ännu mer vår bilder i min blogg


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

jag gillar verkligen alla mina vår bilder, därför får ni se några till.

Ikväll har jag inte gjort så mycket, pratat med mamma på skype och Emma också. Även lagat mat till mina syskon och sen fixat lite andra saker. Även pratat med min syster och fick veta en riktigt rolig sak som jag tänkte ta och berätta mer senare.

Fredag, och jag slipper gå till skolan. men vi har fått en fotouppgift, som vi ska göra hemma. Vi ska ta kort på vad vi gör hela fredagen. från vi vaknar tills vi somnar, jag ska filma lite också. det kommer bli rätt roligt, ska åka till Visby och träffa min syster vi ska göra en sak. mot kvällen blir det att träffa Elin, vi ska ner till hamnen och slänga i rosor i vattnet för J som dog för någon vecka sen. (känner honom inte, men ska följa med som stöd)

vad ska ni göra något roligt?

Kommentarer

sv: bra! :D

Jadå, bara bra, men lite seg ;)

varse, allt är bra medmig :) med dig? :D

Åhh, man blir så glad v att se sånna bilder:)

Allt bra?

Inte när man har spanska prov på första lektionen ;D hahah

Så mysiga bilder! Ser riktigt varmt ut också. :)

sv: Åh Men New York vill jag också till! :D

svar: Okej.



Har du några planer för idag? :)

svar: Okej.



Har du några planer för idag? :)

du är sötast ! :D

Hej vännen!

Vad ska du göra idag ?

Kram

inte som dej :D



Idag har jag två fotograferingar så ska snart iväg.

Allt bra idag?

Kram

aw, hihi vad söt du är :D

sv:

göött :D

Härliga foton

inget :)

händer idag? :D

nej :o& nu ska jag springa t skolan :(

hihi okej :)

Hehe aa lxm ;D

Godmorgon:)

Det vet jag faktiskt inte!:)

Hur är det med dig i dag?:)

Härliga bilder!

vad göru då:) ?

åka till min mormor :)

går int edu i skolan nu? :)

okej, är på skolan:)

Det låter riktigt bra det!:) jag har jätte ont i halsen, men annars är det bra:)

Lite förkyld med annars är alt bra! Hur mår du? :D Härligt med fredag ellerhur ;)

Hellu, har en frågestund på bloggen, fråga gärna någoot :)här har du länken.

http://didiramos.blogg.se/2011/march/fragestund.html#comment

Tack så mycket!:)

a

göra ngt kul i helgen? ;)

Inget, har precis ätit, själv? :)

Hehe okej, är inte du i skolan? :)

Jätte härliga bilder!:)

härliga bilder ! :)

Bara bra själv då :)?

Namninsamling om att få Miley Cyrus att komma till Sverige på hennes kommande turné http://namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=5419 - Tacksam för ditt namn XD

sv; Varsågod :).

sv: allt bra?:D

sv. Haha. Det spelar typ inget roll vad man har för objetiv för man kan alltid bahandla bilderna sen, så dom blir bra! Jag har tre objettiv men ibland, så redigerar jag bilderna, så som den skulle ha blivit om jag tex tog med 50 fast!

vad gör du? :P



kramis

sv; Jaa, vad ska du göra i helgen då?:D

okej, såbra då! :D

åh, va fina :D har själv hittat lite vårtecken i trädgåren ^^

nya smycken från usa på ingång så håll utkik www.jewelsforyou.se

Hej :) jag har en dagens bloggtävling! Du får supergärna vara med, det är bara klicka på länke här under och anmäla dig :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/march/fredag-dagens-blogg-3.html#comment

Svar: Okej, får titta själv då :D

wihooo :D

Någon som har sett den nya filmen : hur många lingon finns det i världen som kan rekommendera den?:D

Ha en härlig dag ;)

Förlåt för sent svar! Men det e bra med mig =D Händer i helgen då?

jag mår bra , själv? :D

sv; jorå de är bra, har lite ont i huvudet dock.. sj?:)

Hihi ja :)



Japp, själv? Åh jag som hade trott att våren är på väg, men nu hemma hos mig snöar det som sjutton :(

ja! :(

vad bra :)

fin blogg ♥

Vad skönt med vår hos er, här är snön kvar tyvärr!

Vååårigt :)

Vilken härlig bild! Det är så härligt att våren äntligen är på väg. Jag längtar riktigt tills alla vårblommor börjar titta upp så man kan ta med sig kameran ut och fota dem. Jag är också väldigt intresserad av fotografering nämligen :)

du tar verkligen jättefina bilder och jag är lite avis på dig som har typ supervårigt hos dig! hos oss finns det fortfarande snö och såg mina första snödroppar IGÅR!

fin blogg föresten ;)

Gillar dina bilder!























Follow my on Bloglovin







Trackback