: vsg :D vad gör du :D

sv: umgås med vänner och så :) dudå?:D

hiihtack:D

HÅLLER PÅ MED DESIGNEN, vad har du gjort idagdå ?

sv; varsågod :D

vet inte riktigt, ska nog bara vraa med släkten nån stans dudå?

Jag har det och jag tycker det är super bra, speciellt när man tar porträtt bilder :D

Sv' Ja :) Vart ska du jobba för någonstans?

HejheJ!:) fin blogg! allt bra?

kram!

Sv: ? :)

Sv: Jag mår fint :)

Vad händer ikväll då?

idag går det bra för mig :D hihi. Men inte om man jämför med dig(A) :D

sv; så lite så <3

ska ut med en kompis :) sj?

sv: Jag har inga planer alls för midsommar ännu. Inge mer än att jag ska vara nykter och umgås med underbara vänner :) Själv då?

SV: det är bra här med!:D



Vad gör du?

KRAM

Härligt, samma här =)

Så när börjar du jobba?=)

Sv: Hihih, okej :)

sv: tack så mycket :D

Jag har med 50mm, det är helt underbart! :)

sv: så lite så :)

vet inte än, dudå? :))

jadå ,allt är jättebra :D hur är de själv?

sv; bara bra med mig=)

va gör dudå?

kram!

sv:

allt bra idag? :)

Sv: Aha, förlåt! :$

menar du har mer läsare än mig :D & jag har kämpat idag, har ju iaf snart 50 :D har jag inte haft på länge :D

sv; Okej :).

Dör av tråkigheter, du då? :D<3

Sv: allt bra idag? :)

sv; jag ska snart ut och springa, sen packa det sista:')

kraM!

sv: ja men det låter ju toppen, hoppas du får roligt :)

sv: Det är bra här med :) Vad hittar du på då?

Ja, okej :D

Ja, riktigt skönt! :D

sv: jag ska upp till en kompis i kungshamn :) dudå?

sv; jag ska tlil arvidsjaur:D kraM!

tack detsamma :)<3

Någon gång ska det gå på rätt håll igen :D

svar: okej:D inte jag heller:D



jag har ett sånt objektiv!:D

sv; hur är det idag? :)

aaa :D

Du kommer nog bli riktigt nöjd med objektivet :) Ut och fota ;)



Reflexskärmen reflekterar ljus dit man vill ha det. Guld sidan ger ett mer varmt ljus, silver sidan ett mer kallare. Vita sidan är ganska neutral. Reflexskärmen bör vinklas åt det håll solen står för att få in ljuset på modellen. Testa dig fram och se vad som händer! Fota alltid i skugga eller skugga modellen med reflexskärmen :)

sv: jag ska träffa min kusin och hennes familj :D

hej!

du har väll inte glömt & anmäla dig till min veckans blogg?

Anmäl dig annars http://eriicasvardag.blogg.se/2011/june/veckans-blogg-1.html#comment!



förlåt om du inte gillar sån här reklam!

sv: sitter och tuggar tuggummi, har hittat bästa tuggummit i världen, mint tuggummi som är sockerfritt :D ♥

tack! <3



Nu kanske jag ber om för mycket men det skulle verkligen vara jättesnällt om du gjorde lite reklam för mina klänningar på din blogg. Om du gör den här tjänsten för mig så lovar jag att länka din blogg på min blogg och tipsa om din blogg till andra! :D<3

på dagen ska jag äta midsommarmat med familjen, släkt och vänner och sedan på kvällen blir det att dra till johanna och ha mys där :)

sjdå?

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=78j695RZHlFW782htamM2Iqc4gy4kbgeWFZU9osDOxZKsOrcmRod



Kopiera bara den här länken så att andra kan trycka på den och rösta, och gå sen in på min blogg och kopiera min klänning med grön kjol och lägg in på din blogg.



