vart och ätit med dom bästa!


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Som sagt jag och min bror plus Jakob gick och åt lite mat, och det var riktigt gott. Men det var så sjukt varmt, klarade knappt av att sitta och äta mat i värmen. Men det gick bra, efter vi hade ätit körde Jakob hem mig. Riktigt roligt hade vi på vägen hem. Men innan jag skulle hem, var jag tvungen att hämta mina kläder i vårat andra hus som snart är tomt.

När jag kommer hem säger min lillasyster jag har hjälpt dig med ditt rum. Och det hade hon, hon har gjort så sjukt mycket. Bäddad min säng och allt verkligen, tack till min bästa lillasyster. Nu håller jag på att packa upp kläder, för er som undrar har vi just flyttat. Får se om jag hinner ta en promenad med Andreas eller om jag måste fixa alla mina kläder.

Vad har ni gjort idag och vad händer ikväll?
du får gärna vara med i min tävling att
vinna en kamera som smycke.

(TRYCK HÄÄÄR)

Kommentarer

TEST!

men oj så gott det såg ut!



Jag har jobbat, och ikväll ska jag träffa min bästavän. Vi får se vad vi hittar på :)

Åh har du oxå en underbar syster! :) Mys!

härliga bilder =)

- jaa, det är väl bra med mig! :)

Redigerar du dina bilder något?

va gott de ser ut.



har inte gjort så mkt...segat..imån börjar skolan :s segt ;)

Vad gör du då? :)

tack!! :DD

yees! jag har en frååga ;P

gör du som jag o tar med kameran vart du än ska ? :D

sv:Arrå <3

sv: hihi:D åh, mums! Gullig lillasyster du har med. Min lillebror skulle snarare stöka till den istället haha:D

Sv: Mm :D

sv:okej! :D

Ursäkta sent svar, har spenderat helgen i Sthlms skärgård. Hur mår du idag?

Dagens blogg är utsedd!



http://cutielollipop.blogg.se/2011/june/dagens-blogg-1.html#comment

Gott :D

taco bvar? :D

Vad kuul! Jag väljer vinnare i kväll , men jag informerar dig :D

Haft en bra dag? <3

lycka till :D

åh, vad gott det där såg ut! :)

varsegod :)) super görs??

YES! SM BRONS i dubbel bugg 2011. Vi har kämpat länge och nu har vi klarat det, skit kul! Kille som dansar, har intresse för mode, bloggar om sitt liv, mode och dansen. och som inte är homosexuell http://crasmus.blogg.se

mmh de ser sjukt gott ut! :D



SV: ja jag blev nöjd med den! :D

Kram

Haha gör väl inget att få ett hjärta? <3

Haha.



Jag slappar i hettan :D

sv: okej :) allt bra?

fasen va gott!

sv tråkar bara (:<3

sj?

söt blogg :)

haha :)

- Vsg :D

Aww vilken snäll syster, om jag skulle be någon av mina brorsor skulle nog svaret bli: i dina drömmar eller något höhö

Det där ser inte helt fel ut alltså! :D

vad ska du hitta på resten av kvällen då? :D

SV: Vad ska du göra imorgon ? =) Skola vet jag men efter kan man göra något rolig ;D

sv: va gärna med igen! :)

söt blogg!

sv; så lite så! allt bra med dig? :)

ha en fortsatt bra kväll!

sv; alla älskar solen ! ;D

nice :D

sv: okej! jag ser på lord of the rings. Jobbar du något i sommar då?

Allt bra med dig? :D

det där ser så himla gott ut D

- nej vi hade inget sånt i 9an :o lr när man brukar ha det

gott :D

Åh. vad gott det ser ut!

Gud så gott det såg ut!

Fan vad gott det såg ut med dricka!!























Follow my on Bloglovin







Trackback