älskar att få poooost!


smycken från
http://www.parlteamet.se/ & http://www.bijouteriestore.com/ plus ur&penn
hinner inte kolla vad allt kostar just nu.

Efter som blogg.se har vart avstängt ett par timmar idag så valde jag att vara med min bror och hans vänner när som sitter och lanar. Rätt roligt, sen när jag skulle sätta mig ner vid datan för att vila lite efter som dom skriker så mycket. Då kommer alla killar in i mitt rum och måste kolla vad jag har för roliga saker.

Nu ska jag ta och åka till en vän och jag hör inte av mig förän imorgon. Men värden går inte under, vänner går före som sagt. Och bloggen är inte så viktig heller, hoppas ni har en bra kväll så hörs vi imorgon.

Visst var det snygga saker?
kommentera i inlägget under vad ni tycker om min outfit.

Kommentarer

<3

nej :( <3

Fin blogg! ;-)

Följa via bloglovin?

sv; Okej :) Det är bra här med ! :)

Händer imorn då ? :p

Oh, jag diggar halsbandet med mini laptopen och dom små hörlurarna, dom halsbandet skulle passa till mig, jag har en laptop och såna hörlurar ^^

mena ! :(

Ugglan! :9

Snygga smycken!

fan va snygga saker :)

sv: lyssnar på musik & svarar på kommentarer ^^

sv: najs, yeah ;)

Japp :P

yes. ;)

åhh så himla snyggt. blir as avis :(

tycker du min blogg ser okej ut?

jag får aldrig post xD

sv: jodå helt ok dag idag!:) helt rätt av dig, vänner går före!:) hoppas ni har en kul kväll tillsammans!



Har du me dig kameran och fotar nåt då?:P

Snygga smycken!

sv: det lät ju toppen:)

HEJ! :)

nu har vi på våran blogg en tävling där du kan vinna länkning på våran blogg i en månad

Du ska göra en vår/sommar outfit med kläder från Gina tricot och H&M



Tävlingen avslutas den 18 mars och vi berättar vinnaren och visar outfit med länk till bloggen den 19/20 mars så

om du trycker här nedanför kommer du direkt till tävlingen!



http://atasteofmode.blogg.se/2011/february/hannaanja-2108.html#comment

herregud va snygga:O

Det var skit snygga saker! §

tycker alla var as snygga! ;)

Riktigt snygga smycken! gillar ugglan väldigt mycket :)

allt bra med dig idag?



Sv; Ja det är väldigt härligt!

sv: Jao :) Vad ska du göra i helgen då? ♥

söt blogg! :)

så jävla snygga ringar!

Två av halsbanden äger jag också :)



SV: Tack för tipset!

super snygga !!!:D

Jag mår bra :)

vad har du gjort idag då? :)

Jättefina smycken! Kika in på min nya blogg! :)

hej! :D nu har jag en frågestund på bloggen! släng gärna in en eller flera frågor om precis vad som helst! kram på dig :)

Jag har en nystartad smyckesblogg/inspirationsblogg!

Jag visar upp och säljer smycken till materialskostnad, så smyckena är billigare än på många ställen.



Kors, döskallar, kedjor, vingar, änglar, läder, ugglor m.m



Kika in, och hör av dig om du är intresserad av något, eller kika in för inspiration.

- http://smyckenbyanna.blogg.se



Kram! ♥

smycken kan man aldrig få för mycket av! :)

svar' inte så mycket, dusj :)

hej, just du har varit med i min Tävling!

så just nu står det ute vilka som är vinnarna!

Lottat ut 3st!

du kanske är en av de?



/ moaabreitholtz♥

Älskar peacesmycket bäst, men allt såg jättefint ut :)



sv: oj, då kanske jag slarvade med läsningen.. jag äter inte heller frukost..

Jättefina!

