Jag vill med gå på balen


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Här kommer lite fler bal bilder från igår, det kommer ännu fler senare under dagen. Dom här två veckorna som kommer, så kommer det vara fullt med bilder från balen, studenten, skolavslutningen och annat mysigt. Har mycket som är planerat och mycket som ska fotas dom här två veckorna, det gillas!

Snart ska jag, Jakob och Johannes åka och äta mat, sen tror jag att jag ska åka hem till pappa och fixa lite, så för min del blir det inte så mycket sol fast jag vill gå ut och sola. Har inte gjort det ännu, men får passa på i veckan måste bli lite brun. Känns som jag ligger lite efter, men det går fort jag kommer snart i kapp.

Kommentarer

:D

:)

allt bra med dej då?

följ mig gärna genom mina sista veckor i graviditen ! :D (byt från myshowroom) :D

SV:Samma här :)

sv; just nu gör jag ingenting speciellt, ska sätta på lite musik. vad gör du? :)

så fin hon e i sista bilden

okej ;) laddar upp bilder på fb :)

Gud så fina!

;D

sv: ja, men nu är jag hemma:)..

jadå! längtar redan! :)

Men vi kommer inte åka förens i juli. :/

jaha okej, du får ändå ha det så roligt! :'D

sv: vad bra ;D

Jodå det är bra :)

sv; Jodå, allt är bara bra! Självdå? =)

Hej! jättefin blogg! hoppas allt är bra med dej! Kika gärna in på min blogg!

sv: Jo det är bra, själv? :)

Gud vad fina foton och klänningar!! Bra jobbat där :)



Sv: Kul, jag spelar själv fotboll :)

du är så grymt duktig på att ta bilder! :o

aaa o så fiiin klänning hon har

sv: Tack :D

Hoppas du tar igen solbrännan snart, blir du lätt brun? :)

super härliga bilder!

Fina bilder igen=)

Vad gör du nu?

sv; hihi, vad gör du?(:

det är väl inte alls länge kvar tills du får gå på balen? :)



sv: ja får nog göra det haha :D

Sv: Okej :D

hehe mjo :)



grymt fina bilder som du har tagit! :D

sv; :)-

sv: Aha okej :) Men du, snart är det din tur att gå på bal! :D

okejokej :D

Jag har en "Veckans blogg" tävling, lust att kolla in ? vore superkul! Vinnaren blir länkad i varje inlägg tills veckan är slut! :D

- Allt bra? :)

jadå :)

sv :D

va görs?

ÅÅÅH!

Älskar din blogg, jag kan verkligen inte få nog!

Vad fina bilder

jo de e bra :)

Gu så snygg klänning hon i vit hade! :O

jag blir väldigt glad ifall du vill trycka på min gilla knapp :)

Vilka/vem var det som hade bal? =) Fina bilder! Jag ska på skolbal nu på torsdag! :)



SV: aha, oki, trodde att det var kul att sälja glass. :)



Japp, det hoppas och tror jag med :). Kmr vara borta i 3 v på språkresan.



Japp, det är de, hihi ;). japp, inte alls långt kvar. 8 dagar, visst får du också sommarlov den 14:e om jag minns rätt? ^^. Det ska bli så skönt med sommarlov, längtar supermkt! :D :D :D

svar: japp :) fina bilder!

åh alla var så fina! :) Nästa år är det min tur! (och din också såg jag, du är ju 93a :))

Tjooohoo!

härliga bilder!

sv: ja med mig är det bara bra :) själv?

åh, förlåt! läste inlägget nu & där stod visst priset.förkåt! :)

SV: Ohja! njuter för fullt:)

har du tagit årets första dopp än?:D

http://liborius.blogg.se/2011/june/arets-forsta-dopp.html#comment

aa de är den... man börjar typ gråta i slutet...

vill också ta studenten!!

- jag har aldrig vart på bal xD

Brodern min ska på ball inom kort =) själv ska jag på studenten nu på fredag!























Follow my on Bloglovin







Trackback