äntligen ska jag få träna fotboll


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

en bild jag tog i fredags iskolan.

Godmorgon, mina underbara läsare och besökare ♥ Har ni sovit gott? det har jag gjort fick sova nio timmar inatt och jag är inte alls lika trött som vanligt. Idag är det onsdag och för mig så betyder det att vara hemma och ta det lungt, men för andra betyder det att vara i skolan eller på jobbet men kanske också hemma.

senare på dagen ikväll, ska jag spela fotboll ska bli så otroligt roligt att få träna fotboll. jag har spelat fotboll sen jag gick i fyran till sjuan kanske. men sen gav jag upp med fotbollen, saknar att spela fotboll. först så har jag något att göra på veckan och så får jag även vara ute och spela fotboll som jag gillar. så ikväll ska jag följa med viktoria och träna med hennes lag, har inte tränat på tre år så jag förväntar mig inte att jag är as duktig.

vad ska ni göra idag när det är onsdag?

Kommentarer

sv: Härligt att höra! Samma här=)

test

sv; Ja, skit tråkigt :(.

sv: just perfect as always!! :D

Har ni oxås underbart vårväder?? :D Vart bor du förresten?? :)

sv; Det hoppas jag med :). Och tack :D.

sv: :D

Fin bild!

Kul att du skall börja träna fotboll igen :).

sv: Ska ta det lugnt och ta vara på vårvädret! =) själv?

baaaaaaaara bra :D självdå?

sv: allt b ra?=:D

Kanon fin bild ( :

sv; nejdå, det kommer gå så bra så :).

sv; Det tror jag :).

sv: Nej hemma bara =)

sv: Jaa =D

sv: Härligt:9 det funkar!

allt bra med dig idag då sötnos?

sv: skola idag?:D

Härligt (:

inge vidare alls. :'( göres?

jag har ju gått ut:P

svarar på kommentarer och försöker förstå hur jag ska få till med min nya blogg.

vad gör du? :)

Sv. Skojar du?! :O den är ju asgod :D

sv: skönt att höra =) allt är bra här med!

vad gör du då? :)

skola :)

haha, verkligen inte..xD

sv: skönt att höra =) allt är bra här med!

vad gör du då? :)

men men...försöker i alla fall att lära mig det. inte lätt! :O men men..xD det kommer! om nån vecka eller så kanske jag kan flytta in på den bloggen!

sv: okej :) jag sitter i skolan :/

hehe jo jag är ju inte den som ger upp i första taget..^^

sv: tack!! :D

cool bild :)



RE: tack hjärtat <3

Tack så mycket :)

hahaha.. :P nej nu verkar det som om det är lunch...så ska väl börja packa ihop skiten och göra mig klar.

Vad skönt med fotbollen :)

Det förstår jag! :)

Hoppas att du får en bra onsdag nu då! :)

Har du funderat på att börja igeN?

sv: bra med mig med :)

sv: aa, det hade jag :)



fin bild förresten ^^

Hejsan, jag har just nu en tävling på bloggen där du kan vinna ett fint armband. Var gärna med! :)

hur mår du då?

SV; okej, jo jag mår bra!



Vad kul, jag älskar fotboll och jsg är målvakt. Alla säger att det är roligare att vara ute och göra mål, men jag har gjort 3 mål denna sesong och har varir målvakt alla matcher!

Hejsan!

Hoppas att allt är bra med dig idag?

Kram

Nice med fotboll :)

sv: gick det bra på träningen?

åh vad kul att börja med fotbollen igen. Har själv spelat som liten och slutade i åttan så jag känner igen mig hur man saknar det!

hade gjort mycket för att börja igen!

hoppas allt är bra med dig, kram

Fin bild.



Vad har du för objektiv till din kamera? :)

vad heter laget du ska spela i? :)

har en fototävling på min blogg,kika in om du vill vara med.:)

helt rätt att du ska träna fotboll! :) varför inte börja spela igen på riktigt? Vilket lag ska du träna med? Jag själv spelar fotboll också!

Svar: Jasså? Jag har faktiskt spelat mot Dalhem på gotland i serien, när dom spelade div 2 norra svealand. Tror dom spelar i en annan tvåa nu :)Jävla lång resa dit för att spela serie match med kul :D

Fin bild !

Fina bilder du har tagit :)























Follow my on Bloglovin







Trackback