Om du nu vill göra reklam för den :)<3

Hejhej! En stor fototävling med temat "Din absoluta favoritbild" pågår i min blogg just nu! Priset är en total bloggmakeover efter dina önskemål, gjord av mig (med år av erfarenhet samt kurser inom webbdesign).



Läs mer på www.saraanderssonfoto.se

sv; ja det tror jag att det blir :D

va gör du nu då?

kram!

allt bra? :)

sv: hihi varsegod! :)

ska vara i stugan, durå? :D

sv; bra :D det är helt okej här också :)

svar: jodå, jag tycker det funkar bra!:D

Då kommer de tas massa fina foto

Jo de är mys, de var med mamma jag var med

det låter riktigt kul, hoppas du får en bra midsommar då :)

Anmäl er gärna i dagens blogg hos mig!

måru snyggo

Sv; Härligt :) ja allt är super!



Kul med ett ny objektiv :) funkar de bra?

sv: ja haha för jag älskar tuggummi och jag vill ju inte ha dåliga tänder ♥ så bättre med sockerfritt tuggummi :D

härligt att höra!

jodå det är bara bra :)

sv: okej :D

Hihi ja :D

SV: Jag svarar på kommentarer!:D



Händer ikväll?



KRAM

Vad mysigt =)

Kul!

Kommer du att få jobba mycket tror du?^^

sv: j o det är klart :D

Sv: Ska du säga! :) är allt bra idag?

Hej, var med och tävla i dagens blogg och få chansen att ta del av våra 500-600 läsare ! :) vi lottar ut två vinnare :)



http://miff.myshowroom.se/225/#comment



Kram Emelie och Stina på www.miff.myshowroom.se

sv. Jo det är bra:) händer det nå kul på midsommar då?:)

sv: haha jo jag märker det, känner mej lite småhungrig, får väll stoppa i mig något gotti gotti :D

jadå helt okej med mig kram :)

sv:

okej! =)

hej, planer inför midsommar ? :)

aaa :D

svar: ja:D

vad gör du?:D

Händer ikväll?=)

Hej! Skulle du vilja hjälpa mig genom att rösta på min klänning? Skulle bli otroligt glad då :)



Här kommer länken: http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=MkkzHFQDPo9os8Wi9jFJraDWyEP6bPCnxlb3or73V3gCz3ixao5H#Gallery



Ber om ursäkt om du inte vill ha "reklam".

Mvh Tereze, http://holykirch.se



:)

Allt bra? :)

vad gör du? :)

sv' tack sötnos! :D



rösta jätte gärna på min klänning jag gjort på nelly, det vore guld värt och väääldigt uppskattat! gå bara in på länken här under och rösta, det tar bara några sekunder! tack på förhand, och förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer!



http://www.nelly.com/se/designyourdress/?obj=VpPiyNNbjDCnx8omjAI5dH0NTLQn0c5SFJ

sv: jaooooo , vad ska du hitta på då?

sV: va händer ikv?D:

sv. Samma här :)

Har också beställt Canon EF 50mm f/1.8 II :D



Svar: Jag vet inte.. umgås med familjen & så. :)

Vad ska du göra i midsommar då?

sv' åh tack va söt du är! :D

Mys :D

tack <3

Sv; aha okej :)



Hoppas det blir bra sen då ;d

svar: okej, nä inte jag heller:D

sv: okej! :D

vad ska du göra ikväll då?:)

lycka till med det nya objektivet eller vad man ska säga..:]

sv: Synd att du inte hann rösta :/

Tack! :) allt bra?

ja det ärklar! :D hur är deet med bästaste beatrice? :D

sv;

görs?