Ja..det vet jag inte :)

www.bajenmichan.blogg.se

Tips på en bra fotoblogg: http://denisevanderroux.se :)

sv: hihi:D åh, man älskar ju smycken! Mycket fint här ser jag. Det där data halsbandet var ju himla sött, och typiskt mig databeroende som jag är(A) ♥

tycker du ? tack :)

ååååh vad fina smycken :D

åh så fina smycken :D

fina grejer :D



gillar din nya header också ;D

Fin blogg och fina saker! :D

SV; :)

Jag älskar också att få post :D

hej, kolla gärna in min blogg:)!

svar: yes :D

Jätte snygga! :)

- haha ^^

ska snart titta på tv, sj? :)

vilka fina saker!! :)

Annars då, allt bra med dig?

åh GE MIG vad SNYGGA !

Åh ugglan! <3

sv: tack <3

ja visst är det:D

Svara på dagens fråga på min blogg och få en länk :)

javisst :) gjortikväll?

SV: de är bra här också :) <3

okej vad bra. Jo min dag har varit kanon :D <3

Allt bra ?

Okej !

Hej!

vill du ha ovanliga handtillverkade smycken??

besök då: www.designbyclaudiaa.blogg.se



just nu pågår en tävling på min blogg, var gärna med om du vill:)

Tack vännen! Vad gör du?

Kram

yes ;)



skit snygga smycken ! :)

Fina smycken. :) Följa varandra via bloglovin?

Grymma smycken!



Först hade jag körlektion och efter det drog jag till skolan, sen när den var slut åkte jag hem till min sjukling till pojkvän och pysslade om honom! :)



Vad har du gjort idag? :)

Riktigt snygga smycken, i like it!

Allt bra annars? :)

aa de va snygg saker (:

fint

Snygga!

sv;:D.Tog också en ovfrivillg bloggpaus förut. :). Hoppas du får en bra kväll =)

Snyyggaaa!

Riktigt snygga smycken! Älskade verkligen halsbandet med ugglan :D

tack! :D

snyyyggt!!

Jätte fina smycken! :)

Varse :D

allt bra?

Vill du hjälpa mig med en sak? jag ska tatuera mig och undrar vad du tycker om mönstret jag ska ha! kolla min blogg och skriv vad du tycker om den! skulle bli jäääääääte tacksam för svar! skriv gärna om jag skulle ändra något på den också eller så kan du gärna tipsa om enn mönster som du tycker är snyggt :) kraaam

Suuuuuuuuperfina smycken ! :D

Sv;det är bara bra med mig :)

Allt bra med dig?

vad händer idag då?

Nu har jag avslutat Kvällens-bloggar så kolla ifall du blev en av dem?Ifall nej så var gärna med igen eftersom att jag kommer välja ut ungefär 6 till 8 kvällens-bloggar så passa på att vara med! :)<3

http://bbaasstta.blogg.se/2011/march/de-3-vinnare-fran-kvallens-bloggar.html#comment

fiiiina :D

JÄTTE FINA SMYCKEN

gud vilka fina smycken! ;O

händer idag då ? (Torsdag) ngt speciellt ?

om du vill kan du adda min nya facebook för bloggarna :D ?

kolla på min blogg så fåru se ! :D

kramkram

/pykkie

God morgon! :D

Allt bra med dig??

Huhu :( <3

mycket mycket fina .D

Snygga grejer! Gillar speciellt ugglan :)

Hejhej, vilkan underbar bra blogg du har ! :) Titta gärna förbi i min också, jag har frågestund så du kan fråga vad du vill så blir du länkad :)

jättefina!

UGGLAN!

Grymt fin blogg! 0.0 :D

Hur mås det? :)

vilka fina :)

Har tråkigt så tänkte testa en gjej och behöver eran hjälp!

Ni kommenterar en Rubrik i detta inlägg så ska jag skriva ett inlägg som ska handla om den rubriken ni gav mig:)



Länkar och säger vem det är som hittat på rubriken:)

Kul va?:P



Så kommentera på!

http://domkallarmighannes.blogspot.com/2011/03/rubrikleken.html

snacka om grym blogg!

Vart är dubbelringarna ifrån? :)

åhh vart är knogjärnet från?

Var med och tävla om 2 stycken ringar från Kenzas kollektion på min blogg -

http://jylice.blogg.se/2011/march/by-kenza.html#comment

jätte fina smycken =) dubbel ringar, peace och ugglor är jätte snyggt :D























Follow my on Bloglovin







Trackback