bästa dagen med Amalia


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 70-300mm

Här är två bilder som är tagna idag i skolan, vi har haft en dag som kallas ''donnerdagen'' där man spelar såpafotboll, kubb, cyklar, springer och lite andra saker. Jag har bara spelat kubb istort sätt under dagen och vart med min kompis Amalia. Vi har vart vänner sen vi började skolan tillsammans och idag har jag fått vart med henne hela dagen, det var grymt länge sen. Vi har även haft det riktigt roligt idag, det har även vart riktigt skönt väder. Jag är nöjd med dagen, riktigt nöjd med dagen.

Jag fick en kommentar från någon som är Anonym som jag tänkte svara på. Jag vill verkligen inte tjata om det, skryta eller något annat. Jag vill bara svara på frågan och sen är det klart. ''Har du ett förhållande?'' Om man läser mitt andra inlägg här under så står det att jag just gått in i ett förhållande och det står väldrigt tydligt. Hoppas du fått svar på frågan. Vi har inte vart tillsammans länge, bara några dagar men som sagt jag är inte singel jag har ett förhållande ♥

Vad har ni gjort idag, har ni haft fint väder?


Kommentarer

TEST!

Fina bilder. :)

Okej. Inget :D

Allt bra ?

Så kul med gamla kompisar :D.

Känguru!!! :D

Sv; Okej :'(

sv; Precis!

Sv; önskar att du kunde det :'(

Vilken söt voffe :)

<3

Haha jaha det var en hund! är det såhär man svarar? jag förstår ingenting!:D

ÅÅÅÅÅÅÅÅ HUNDEN <333333333333333333



& tjejen på bilden va också jätte söt (a) hihihihi

Sv; Okej!! :)

sv; :).

det var så lite så:D va härligt

Så lite så:)

Okej. Allt är bra :D

Gjort idag ?

Haha men kolla hur den serut! En bidragande faktor kan dock vara att jag knappt ser någonting då jag sitter i solen haha

haha ja absolut :D vad har du för dig då? :D

Åh vilka fina bilder !

yeees, tack och lov gjorde de det:D<3 har ni bra väder?

regn här. själv?

sv; det var det också :D.

Sv: Aa :D

sv: Häärligt :D det är toppen :D

Allt bra med dig, sötis ? :)

superfint väder! fin blogg :)

Skönt :) Grattis till förhållandet förresten! :)

Vad bra! :) Grattis till förhållandet, hehe :)

Hej!



Om du letar efter sommarkläder, bikinisar och smycken till ett mega bra pris så tycker jag att du ska kolla in www.shoppinggudinnan.se



Det är min egna webbshop med handplockade varor från Thailand.



Kika gärna in :)

Kramisar en tjej i Thailand.

SV; Såg de :) vill ha en sån kamera..

sv: Då ska jag smaka den:D

sv: Yeyy :D

SV: ee okej....................

naaae jag chiiiillar typ ;D höhöhööhö

sv: Gördu?:)

sv: Okej:) fixar mig:)

jarå :D ska du göra nått speciellt i sommar dåå? :D

sv: hihi:D åh, vilken söt hund! ♥

sv; Japp :D.

Åh, vilken fin header du har!

Vart har du gjord den? Alltså i vilket program?

Kram :)

sv; Tack taack :D.

händer idag ?:)<3

underbart :D

Jo samma här =)

Händer ikväll?

Hihi :) Varför vill du inte vara med och tävla då? :)

Kanske inte hör till inlägget, men din header är sjukt fin! :)

Hej, det vore jättesnällt av dig och kommentera mitt senaste inlägg angående ''dagens fråga'' :) förresten du var supersöt! :) <3

SV: Jaha okej nu förstår jag :) Sorry..

ja :)

Verkligen ogillar anonyma kommentarer =/



Kul med vårruset, ska åka och handla senare :)

sv; :).

sv inte så mkt (: sj?

Hur långt är vårruset då?=)

vad händer ikväll då? :)

Okej. Samma :)

Haft en bra dag ?

Okej. Min med :D

Vad har du gjort idag ?

Yeah =)

Men det fixar du lätt?^^

okej ;) träffa min pojkvän :)

Gud så söt hund =)

Fyfan vad det mullrar och blixtrar här! Och regnar ska vi inte ens prata om! :O

träning och har nyss badat :D<3

Söt!

sv: tack det samma =D

svar;



jag med :p

vad händer i helgen? :)

sv ; ska lägga fram alla kläder som jag ska ha på avslutningen nu :P

är allt bra ? :)

sjukt snygg överdel tjejen på bilden har på sig! Funderat länge på om jag ska ta och köpa ett plagg i det tyget :)



sv: Det är bra :) Skolavslutning imorgon så :)

En sån söt liten vovve :D

Sötra bilder, sjukt söt hund! Älskar hundar... :)

gud vad söt :D

Vad är såpafotboll?

Söt hund!

härligt med blogg med mycket bilder!

Vilken söt hund! :)

gud vad söt hund :D

kram ♥

aww, söt !<3:)

Is this your dog? Söt ^_^ I wanna skaffa en också..























Follow my on Bloglovin







Trackback