Sv: okej :) här är det bra :)

sv: jag ska vara på mitt landställe, och brara ha det skönt och umgås med släkt och vänner. själv då?



aha. kan man ladda ner det gratis? :)

sv;

lyssnar på musik :)

Sv; Åå taaack, detsamma :D

jo jag mår halv halv ^^

okej ;) fixar lite med min nya design ;p

Vad roligt =)

inte mycket hur många inlägg göra du om dagen? :)

härligt

sv: ah :D

wiiie :D

Sugen på att lära dig spela grunder i gitarr? Skrev upp ett enkelt och lärorikt inlägg för nybörjare av gitarr! Checka in det och förhoppningsvis har du lärt dig något inom gitarren! :D

nu är elin tillbaka. hoppas ni har haft det toppen, för det har jag!:)

sv: okej härligt!

jag ska börja redigera MASSA bilder nu, så du får ha en skön kväll! <3

sv; köhöj ;D gött!

ja :D

sv: Najst! Det är bra här med :)

Allt bra idag? :)<3

jassåå okej, ingen mer 0 hoppas vi! :D

Sv: Mm :)

på midsommar ska jag vara med familjen (: dudå?

sv; super :)

Sv: Mm :)

sv:

japp!

jätte duktig!, inge mer! :p men du hur tjänar man pengar på bloggen? :o

:D

sv: tack :) vad kul! :D

sv: tack :) vad kul! :D

okej,! kommer du till stockholms blog awards? :)

Hihi :))

SV: jag ska nog bara ta det lugnt!:D



Hoppas du får en bra kväll!:D

KRAM

så roligt, vad ska ni hitta på då? (:

Sv: Joda, det är toppen med mig. Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig i helgen bara ;) Förresten, vad ska du göra på midsommar? =)

SV: det är kanon! :)

några planer för idag?<3

kram!

Titta på film är perfekt underhållning när vädret är tråkigt.

svar: ja, samma här!:D

händer sen då?:D

sv; tackar :)

kanon här :)

SV: Tack!:D



KRAM

okej, ha en bra dag! ;)

SV: Blir bara lite träning, annars ingenting :)

o va mysigt!(:

Sv: Nae, ska nog hålla mig på rummet eftersom att mamma ska få gäster ^^

Haha :P

SV: ah :)

vad roligt med ett nytt objektiv!!! :D

Hihi ja :D

sv;

hehe :)

Sv: Jaha, va roligt! Jag ska till en kompis stuga i Blekinge :) och jag har inte heller något .. Vet inte om jag ska ha vitt eller blommigt :o

det är bra med mig med :)

- jag är i Grekland då, haha :)

själv?

sv:

:D

göres söt?

hörs senare idag! ;)

Sv: Yes :P

Vad gör du? :)

hoppas objektivet är bra! (:



vart ska du sommarjobba?

sv; allt är bara bra med mig :) självdå? =)

fin blogg, vad har du gjort idag? :)

sv; gulligt :D

Sv: vad ska du hitta på imorn då? :)

Sv: okej vart ska du jobba? :)

sv: åh vad mysigt att vara med pojkvännen :) och att ha köpt ett nytt objektiv nu blir ja nästan avundsjuk här :P



vad ska du göra på midsommar :)?

åhhhh jag vill också ha det objektivet!!:(



sv: ja det tkr jag!:D<3

åhhhh jag vill också ha det objektivet!!:(



sv: ja det tkr jag!:D<3

jag har ett sånt objektiv, och det är heeeeeelt amazing! så underbart! färgerna blir jättefina och färgtemperaturen helt rätt på en gång. sen är det ju så fint med stor bländare också :) passar på alla bilder.

Jag har också precis beställt det objektivet! Mitt kommer nog vilken dag som helst.

Det enda negativa jag har läst om det är att det är plastigt och låter mycket.

jag vill oxå ha det obejtivet... men sparar just nu till kameran :$ haha :P gilla varn på bloglovin?

jag har ett sånt objektiv, köpte det förra året!

skärpan är bra och de blir de p.g.a den låga bländaren, 1.8.

dock så är det 40 cm närgräns, och de är rätt mycket. så man kan inte ta bilder för nära! de är inget vidare vidvinkel objektiv om man säger så ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback