en riktigt bra dag, för mig!

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

bilden har inget med texten att göra..

Finns mycket bra som har hänt idag, för det första så har det var super fint väder. snart kastar jag bort min vinter jacka, behöver inte ha den länge. äntligen blir det varmarte ute så det har vart en bra sak med dagen iaf.

Annars i skolan har vi haft engelska, det gick rätt bra men som sagt inte mitt bästa ämne. Efter hade vi lunch rätt trevligt sällskap. Efter hade vi samhälle och det var riktigt intressant tycker jag, vi satt och pratade hur mycket fakta man kan lägga ut på internet, kränkningar och allt annat. så länge man kommer igång så kan man inte sluta, har haft det riktigt roligt med Viktoria och grabbarna i klassen idag. men slutet var helt klart bästa, genom att se en rolig video.

Har ni haft en bra Tisdag?

Kommentarer

har du nått hemskt att dela? stort som litet? Maila [email protected] Eller du kanske känner någon? eller är så snäll och hjälper mig tipsa. läs mer på min blogg "andras hemsk heter" Förlåt om jag störde kram.

- inge :P

jag med :)

Vad trevligt, vilken dans?

Kollade lite på Familjen annorlunda och En unge i minuten :)

Jag älskar också vädret. Men kan inte njuta av det pga förkyldning :(

Är det svårt?

Ja :)

Vad ska du göra ikväll då?

nej,,,,,, inte mkt samma sak typ (: hur gammal äruu ?

Hade varit roligt att testa det:)

mums?

dom är skitgoa,vad är ditt favvogodis?

SV; okej,nja jag har varit hos tandläkaren, den skrämde mig rejält!

haft en bra dag:) ?

vad gör du? :)

:D

-Tack!

Samma här :D

Åh älskar de godisarna

Åh vad gott! :D

SV, dom sa att jag skulle laga ett hål den 29 april, då frågade tandläkaren om jag vet varfr man får hål? socker sa jag. Sen så sa hon att jag inte ska äta så mycket för att jag har fått ett hål och nu vågar jag inte äta ngt typ..

sv: najs :D jodå min dag har varit najs :)

SV, en halv maka och youghurt, ahah vadårå?

Sj?

sv inget typ packar :)<3

ska träna :)

laddar in lite bilder från kameran ;)

ja ska nog göra det:)

Fiiiin bild! Ser gott ut;)

Haha :) Ha en bra kväll! :D

- hehe vill bli lite smalare också, och få magmuskler såklart! ;)

Åh så gott!

sv: bra:]

har du haft en bra dag? :D

kram

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/march/tisdag-dagens-blogg-3.html#comment

Åhh vad gott!



Sv: Jaa, allt bra med dig idag då?:)

Nu är Dagens blogg avgjord! Blev du inte en av vinnarna? Det är bara att anmäla dig igen! :)

sv: Vet inte =P. haha

Skönt m varmt väder iallafall !

sv: härligt!:) och du har haft en bra dag ser jag, blir kvällen lika bra?:)

fin bild :)



svar: haha ja, det blev en hel del! :P

Jag har haft en helt okej dag :)

gott :*

Sånna dödskallar alltså, muums :)



sv: hehe okej, vet inte vad som händer än :p

Ja jag har haft en bra dag ;)

tack så mkt



oo va de vattnas i munnen, nu gapar min dotter gooodiiis

sv: hihi absolut! Åh, den bilden är oerhört läskande... vad är det för godis egentligen? Har inte ätit sådana förrut♥

okej samma här ^^

sv: tack så mycket :)

hoppas allt är bra med dig?

görs just nu? :D

älskar den sortens godis :D

Sv; okej :d händer ikväll?

Gott med godis

sv; Okej ! :) aa de har jag !

Händer imorn då ? :)

sv: japp :)



mm, gott ^^

åh älskar det godiset! :D

härligt att du har haft en bra dag! ^^

Vad ska du göra resten av veckan då?

älskar dom döskallarna :D

hej din söta sockergris

vad söt du är

ahahha

ha det bra

hihi ja:)

Sv; hehe samma :d hur gammal är du?

<3

hejsan, vad gör du ? :)<3

haha aa..

har alltid godis hemma, idag hade ja inget, hon vart as ledsen



får köpa åt henne imon :)

SV, hehe okej! Jag gillar inte apelsin juce, det är så starkt sånna fall äpple juce , men det driker jag sellan. Vilken juce är din favo då? ''haha''

Allt bra?

hej på dig sötan, snygg blogg!

kolla gärna in på min och tyck till vad du tycker! behöver lite förbättrning:D

Vad görs?

kollar andra bloggar :D<3 vad har du gjort idag då ?

