en tavla på väggen, fixad iaf.


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

äntligen har jag fått upp något på väggen hemma hos min bror, fick tavlan av min mamma. På tavlan är det en bild på min mamma, min syster, min bror, min pappa och jag när jag var nyfödd. Tycker tavlan blev riktigt bra, men riktigt jobbigt att ta den hela vägen till stan på bussen. jag kan säga att min pappa, mamma, syster och bror inte ser ut sådär nu.. man hade så dålig klädsmak på den tiden, tycker jag iaf.

Sitter och lyssnar på musik och har väldigt tråkigt, men ändå så är det rätt skönt att gå runt med mys kläder. Ikväll blir det fredagsmys, vet inte vad jag ska göra ännu men träffa emma ett tag det ska jag göra. Sen får jag se vad helgen mer bjuder på.

vad ska ni göra ikväll?


Kommentarer

Kompis, du då? :)

Sv: Åh, haha. Är det postivt eller negatvit med sommarbild? :)

japp :P

hihi ja :)

- Haha jaa ;)

hur många unika har du haft idag? :D<3

- typ 50... :((((

händer ikväll då :)

sv; vsg :D<3

sv: några planer för helgen?

sv: Okej, det skulle jag oxå vilja ha! ;)

jaha okej, men hoppas allt är/blir bra iallfll :)!

Hej!



Nu är vinnaren av cupcakes armbandet utsedd!



gå in och kolla ifall det var du som vann!

http://marbes.blogg.se/2011/march/vinnaren-av-tavlingen.html#comment



tack för du var med och tävla!

hehe :D ... jaa du ... vilken fin bild du hade på din vägg hehe :P

sv: vad görs? :)

söt blogg :) för mig blir det nog rätt lugnt i kväll tror ja, för dig ?:)

sv: okej okej :p

tackar för tack + kom....... haha

heheh :D ...

hej allt bra med dig?

Sv: Vad bra! :)

sv: aha ne ja vet faktiskt inte än

sv: hon tackar säkert! :)

Sv: Thank you! :D

hehe jaa du inte mycket .. ska snart gå ut och gå lite tror jag lr nått :D själv ?

sv: snart skola igen?

SV: Tack igen!

Håller du på med någon sport på fritiden...? :)

sv; görs nurå? :)

-söööt bild<3

sv: Nej jag tänker inte röra mig ur fläcken förens jag verkliegn måste. :P är så trött! haha



Du är söt! <3

ok

svar på alla k.........

sv: (:

det kommer en ny tävling snart :)

sv: hihi! :)

- Men liksom på vissa bilder har man beskärt ut t.ex. människan och satt på en enfärgad bild! :) Lika så i headers, då har ju vissa att personen sitter t.ex på headerns kant. Det finns väl bara ett verktyg i photoshop, då kan man ju bara beskära ut fyrkantigt, inte rundt och så! ;)

sv. jodå ;)

Haft en bra dag?

sv: tackar :) okej :)

Vad bra!:)

Är det okej för dig att jag döper en av mina kategorier till Ego Frida? :) jag tänkte om du tyckte att jag härmades, men jag tycker bara att det låter så bra! okej? jag blir inte ledsen om du säger nej! :)

ok lungt

helt normalt att bli förvirrad på blogg.se

alla k........ mm

jättefint ;D

var det inlägget ?

uppdaterat + länkar klara

Sista chansen att delta i Veckans blogg hos mig.

Kom igen nu, det kanske blir du som vinner ;-)

Kram!

sv: tack :D

Gud vilken söt blogg!! :)

aha ok.. du får äta mat..

tack så mycekt :)!

väldigt fin bild :)

sv; Jaaa :d

- vadå så jag fick döpa kategorin till det? :)

sv; segar framfööör tvn (a)

Jättefin header :) Har du gjort den?

- Jaha, vart? :)

helt awesome snygg blogg !

omg va snygg design ;o har du gjort själv? :)

sv: hhih!

svar: okej, va tråkigt.

Ser att du har en ny header snygg! :)

allt bra?

trevlig helg!!

haft en bra dag? :D

Hehe, tack! :) Vad har du för dig? Kram

typ inget, bara lata mig:)

Mm;)

svarar på kommentarer dudå?<3

hur mår du gumman

sv: tack :)

sv: vad bra ! jo jag med :D

- Högst upp vid typ förbättra och de, eller där på sidan vid penslarna och de? :)<3

Sv: ja det är bra:) Tack så jättemycket:D

Åh vad fin! :D

Haft en bra dag? :)

Svar; Ja det är verkligen ett riktigt snyggt lack! Ett annat som jag kan tipsa om som är superläckert är HM's "Latte 2 Go". SKITSNYGGT! :)

varå ta den från en annan jag visste ju inte det ? :S

sv: ja :D vad har du gjort ? <3

sv: Åh tack så mycket! :)<3

sv: varsågod :)

tack själv :)

fin tavla :)

skulle vart jätte gulligt om du kunde gå in häär http://izahs.blogg.se/2011/march/finalisterna-i-veckans-blogg.html#comment och rösta på nummer 6 :) skulle göra min dag! :)

samma här

Svar: Tack :)

Sv; Åh, tack ska du ha! :)



Allt bra med dig denna fredag? ♥

hehe jo vi får väl hoppas de :)



jo det är bra med mej också :D



Japp.

