bildbrist på högnivå!


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Bildbrist, bildbrist, bildbrist & bildbrist. Jag måste verkligen ta nya bilder imorgon/idag, jag klarar inte av att ha bildbrist. Jag kommer säker på något att ta kort på tills jag vaknar imorgon/idag. Annars kanske just du har något tips?

Jag kom på att jag bara ätiti frukost hemma hos mamma och en bulle mer har jag inte ätit. Kanske ska ta och äta något och sen gå och sova. Om jag nu kommer somna, min lillebror har fyra kompisar här och dom sitter och spelar på datan och dom måste skrika. Men jag brukar kunna somna så det är nog lungt, godnatt och sov gott!

Kommentarer

SV: Så kul att du tycker det! Tänkte starta en modeblogg, men jag har inga besökare, haha! :)

min dag har varit toppen ! hihi :)

vad ska du hitta på för nåt.. idag? haha <3

okej :) jag ska vara med nära vänner :D

sv: Hihi aa! :)<3

Mm vad gott :)

följa varandra på bloglovin? =))

Allt bra med dig?



Jag har avslutat kvällens-blogg kolla ifall du blev 1 av dem? ifall inte så då har du en chans att vara med igen till kvällens-blogg

så anmäl dig här

http://bbaasstta.blogg.se/2011/march/kvallens-3-bloggar.html#comment

:)

Gå in och kolla min blogg!

http://mittlivmedenmissbrukare.blogg.se

Säger bara en sak, mums,

Det där hade suttit fint nu på natten :)

sv: Bra du tycker det:D men alltså det halsbandet håller inte bra ihop, hehe, så det är det jag menar.

Kram och ha en finfin dag!

- en fråga , många sidor fick du igår?

sv: Att de gör:) Väldigt sköna låtar.

ul att du tyckte de var snygga!

Allt är bra förutom att min mage är i full gång. Jag får inte äta så mycket på kvällarna:S mår bara illa nästa dag. Höhö.

Hur är det med dig då söt?

sv, det är bra :D

/Matilda

SV; hihih, japp :)

sv:

jaha :) vad duktig han är!

du gillar flingor va+;)

hej fin blogg, hur är din dag ?

www.bajenmichan.blogg.se

- jag hade 5 inlägg + 24 sidor jag borde väl ha en högre placering.

- ok, så många kommentarer, många inlägg och en placering på listan innan är ett bra exempel?

Sjukt fin header :)

Vad ska du hitta på i helgen? :)

Hatar när man har bildbrist, du får väl helt enkelt dra ut och fotografera! Om du har ett husdjur kanske du kan plåta det :P

Jag gästbloggar lite! sjdå?

Ockej, jag ska typ också ta det lungt och blogga :) vad ska du göra på lovet då ?

www.bajenmichan.blogg.se

jag lever på kellogs! :)

sv: najs jodå min var skit bra :D

Har också bildbrist ibland.. så tråkig årstid nu ju

Vänta tills att vårblommor kommer, då kan du ta kort på dom, annars vet jag inte, bara hitta nåt roligt att ta kort på bara ^^

- ska sattsa högre idag ;) men jag e på mammas jobb så vi får se!Hur många sidor?

sv: okej :)

härligt :)

gott det ser ut på bilden!

Gör du headers åt folk? :)

- 2 ½! Ska vi hjälpa varandra som vanligt?

- <3! vgd?

- <3! vgd?

Jag har också haft bildbrist nu, och läste på en blogg i förrgår att han tagit karamellfärg och vatten i ett glas och sedan fotat! Det blev rikigt snyggt :D Provade på det själv faktiskt, men lyckades inte så bra så ska försöka idag igen :) Ett litet tips kanske :P Du tar grymt fina bilder också :D

svar: jao :)

God morgon, hur mår du idag? :) <3

sv: haha jag kommer inte ihåg vad jag skrev :s

Aja, vad ska du göra idag? :D ♥

Vad roligt ! Men jag är hemma och är sjuk

www.bajenmichan.blogg.se

Jag brukar bara fota typ allt jag ser!

ush, jag har också bildbrist..

fy vad gott

Svar: aw ja det bara bra med mig, sitter dock på lektion just nu :) Fin bild du tog ! :D ser gott ut :D

Gott :)

SV: :)

sv; :D. Äsch jag tyckewr den bilden var urläcker. Men jag vet hur det käns att känna att man inte har tillräckligt m bilder att lägga upp. inge roligt :/.

Hungrig man blev när man såg din bild xD

SVAR: tack! :D

åh va gott det ser ut :)

Det såg gott ut!

vad duktig du är som käkar frukost i alla fall, men fem mål mat ska det vara! :D



När du komemr på något är det bara att fråga!

sv: faktist mycket bättre nu :) är nästan helt frisk ^-^ Är allt bra med dig idag?

Cool bild :)

ta en preomenad, det brukar jag göra ;)

ååh nu blev jag hungrig hahha :)



PUSS

vad göru då .) ?

sv: jaha:/ längesen jag åt flingor faktiskt, det är ju så gott!

nice!

Åh så gott :)

Har bildbrist också då och då...frustrerande, och ja.det slutar med att man fotar sin frukost :)

Hoppas du får en bra torsdagkväll!























Follow my on Bloglovin







Trackback