Sv; okejj :) jag är 14 år.

Du gör ju inte så ja suktar efter godis.. :P hahah

Usch, ja som inte äter sånt -.-' fast vill. haha



sv: Tack sötnos!

sv. skönt! Jodå :)

Härlig bild :D

Hejsan! Vet du hur man skickar en sån där ''Blogg svar'' inbjudan? Skulle inte du kunna skicka en sådan till mig? =) Tack på förhand.

nej det är tråkigt :(

tack så mkt fina du :)

okej, samma :)<3

Hej vännen! Vad gör du?

Kram

gaah va gott med godis !

Sv, okej ;)



Jag har en dagens länk tävling på bloggen, anmäl dig och du har channsen att vinna!

Vad gör du?:)

okej nice. skriver ett inlägg och ska snart se på dh

Hej! Jag har bara tagit det lugnt och kurerat mig idag. Vad händer ikväll då?

Kram

allt bra?:)

Händer i kväll då?:)

sugen man blev på godis av den bilden haha..

Sv, Tack så mycket! :) och den där bilden gjorde mig riktigt sugen på något surt! :D

Hejhej alla mina älskade blogg läsare! Har en liten fråga till er. Gillar ni jordnötssmör? Tummen upp eller tummen ner? Om ni ens har smakat de :) Kommentera gärna i mitt senatse inlägg 'Jordnötssmör.'

Tack i förhand! <33 :D

Hej, skulle va jätte kul om du kunde rösta på mig på :

http://gabriellakajrup.blogg.se/2011/march/tavlingen-dom-som-kommer-till-final-ar.html#comment

Jag är nummer 2!! Tack i förhand!!:)

Kram!

sv. varsågod :)

Händer imorrn då?

m.m

ge mig godis :(



du får ta chipset ja har här

sv: tack :)



Gott det ser ut! :)

Ja :)

det där ser mumsigt ut! åh vad skönt att slippa vinterjackan! jag längtar tills det blir lika varmt his mig :P

gottisch

sv: hahaha <3

Allt bra med dig tjejen?

Okej^^ Jag lyssnar på musik och svarar på kommentarer;)

de döskallarna är typ min favoritgodis :D så himla goda!

sv: tack :)

:D händer imond Å?

Tackar så mycket :) roligt att höra!

Vinnaren av dagens blogg är uppe nu! Anmäl dej gärna igen även om du vann! :)

svar: samma!:9 bilden såg riktigt god ut:(

nja inge :)

vilken vacker bild!

nja inge :)

vilken vacker bild!

go du e

vädret är toppen! men är förkyld! :/ Bilden är så suktande xD. Låter som en bra dag, samma för mig :)



SV: bra att det stämmer! :) Jag med, usch bråka är inte kul.. <3 :/ Godnatt! :)

Tack :P

sv: tack så mycket!

Gillar din bild också kan jag ju säga! :)

sv. blev rätt sugen på det nu :)

sv: hihi ^^

Haft en bra dag?



gick typ inte att kommentera inlägget ovan :/

härligt, jo jag med:)

sv: Men åh ! Tack :D.

Vad ska du göra imorn då ?

tack ;D det är du med!

Sv; Vad härligt! och kul att din dag varit bra =)

jo jag mår också bra, rätt trött bara!

:P<3



åh vilken god bild :d

sv: Det är bara toppen!:)



Shit så fina foton du tar!:o♥

sv: Jag vet inte heller.

Usch vad sugen man blir på godis när man ser din bild.

sv: Lugnt! Hur länge haru hållt på med att fotografera? Eller asså när började du tycka det var roligt?:D



naw tack! du med!

ok

Jag kan kommentera ju?! :)

hur är det? :)

sv: ska nog köpa massa godis imorn. hehe. :P. Ibland kan man få göra det mitt i veckan.

Bilden var ju ashärlig, vad duktig du är på att fotografera :)

tack (:

fy vad gott det såg ut!

åh gott med godis !!



läs i mitt senaste inlägg om hur telefonbolaget Telenor lurar min pojkvän på pengar!

GODISET SER AS GOTT UT ;)

GODISET SER AS GOTT UT ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback