en vanlig outfit i början av veckan


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

min outfit idag rätt skönt att bara ta på sig ett par byxor och en tröja och sen dra till skolan. Imorgon är vi lediga eller vi ska arbeta om vi nu hade något att arbete med. men den här gången har jag inget som vi ska arbeta med så det blir att fixa Viktorias blogg imorgon ska bli lite små roligt att sitta och pyssla med den.

idag i skolan fick vi även reda på att vi ska få ett foto uppdrag som vi ska göra på fredagen. så då slipper vi att gå till skolan, men vi måste göra det här foto uppdraget som vi kommer på reda på i skolan på torsdag. kan inte säga så mycket mer än att det kommer att vara en riktigt skön vecka för mig.

vad tycker ni om min outfit?

Kommentarer

mm

Jätte fina ringar! =)

härligt :D

Hej! Jättesöt blogg, har du :)

Jag har nyss skaffat en ny, på blogg.se. Skulle bli jätteglad om du kikade in och skrev vad du tycker!

Tack så mycket :)



Kram/ AstridR.

skulle vara tacksam om du kunde svara på min fråga i inlägget

Åh tack :)



Fina ringar. köptes? :)

vääldigt snyggt!

haha, okej :D ne inget bara tråkiga läxor -.-'

SVAR: TACK GUMMAN, du är också fruktansvärt söt!!! :D

kollar du på matchen? :)

sv: varsegod:) det är bra! själv då ? :)

Har du gjort något roligt i dag då ? =

sv; okej :)

sv; jaa då! :D

Riktigt snyggt!

tack

jodå de är heltokej!

älskar ringarna, varifrån är dom? :)

Jättesöta ringar :) Vad ska du hitta på i veckan? Kram

x Angelina, http://aslanx.blogg.se/

- Tycker det var fel att han åkte, hellre ut med Katerina.. <3

hehe, ah :D

vad ska du kolla på ikväll då?

om du ens ska kolla på tv, haha

Sv; japp :))

sv: vad bra :) snygga ringar. ja älskar ringar :D

sv' hihi :D<3

jaha okej :D

Sitter bara och tar det lugnt vid datorn

hej va med i min dagens blogg väljer ut 3 vinnare:D<3

sv: härligt!:) ska du hitta på nåt mer än att fixa Viktorias blogg imorron när du är ledig då?

Sv: Haft träning ;)



Visst e det skönt med våren? :)

allt bra med dig? checka min blogg åxå kyys! <3 ♥

Tack :) <3 detsamma faktiskt :)

svar: tack :D

jao :)

sv: inte mycket egentligen:)

va gör du såhär på kvällskvisten då?? :D

Hej, hur är läget?

/ M

saknar dej<3

sv; helt okej, själv då? :)

okej :)

SV: ja :)

nja, sådär. göres?

nytt inlägg :)

alla byter header hela tiden

du har kvar din snygga h,,,,,,,,,.......

ha det bra

Svar: nä det är inte bra, jag är sjuk :(

Alltid lika snyggt :) Ringarna gjorde sitt :)



sv. Tack, det är inte så farligt :9

snygga ringar! vart har du köpt dom?=)



sv; jo jag med:d

snyggt!

Enkel, men snygg outfit! :) Låter som en skön och chillig vecka! :)



SV: Vad bra att du förstår, är lite dålig på att förklara hur jag menar ibland.. :) Varsågod, ingen orsak! ;-) Godnatt! <3

åh du fick tag på ringen? :)

Sv; <3 :D

skönt att vara ledig i morgon det kan man inte tacka ner till va?

:D

härlig kofta! :)



sv - tack :D det är bra här med!♥

sv;haha ok

<3

Snygg bild! :)

läckra ringar!

sv; :)

- inte jag, hon är asdryg.. och dom bad ju nicky att sluta snacka engelska.. då kan dom be katerina att sluta svära och be på ett annat språk, det är Sverige då ska man prata svenska, hehe :)

Vilken fin blogg och fina bilder! :)

Vart kommer ringen till vänster ifrån?

sv: ja absolut! :)

vad ska du göra imorgon då? :D

- Hehe bra :)

RE: det förstår jag! och billig var den :)

hej tjänar du några pengar på din blogg ?

lc lycka till med bloggen

.p

SV: Okej! :) Samma, kram

Fina ringar :)

Fina ringar ju!! :)

sv: okej, jo den verkar jätterolig!:)

typ inget..precis skrivit klart ett inlägg och ska snart sova. :)

Det är bra :) Själv?

Some authorities claimed that actively playing entire world of warcraft may cause the game fanatics addicted within electronic gaming world.

sv: ja! dock blåser det asmkt här:(

å vad jag älskar 'dubbelringar' !! Dock kan jag inte ha de själv, för har så feta fingrar !

Haha !

Kika gärna in på min blogg ! :)

å vad jag älskar 'dubbelringar' !! Dock kan jag inte ha de själv, för har så feta fingrar !

Haha !

Kika gärna in på min blogg ! :)

sv igen; haha, men ändå. Hittar man någon sygg ring på typ hm, eller liknande, så finns den ju aldrig i den rätta storleken ;)

Superfina ringar :)

fin outfit :) (y)

kikar in på din blogg hoppas du kikar in på min! :P

NO PROBLEM! ;)

Vart är ringarna från?

Snygga ringar ♥























Follow my on Bloglovin







Trackback