du är aldrig ensam


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Godmorgon, hela värden ♥ har ni sovit gott? själv så var det super lätt att somna igår, somnade runt halv elva. men vaknade flera gånger inatt. idag är jag inte på så mycket bättre humör, men lite bättre än igår.. det hinner ännu bli bättre. har just vaknat, kommer bli på bättre humör.. fick prata med min pappa lite igår, saknar honom sjukt mycket. och han har fått sin resväska nu och har det verkligen underbart.

Annars idag är det torsdag det betyder att det snart är helg också. vad ska jag hitta på för roligt till helgen då? men till saken, idag har vi engelska hela dagen. får se hur roligt det blir, hoppas det blir roligt iaf. efter skolan blir det hem och bara ta det lungt, aldrig fel att bara ta det lungt. kan gå på en fysträning ikväll om jag vill, men då kan jag inte komma hem efter som den träningen är inte i den tiden jag vill att den ska vara i. men jag taggar mer till fredag då det är fotbollsträning.

ha en bra dag i skoln, jobbet eller hemma.

Kommentarer

fin bild

Sovit gott?

sv: Åh, jag håller tummarna för dig! :)

SV: Visste faktiskt inte att dom fanns i röda..

blir nog samma här tror jag !

sv: härligt:) igår var jag på stan heeela dan!

hihih, de är sådär.. Sj? :) <3

Fin bild! <3



Allt bra idag? :)

sv: tack :D

Hejsan! Allt bra idag? Glöm inte anmäla dig till DAGENSBLOGG tävling! :) vinnarna kommer upp ikväll! Vill du ställa någon fråga till min Bloggsvar? :)

Gör som du vill!



kraaam och fin blogg // Alicehernqvist

Följa varandra på bloglovin? :)

svar: Låter som en riktigt bra vecka du ;D en blandning av sött och salt! :D hoppas du har en toppen-torsdag!

fin bild

sv; Varsågod :).

ja jag med! :/

härligt, jo med mej äre toppen:)

svar: jo det är bara bra :)

härligt foto som vanligt =)

sovit gott?! :)

okej :) allt bra idag? <3

sv: Okej :) Jag har inte gjort mycket hittills. Är ledig idag så vaknade för en stund sen. Ska försöka plugga om en stund! Händer idag då? :)

Vilken härlig bild! :)

skönt med helg :D

sv: Inte så mycket :D Är barnvakt idag till världens underbaraste lilla tjeja :) super mys!! Nu sover hon lite så passa på att svara på lite kommentarer ;) hihi... Denna veckan har gått sjukt fort, redan fredag imorgon.. Va händer i helgen för dej?? :D

sv: härligt, nja de funkar vell ;P

Javisst! Vad händer denna Torsdag då? :)

fint foto!

as fin höst/vår bild

SV; jag är sjuk ! :( vad händer i helgen då ? kramis !

asså gud va sööt du e' du tar as fiina bilder ! :o<33

kolla gärna min blogg,

http://eendasteemma.blogg.se/

Sv: VAd skönt :)

Gjort något roligt idag då? :D

allt bra :)

Åh, de är så jobbigt när man vaknar sådär under natten, fyfy. Hoppas din torsdag är bra i alla fall! :)

Dagens fråga: Vad är din största fobi?

sv: ja det blev jättegott :) Prova någon gång :)

Fin blogg ;D

Jadå man har sina mindre bra dagar ibland.. men efter en nedförsbacke kommer en uppförsbacke!

varsågod! :)

Vad jobbigt med bara engelska!



sv: Tack :)

sv: Okej! :D va ska du träna för nått=)

Snygg bild :)

Har frågestund, så är det något du undrar är det bara att skicka en fråga:)



kram!

Jag har startat en tävling på min blogg där du kan vinna faketattueringar. Gå in och var med! Läs i inlägget hur du är med och tävlar. http://fiftyseconds.blogg.se/2011/march/tavling.html

- JApp! :)



Allt bra med dig idag? <3

Gud! Vill också kunna fotografera så bra ♥

Jättefin bild! :)

Förlåt för sent svar. Har inte bloggat på ett tag, men nu är jag tillbaka!



Sv; jaa :D

sv: jaa :( <3



allt bra?<3

- Jaa, hur har din helg varit? :)

sv. jaha :D

sv; ja det är väl okej, är sjuk bara :( <3

Fin bild :)

Tjena!



Nyfiken på vad det är för objektiv du har. 28-80 mm. Vilket märke?

sjukt fin bild1

Ingen orsak. Jodå jätte bra, själv? :)

hejsan !

riktigt fina bilder! :D

önskade att jag också hade lite talang att fota (;



hur är det med dej idag ? ♥

Hej Hej!



har börjat blogga igen nu :DD



och det firar jag men en dagensblogg :)



anmäl dig gärna

ha en bra dag :)))

sv: hihi! :D



fin bild :)

allt bra en dag som denna? :)

Nu är dagens länkar utvalda! Blev det inte du så anmäl dig igen! http://fashiontwisted.blogg.se/2011/march/torsdagens-lankar-ny-tavling.html#comment

Spamma, motivera varför du ska vinna eller vad som helst! Bara fantasin kan stoppa dig babe!

Fin bild :)

heey snygging! läs min blogg; http://www.pinkyh.blogg.se ;)

Hej vännen!

Vad hittar du på ikväll då?

Kram

Skitfin bild!

Grymt fin bild (:

vilka fina bilder du tar!

fint med bokeh i bakgrunden!

sjukt fin bild!:)

super fin bild (:























Follow my on Bloglovin







Trackback