du kommer alltid vara vid deras sida


kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

en bild på mig och Elin inte tagen från idag.

Jag har haft en helt okej dag, först stan med min syster och sen få träffa Elin. dock var det inte så roligt det vi gjorde med det var iaf fint. vi gick ner till hamnen för att kasta i rosar i vattnet och säga hejdå till J som har lämnat värden. det var ändå det finaste som hänt på länge, men ändå jobbigt att se alla gråta så mycket. det var riktigt kallt nere vid vattnet men det var det helt klart värt. fast jag inte kände honom kunde jag inte låta bli att gråta, när alla började kunde jag inte hålla kvar alla tårar.

''några ord till J, jag vet att jag inte kände dig. det var verkligen fint ikväll och jag hoppas du har det bra uppe i himmelen. jag vet att du alltid kommer att vara kvar här hos dina nära och kära ''

Elin, glöm inte att jag finns ville bara säga det en gång till!

Kommentarer

härlig bild:)

Vill du tjäna snabba och lätta pengar på din blogg eller hemsida? Titta in på denna länken för att få reda på mer och bli medlem idag! http://fashiontwisted.blogg.se/2011/march/utkast-mars-16-2011.html#comment

Du behöver inte vara 18 för att bli medlem och det är en skandinavisk sida!



Störs du av reklam så ber jag om ursäkt! Ha en bra dag! ♥

Söta ni, båda har jättefina ögon :)



Tack ska du ha!

kejj,vad roligt :D

:D

hemma från utekvällen! Det började bra men slutade inte som varken jag eller carro hade velat...skriver mer om det i morgon. trött som FAN!

fin bild :)

de e bara fint med mig med :) vad händer imorgon:)??

hej, skulle va jätteroligt om du skulle vilja svara på dagens fråga på min blogg! :) ifall du inte gillar såna här kommentarer så ber jag om ursäkt , kram.♥

fin bild!

Fint med solen som skiner fram sådär :)

- Tack, sånt värmer! :) Fina ögon du har.

Kram Gabrielle

Sv: Hehe.. :) Vad ska du göra idag?

Fin blogg :)

sv; Åh, den har vi ju inte här :(.

svar: Idag ska jag nog ut men senare. Allt bra med dig? :)

sv: ja :) var din fredag najs :)?

Jättefin bild :)

sv; Ja :(.

godmorgon! :)

sovit gott? ^^

Sv: Jag är sjuk, så mår inte så bra :/ Hur är det med dig? :)

SV: Tack så mycket :)

Okej, vad bra! :)

Sv: Ok, kollar på tv :)



Stackars :(

sv: aa, jag ska nog oxå vara mkt med kompisar i helgen! ;) <3

sv: jo det va en bra dag igår och jag hoppas idag blir ännu bättre!:D har du nå rolig plan för helgen då?

Fint skrivet !

sv; Ja :).

det hoppas verkligen jag med =D

Tack så mycket och detsamma min sköna :-)

sv; Jamen det gör du väl som du vill. Om du blev berörd tycker jag att du ska skriva om det. Han skulle säkert ha uppskattat det !

härlig blogg! :)

Fin blogg, hittade hit nyss :D kommer nog att följa den (:

sv; Aa :).

sv: jaha, var ska din pappa åka då?<3

sv: vad roligt föör honom! till vilket land ska han`<3

Japp, tyvärr!

Där min lillebror bor har det kommit 80 cm snö sedan Onsdags - helt sjukt

sv; :).

sv: du kommer sakna hnm mkt va?.. :s <3

Åhh så fint inlägg..<3

grymt fin bild! hur har du fått dom dära "solsakerna" i bilden? :)

vad tkr du om min shopping igår;)?

Omg, så fin blogg du har ! <3

Skulle du kunna tänka dejj att göra en desgin till mig ?! :)<3

Sv: Jarå, allt är bara naajs ;) Sj då ? <3

Det är aldrig lätt att säga hejdå för alltid...så jag vet hur det där känns och är.

Jätte fin bild! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback