du är helt klart det bästa


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Mitt humör blev mycket bättre imorse, fast jag var inte alls taggad för att ha engelska en hel dag. men jag hade rätt roligt och på morgonen kommer Elin & Viktoria med chokladbollar och dumlemuffins. aldrig helt fel, iaf efter lunch så satt vi ute efter som det var så fint väder och rätt varmt. jobbade lite, pratade, lyssnade på musik och pratade med min pappa på skype. super nöjd med dagen och det är ännu fint väder.

Ikväll ska jag bara ta det lungt tror jag, har inget annat bättre för mig. kanske gå och sova i tidgt eller vara med mina syskon. eller bara ta det lungt och se på film hela kvällen, något komma jag säker på.

har ni haft en bra dag idag?

Kommentarer

sv; lugnt! :-)

Väldigt fin och vårig bild!

Visst har du zomat in detta bild? och sedan tagit vitbalas på 100 - 300 med ex-30?

samma här :)

jodå det är bara bra! :) självdå?

fin bild!



sv; tack :)

Så fin bild :)

sv; Härligt ! :) sådär ..

Hänt idag då ? :)

najs bild !

sv: jo den var bra :D

allt bra ? :D

Fin bild !

[ Gå in på min blogg och hjälp mig välja låt inför idolaudition den 16april! ]



Kram

fin bild, härligt med vårtecken! :)

hejj, otroligt fina bilder du har i bloggen! :)

Skulle jag kunna få din kodmall? alltså ändra ALLT! har jag frågat det ? :)



kraam

Underbara vårtecken alltså :)



Så lite så.

Åh, tack så jättemycket!

Sv: Jo tack, med mig är det bara bra. Sj då? :)

SV sry, hängde inte med gjorde vad? ;)

allt bra idag?:)

härligt, härligt :)

fin bild :)

okej, typ inge :D

haft en bra dag ? :D

superfina foton! och bilderna i headern är jättefina :)

asså shiiiit, du tar såå sjuukt fiina bilder ? :o♥



puuusss'

SVAR jaha, ja det gjorde jag! Vad gör du?

vad gör du? :)

sv; yes! Haft en bra dag då? :)

jo men samma här :)

Jodå :) Själv då?

SV okej, nej inte så mycket. Är det fint väder hos dig?

Fullkomligt ÄLSKAR din blogg ! Så sjukt fin ! Puss

vad tycker du om min nya header ?

okej ;) svarar på kommentarer :)

Sv: Ah det är bra själv? :)

det är alltid gött att ta det lugnt ibland! själv ska jag också göra det, är väldigt trött efter hemkommandet ifrån GC igår :)

Sv: Så bra :D

vad har du för objektiv? :)

Sv; Okej dom är väl ganska dyra om man jämför med eos 1000d? :)

Varsågod!

Nä inte mycket.. tittar lite på tv, funderar på baka lite kanske :P haha! självdå?<3

tackar :D

är du :D

Okej! Skule också haft det, men mådde inte så bra imorse :) har bara tagit det lugnt

sv: gjort idag?:D

SV okej, det var grymt fint väder igår, men nu regnar det lite :/

sv; :).

ja , sj?! :D



fin bild, bra sj

Jo, haru gjort idag då?:)

Jag har haft det bra idag, själv? :D

Vilken fin bild, kommer förmodligen också börja fota mer framåt maj, ska förmodligen få en systemkamera ;)



Jättefin blogg du har!

Kram

svar; det är bra här med!:)

vad ska du göra resten av denna torsdagen då?:)<3

sv; okej :) har du något tips på ett bra objektiv till canon som inte är svindyrt? :)

det är bra, är vädret fint? :D

varit grått o regnat hela dagen, o inte varmt.. ;(

va jättefint förra veckan! :D

anmäl dig gärna till dagens länk!



SVAR jaa, men det ska inte bli minus ngn gång nu på två veckor här!

sv: tack :D

a, men blir snart sommar hoppas jag ♥

Men mysigt hörredu ;) <3

Sv: vad har du för dig då? :)

- fin bild!

Kul att du är med, vad gördu?

sv: aha:9 varit på stan igen:P

Har du hållit på och fotat långe? :)

Sv: de e bra!



Snygg bild! ;D

förstår det ;) <3

Roligt att du är med i dagens länkar! Hör av mig när jag länkat tre stycken imorgon. Allt bra med dig? :)

sv hiih :D fin bild :D

sV; skulle vilja ha ett objektiv som är bra att fota både porträtt och macro, med kort skärpedjup eller vad man säger ? så det blir mycket suddigt i bakgrunden :)

Sv: Okej :) Inte så mycker :)

jadå ;D

jora de e väl bra, sj? :)

SV nej inte alls mycket, allt bra?

