jag blir bara mer nevös, nu..


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

jeans shortsen 299:- (dom kommer från JC)
tröjan 100:- (kommer från vila)

Vet ni hur trött jag är? Det går inte att förklara hur trött jag är, skulle lätt kunna somna här vid datan om jag vill. Den värsta natten jag vart med om länge, jag sov en hel timme. Jag försökte verkligen sova, men det gick inte. Jag var så pigg, så det gick inte att sova. Plus att det var ljust ute, så det gick inte att sova då.

Nu är klockan rätt mycket och jag borde sova om jag ska orka jobba, klockan 09:00 börjar jag jobba med Amanda. Sen vet jag inte hur länge vi kommer jobba, men får helt enkelt se det. Det blir nog riktigt roligt att jobba lite imorgon, extra pengar är aldrig helt fel. Nu ska jag nog gå och lägga mig, men först ska jag prata klart på skype med två grabbar.

du får gärna vara med i min tävling att vinna en kamera som smycke.
(TRYCK HÄÄÄR)

Kommentarer

TEST!

Oh lycka till på jobbet imorn! =D

Taggad?^^

sv: okej ^^

allt bra?

snygga kläder!!!!!:D



sv: okej, jadå :) görs?

Borde inte du sova? xD

Eller är det "jag ska bara" som har övertaget^^

lycka till :D

Sv: Oh härligt! Njae blev Växjö hela dagen sedan fest på kvällen. allt bra med dig? :)

fin blogg :D

Kolla jätte gärna in min blogg med :D

kram

sv: Okej awesome, när kommer biljetten då? ;)

snyggt!

Hoppas du fick lite sömn tillslut! :) Lycka med jobbet!

Sv: Okej! :)

Får ni sommarlov på fredag eller torsdag? .)

Glömde nog säga att tunikan var riktigt fin! :)

Åh de lät gott! :) Hoppas du kunde somna sen.. :) Kram

Hej

Va skönt! :)

sv: Tack så mycket finis, det ska jag allt göra! :)

Ja tack de gjorde jag :D hihi

- svarar på kommentarer ;).

händer idag?:)

Nu är morgonens blogg utsedd!

Var det inte du som vann & vill ha chansen att vinna en länkning på min blogg? Anmäl dig då till dagens blogg i samma inlägg där morgonens blogg är utsedd!



DIREKTLÄNK TILL INLÄGGET:

http://zirres.blogg.se/2011/june/nu-blir-det-dagens-blogg-istallet-vinnaren.html#comment

Sv: Jag ska åka ut och fota en hopptävling idag! Vad ska du jobba med ?

- ja ;).

- japp.

- funderat på vad jag ska blogga om, har lite bloggbrist!

tack så mycket =) fina kläder =)

Jättefin tröja :D

fina köp

Snygg tröja :) Shortsen var ju också fina men fastnade mest för tröjan :)

bättre bilder på dendär toppen tack! :D

den såg superfin ut!

snygg topp!

Jättefin blogg<3



Jusst nu står din blogg på mina favoriter<3



Puss

Fin tröja! :)

åh vad fin tröja, och billig också! :) :o

fin tröja :)

vad snygga kläder ! :)

I liked ! Very cute colour of the top. My favorite ones ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback