bra start på veckan


Bilder på båda mig och Elin tagen med min kamera.
Canon EOS 500D

Igår efter skolan så var jag med Elin, vi gick på stan och kollade lite i affärer och sen satt vi oss ner och tog en lyxshake på max. det var våran kvällsmat igår, kan man säga för vi åt inget annat efter det. Efter gick vi hem och lämnade lite saker och sen gick vi på bio, jag gillade verkligen filmen. efter bion så gick vi hem pratade lite och sen såg vi en film och somnade.

Jag tycker ni alla borde se filmen, den är sjukt bra! helt klart den bästa filmen iår, jag gillade inte slutet. det blev ett konstigt slut och jag var inte alls nöjd med det. så det var ett litet diss i filmen, annars var den super bra. fick även tårar i filmen.

Är hemma i mitt riktiga hem eller vad man ska säga och internet är ännu segt. så jag får se hur långt tid det tar att svara på alla kommenter idag då. det kommer nog ta ett tag, men jag ska se till att svara på alla.

vad gjorde ni igår då?

Kommentarer

hejsan, vad görs ?:)

vlken jättefin header :D du tar superbra bilder!

sv: Tack! :)

mm, deras jordgubbe lyxshake är så god :)

sv; Okej härligt ! :) har varit hos min pappa !

Hänt idag då ? :)

Fin blogg!

Har du tagit alla bilder? :)

Vad har du gjort idag då? :)

kram

Jag älskar din blogg och dina bilder :D

MMM.....hahha ! :D hur var din dag ?

Allt är bra! :) Sj då? :D

haha okeey ;P

tack så mycket ^^

- japp :)

vad har du för dig då sötnos? <3

Vad görs?

sv; vad bra ! :)

Jo då min dag var jätte bra!

fasen va gott!

Jag har nu utsett en vinnare till Veckans blogg. Kanske blev det du? Kika in på bloggen för att kolla: http://moalinden.blogg.se

Kram

de är sol här :d

<3

Så lite så

Allt bra idag? (:

kejj

skola,läxor :/

- vilken film såg du? =)

Härlig shake! Den ser riktigt god ut. :-)

AS GOTT!



sv:haha okej :)

Haft en bra dag?

sv: ja asbra:D

samma, vad ska du göra idag då ? :)<3

härliga bilder

oh gott!



det har jag tänkt att göra oxå :D!

- japp :)

det såg supergott ut! :D

Sv: Så bra :D Jo det är bara bra här med :)

Åh lyxshakerna från max är bara för goda! Fy så sugen jag blev.

Jag har en tävling på min blogg om läpp cerat. Du behöver bara kommentera inlägget så är du med och tävlar. Var gärna med! :)

http://osin.blogg.se/2011/march/tavling.html#comment

mums :D

sv: görs? :D

det är bra här med:)♥

åhh, vad goooott!

sv: jo tack.. jag mår bara bra:)<3

tack snygging! :D

jo det är ok här..xD försöker blogga och öva sång samtidigt..xD

sv: åh ska kanske se den filmen då :D haft en bra tisdag?

ser väldigt gott ut! :D

sv: okej, men en vecka går fort!:) allt bra med dig idag då?

shit vad gott det ser ut :D LOVELY!



sv: jag ser på sex and the city och ska snart studera :)

- Samma <3 haft en bra dag?

ser riktigt gott ut!

SV: aah jag får gå i helgen eller något :)

erkän jag pratar som en kille ivideon :(?

japp

Sv: Ah :)



Den ser riktigt god ut :D

bra att filmen var bra! :) Vill också se den! :=)



SV: okej! ;) igår var jag på dans m syrran och min kompis vi går på streetdance varje måndag! ;)

sv: bra här med! ser gott ut de på bilden! :D <3

jo de gör jag :o

Sv: Tack ska du ha :) Kul att du gillar den!

sv: åh tack så mycket =)

hoppas du haft en bra dag?

då ska jag kanske se den då :D

- haha what? :)

Har dagens fråga på vår blogg (: kicka in (; kramar :3

åh vad gott de såg ut! :O

Kolla gärna in teckningen av Angelina Jolie jag gjort på min blogg!

åh, de där ser sååå goda ut! :P vill också ha en! xD vars köper man de?

sv; okej, lycka till :)

sv: helt okej med mig med, tror ett oväder är påväg att braka lös vilken stund som helst dock... har haft en jobbig huvudvärk ett tag...



Ser ut som om ni haft det mysigt ^^ Gott såg det ut också :)

Åh vad gott! Älskar Max's milkshakes :)

SVAR: Haha gör ingenting. :)



Hoppas din dag vart fenomenal? :D Haha kram!

Åh det såg gott ut!^^

Du är så jäkla snygg ! tummen upp för dig!



Föresten har du hört att de är slut mellan DEDE och MATILDA!!!!!!!



Dede ska berätta varför de blev slut meed Matilda!!

(Han kan inte ens ha bilder längre pga att tjejer stalka honom till fotbollsmatcherna)



Men varför tog de slut? Nån som vet???



www.dedeprivat.blogg.se

www.dedeprivat.blogg.se

sv: hihi aa :) Tack! :)

sv. Visst är de :)

ohh ser grymt gott ut )

oh gott :D

sv; :)

sv: najs :D vilket är ditt favvo djur?

dahh, jag är ju lite borta ibland..xD hahaha!

Sv; :)

hur har din dag varit då? :)

sv: OK :))

Vad gör du nu? :)

japp :-)

Snygg blogg! allt bra? :)

Kram

haha bara det att jag typ aldrig är det..xD

Sv; skönt att höra :D

sv: haha! kan tänka mig det! fast ja e nöjd över att ha ätit en b&j idag med ;) <3

Sv; gött! jodå den har varit bra :)

sv: gött att höra :)

Haha tror jag säkert:D



Vad gör du? kram

Sv: :) <3 är allt bra med dig idag? :)

vad tycker du om att våren börjar titta fram?♥

sv: inte så mkt :D

haft en bra dag? :)

Svar: Mm :)

Tack!

göttans, värd & se då eller :D?

Bara bra:)

- nä det var inget :)

:D vore tacksam om du kunde svara på frågan i inlägget

vad har du gjort ikv?:D

ja det måste jag göra :D

Sv: tack för din åsikt !:)



Hur gammal e du, en fråga bara ?! :)

Vad har du gjort idag då?

Mysigt det ser ut på bilden! ;)

Sv: sova snart=)

hej! allt bra med dig?:)

jag sa ju att det skulle komma mer snö ;)

Allt bra med dig idag? ♥



Sv; Haha okej då får jag nog ta och göra det! :D

åå mums det ser asgott ut!

sv: nice! med mig är det kanon :)

Fin blogg! :) Snygg header!

gott! :D

va bra! det är bra med mig<3

sv: Jodå bara bra :)

Javisst gör det!

Hoppas dagen varit bra, kram

- mums!

okej :D <3

åh vad gott det såg ut! :D

hejsan, vad görs ?

Åhh vad gott det där ser ut! :)



SV: ja ;D

sv; varsågod!:D

får ta mig dit nån dag! xD hehehe

SV: Okej, de var bra!

Allt väl?

kram

åh tack.. nja det är inte så speciellt bra.. sj?

Snygg header! :)

Himla kul att du är med och tävlar om dagens länkar! :) Har du haft en bra dag? Sov gott när du ska, puss!

hej , fin blogg där !

själv gjorde jag inte så mycket va i en liten stad som heter anderstorp !

hur mår du då ?

Menar såg ju inte alls gott ut de där e :O ! HEHE fina bilder :)

SV: De är upp & ner!

Det där såg sjukt gott ut! :D

Åh vad gott det ser ut!

sv: okejokej jag borde nog se den;D

Sov gott

god natt sötnos! :D ska nog skriva ett sista inlägg och sedan blir det sova för min del! :D

okej, pratar i telefon me en kompis:)

Gott!

blir det något mer inlägg från dig med innan kvällens slut? :)

vad gott det ser ut! :D



allt bra med dej då?:D

kraam

Åh gud va gott det där såg ut!

Ser riktigt gott ut :)

Ser vårigt och myysigt ut!

hejhej ! fin blogg du har, hur mår du ? (-:

Allt bra då?

Ahh, vad gott det där ser ut!

Den där ser helt klart god ut!

mums:)

Åh, ser helt underbart gott ut!

NAMNAMNAM! :)

Hur mår du?

Gott!

Mm, så gott det ser ut!

åååh VART FÅR MAN TAG PÅ SÅNA!?!?! :D :D glassbaren? vavavavavavaaaart? :D

sv: men hur sjutton kunde jag missa det då?! läste ju hela texten XD dock brukar jag inte läsa de första 2 meningarna.. gör inte ens det i tidningen haha. Måste ha stått där alltså ;)

åh det är så jävla gott !

Såååg himla gött ut! :D Mmmmmmmmmm!























Follow my on Bloglovin







Trackback