du är inte värd min tid


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Jag är så sur och trött på en person, så jag har inte lust att göra något. Skiter i och se big brother ikväll, är så grymt sur så jag funderar bara på att ta och gå och sova och sen hoppas dagen blir bättre imorgon. eller dagen har vart bra, men att personen kan vara lite mer mognare. jag kan bli så trött på sånt här, aja nog pratat om den personen.

Fick träffa Emma förut och det var super trevligt vi satt och pratade och såg O.C. Efter gick jag hem fixade mig för träningen och så kom Geena och Viktoria hem till mig en stund och sen gick vi och tränade fotboll. Vi tränade inte alls så länge idag. Geena skulle vänta på en buss som gick vid nio tiden så jag och hon gick runt på Ica Maxi flera timmar och väntade. super roligt på träningen också, det gillas. super bra dag med många underbara personer.

hur har ni haft det ikväll?

Kommentarer

Vinnaren av Dagens Blogg är nu uppe! :D Vann du inte? En ny chans kommer redan imorgon!

nja, ett köpcentrum i Matulji tror jag. Fanns mycket fina grejer

Kul att du är med i dagens länkar! hör av mig när jag länkat tre stycken! Haft en bra dag? sov gott! kram

hmm, brukar också bli så irriterad på så omogna personer ibland, hoppas du sover gott, o att allt är bra imorgon!:) kram

sv: jo det är bara bra med mig idag...du då? är du lite less på någon?:/

svar: de har du helt rätt i! :)

ungefär sådär jag känner över min lärare också. :/ alltså det du skriver i inlägget. :P

Haft en mysig kväll på stan & solarium hehe.

Jo det funkar, själv? :)

jättefin header!

ja! man blir liksom som "väx upp!" och då är min lärare 10 år äldre än mig så lite vuxnare borde hon bete sig! Och i ditt fall vet jag inte vem personen är så..xD

aja, du får sova gott!:D godnatt ses imorgon på bloggen

Fin bilD!

sv: varsågod:)!

jarå:)

vilken fin bild!

hejsötast.se !

sv: jo det är bara bra. :)

vad har du gjort idag då? :D

Hoppas du blir på bättre humör gumman! Om det muntrar upp lite så var bilden på dig väldigt väldigt vacker! Underbara ögon! :)



sv: Vad vill du jobba med i sommar då? :)

Tack ska du ha, fina du :)

Hoppas det blir bättre imorgon :).

Fin bild. Alla väljer sina egna vägar oavsett om man är vänner le ej. Att vara grinig på personer är väldigt normalt men man får också tänka om och se de från han/hennes perspektiv. Alla går de vägar som tros bäst för en själv. Ha en bra kväll

SVAR: Kul att du tävlar i veckans blogg, håll alla tummar och tår nu! :D hihi

otroligt snygg bild (på en otroligt söt tjej!)

- så fin bild!

Hoppas du får en bättre dag imorgon.. :) och förresten, jättefin bild!

åh.. omogna/patetiska människor kan vara det mest irriterande som finns vissa dagar :( hoppas att dagen blev bättre!

Söt bild :)

herrreeegud vad vacker du är!

åh har du gröna ögon? :O

Jätte fin bild :)

Jättefin bild! Hoppas du mår bra. Kram























Follow my on Bloglovin







Trackback