SV: de funkar....

Jag vet faktiskt inte.. typ ta det lugnt och så :P pokerkväll med några sköna tjejkompisar imorgon! :D självdå?

Haha :) Vars bor du då? :p

SV såbra, jo bara bra här med!

Sv: mmh :)

sv: tack detsamma :)

Ha en fin kväll :)

vad ska du göra i helgen då? :)

sv; många säger att tamron är jättebra men jag tror den är dyr :o jag tyvärr men jag är ganska snål.. :p

Okej, kan nästan inte vänta till maj :P

Du tar väldigt fina bilder! :)

Sv: Vad ska du göra i helgen då? :)

- Inget :)



Hur har din dag varit då? :)

kram

Sjukt fin bild!

okej, träna vad? :) åh! vad mysigt det lät :)

okej :) vänner, pojkvän och plugg! :)

:D <3

- skönt! jo det är bra med mig med=) Haft en bra dag?♥

sv; varsågod , joodå hur är det med dig då? :)

Bra att de är bra ! ;)

händer i helgen ?

det var jag som frågade dig på facebook

sv: hehe okej, hoppas inte du mår allt för dåligt på grund av nån annan då! På bättre humör idag?:)

Sv: Okej :) Jag ska göra högskoleprov på lördag o på söndag kanske ja måste tillbaks till skolan :)

det var jag som frågade dig på facebook

Vilken underbar vårbild! :)

sv' härligt att höra :) skönt att ditt humör blev bättre också! med mig är det bara bra :)

Hur har du haft det idag? :)

sv; Visst är han :D.

I en by utanför Luleå :) Allt bra med ej då?

- Japp :)

görs? <3

fin blid :)

-allt bra?

SV; jo om jag inte fortfarande är sjuk ska jag också det ! :D händer i sommar då ? :) KRAMIS

sv åh taack! :)

allt bra snygging?

sv: jadå:D

okej, härligt!:)

ja ;D

sv: jo, de är bra här med! ;) Vad gör du?<3

sv: hihi, verkligen du. Vore ju lyckat om jag tappade bort dem innan jag ens använt dem.



Himla fin bild, har du tagit den i år?♥

mm

sv; härligt :)

-sådär är lite småförkyld ..

svar: Wihooo :D Helt underbart med heeeelg! :D Ska du hitta på nåt extra skoj 1 april? Lura någon kanske ? hehe ;)

jo då sitter och sjunger så det är bra so far..xD

Åh, tack så mycket! :D jag har faktiskt beställt hem allt utom armbandet :)

hihi hur mår du ? :)

sv: nee, jag gör nt mkt.. jag är med Madde :)<3

varse:) händer ikväll?<3

- gott! min dag har varit lugn och skön

sv: Inte så mycket, ta de lugnt och kanske dricka en öl ;) hihi!! Har du haft en bra dag?? :D

Nu är veckans blogg avgjord. Kolla om det blev du som vann!

sv; :).

Jag har haft en bra dag :)

sv: samma här :)

Hej. Va med i Veckans Låt på min blogg. Tipsa om din favoritlåt eller någon annan bra låt. Den som sen blir utvald blir länkad i både inlägget och länkad en vecka i min profil. Gör en ny kommentar för varje nytt tips. Ju fler du tipsar om, Ju större är chansen att just DU blir vald ;) Lycka Till! :) http://hottish.blogg.se/2011/march/veckans-lat-du-tipsar-jag-valjer.html

Fin bild! :D händer något skojigt i helgen? :)

sv; tackar :)

-har du några planer för helgen då?

fin blogg! fin bild;)

Fredag imorgon, något speciellt som händer?? =D Kram

Jodå :) Fick ju en lillebror idag, så de kan int vara bättre ;D

jag mår bra, vad gör du? :)

du tar sjukt fina bilder!

fin bild :)

allt bra med dig?:)

Jätte fin blogg och skitfina foton :)

älskar bilden!

sv: härligt, jag med :d



fin bild!

Vackert!! :D

sv: Har haft det helt okej, dock inte så bra start på dagen. glömde väskan på tåget -.-' haha men får tillbaka den om några timmar som tur är. sj då? :)

Vilken otroligt söt blomma! :)

Fiint med vårtecken :)!























Follow my on Bloglovin







Trackback