Okej ;)<3

Sv: Åh, vad roligt! :)

Vad för dans?

sv: jaha okej :p

ja jag har fikat med min syster <3

jag ska bara lata mig med en film och godis ;)

Vad fint :)

sv; okej ;)

Vilken fin bild :).

sv: ja verkligen !



ska du göra något ikväll? :)

var ung din mamma ser ut att vara tycker jag

Hej Hur har du det i dag?

vad görs?

SVar; Japp det måste du definitivt göra ;P

sv: okej :p



jag ska bara ta det lugnt, är så himla trött!

okej

Önskar dig en fin Fredagskväll! KRAM

sv: Just nu är det inget vidare

sv: ^^

Vad gör du? ;)

Tack!:D

sv: ja mycket :D

Svar; Ja och det är ännu snyggare på :)

sv: hihi tack! :D

- ska äta snart ;) sen ska jag titta på teve och äta goooodis :P

svar har huvdvärk har haft det hela dagen och värken värktabletter hjälper

Hehe :P

Sv; Typ samma! :) Kolla på Let`s dance och så ♥

Okej svarar på kommentarer och gör biologi läxa! ;)

yeah!

sv: najs äru taggad på de eller vill du ha en vecka till?

yes visst gör de! ;D

Allt är toppen själv då? =D

Fint! :)



Ja verkligen! :D

sv: händer ikväll? :)

sv. jodå :)<3

Händer ikväll?

mm jag hoppas det bli bättre i kväll

VAD TYCKER DU OM BARN SOM FÖDER BARN? Kunde inte skrivit det bättre själv än denna tjejen som jag känner. Vad tycker ni i debatten? Läs här:



http://caroflina.se/2011/march/caroflinase-lagger-sig-i-debatten-om-barn-so.html#comment

okidoki, bara bra med mig också, vad gör du ?

sv: de låter ju ganska bra de på ett sätt :P själv är ja skoltrött som bara den

sv; Varsågod :).

gud vad cool header! :D

haha vad bra!

sv: :)

Söt bild :)

MM

sv: ah de äre =/ dock är de ju inte långt kvar

sv. min bästis ska sova över här, så det blir väl fredagsmys ;P :)<3

sv: hehe typ samma :P

sv: :)

- så lite så ;D

vad göres?

sv: nej det tror jag inte :p

själv?

Sv: Japp, allt är bra med mig.



Haft en bra dag? :)

sv; :).

sv. jodå ;)

Händer imorrn? <3

sv; haha aa,fast lite tråkigt också xD

vad gör du gumman

Oooh, jag diggar nya designen! Härlig bild på dig där! :)

vad mysigt nja inte så mkt lyssnar på musik

okej, är hos en tjejkompis:)

samma här

- göra något speciellt idag ? :)

sv: hihi :)

mm hur går det med sommarjobbet?

okikdoki, jag är på jobbet, slutar snart :) Händer i helgen då?

- Okej tack:) ska du se let`s dance ikväll?

sv; På någon hemsida. sneakersNstuff eller något.. Vet inte riktigt, jag skötte betalningen och användandet.. Men pappa skötte själva beställningen ;)

- samma här :)

sv; SKall du göra något speciellt ikväll då :)?

Hihi, det förstår jag verkligen :D

- Aa fast jag tycker det är kasst! :o

sv: fast ett år är intë så lång tid ändå tycker ja...allt beror ju på vad man hade innan dess!:) Har du haft en bra fredag då?

SV: Verkligen, vad gör du??

ja verkligen:)

ok

sv; händer senare? :)

Okej. Ska vara på landet :)

Haft en bra dag ?

hah vad händer?

sv. okej, jag vet inte heller. ;)

sv: haha okej :p

Vilken ljuvlig bild, du har en ganska ung mamma väl?

Skönt med helg nu va?

SV: Okej, kul! Inget speciellt, har det lite tråkigt men på ett bra sätt. Haha :D

Nej så fin bild :)



Tack detsamma Beatrice!

sova, :)

jag ska snart träna lite :) vad har du för dig :)?

Fin tavla! :)

har varit och handlat :)

Japp ;D

Ja, okej vad braa! ;))

vad härligt <3

sv; Vad kul! Nej, jag skall inte göra någonting. Ta det lugnt, har gymnastik tidigt imorgon:).

Håller med om att det finns mycket snyggare kläder nu.

vad gör du nu då? :) <3

Jag ska bara slappa typ,

Kanske kolla lite på lets dance ;)

såå sjukt fin blogg

sv: ja!

fin bild :)

söt du var

Sjukt lik du är din mamma!!! =)

naw vilken fin bild!























Follow my on Bloglovin







Trackback