engelska är inte mitt bästa ämne


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

min outfit idag, vad tycker ni?


Kom hem från skolan för ett tag sen, och är rätt nöjd med dagen iaf. Våran lärare i samhälle var sjuk, så vi hade engelska och fixade lite i programet ''iWeb'' Inte alls taggad för att ha engelska, det är verkligen det jag är sämst på. finns inget som jag är sämre på, men det är bara att försöka se det positivt.

Vi fixade en en hemsida där vi, ska skriva lite nu när vi har engelska. ni kanske får se det någon annan dag, inte nu iaf efter som jag inte vet om allt är rätt som jag skrivit på engelska. Här får ni iaf se min outfit, rätt nöjd med den idag. men mindre nöjd med bilden, för det ser bättre ut i verkligheten.

har ni haft en bra dag?

Kommentarer

enkelt men snyggt! hoppas du haft en bra dag :)

Kan flytande engelska :)hihi

ja, hon liknar dig :)

älskar din outfit !

Engelska är icke mitt bäästa ämne heller om man säger så ^^

Hur mår du ?:)

Allt bra med dig? =)

ska du inte ut i det "fina" vädret? :P<3

ibland blir man bara less. :P



ÅLSKAR outfiten!:D superfin! :D

snyggt! :D



svar: ja, vill ju se vilken plats du ligger på :( <3

snyggt!

jag suger också på engelska.. mitt svagaste ämne!

sv: Jag är 17 år, fyller 18 i juni! Hur gammal är du själv? :)

Ja, hittar du på då?



Fin outfit :)

vad gör du? :)

heh.. :P

åhh, vad jag är less på pappa just nu! :/ vi bråkar sällan men vi gjorde det precis. :/

okej:)

plugg troligtvis!

sv: jaha, hur länge får man ta rast då? hur länge man vill? :)

Sv;allt e bara bra med mig :D

Ska till min syrra=)<3

som sagt så liknar ni varandras alla :)

härligt ! :)

jo jag mår bra !



Jo jag vet t.ex. hade någon jävla diagnos på engelskan idag, förstod ingenting, lämnade in ett papper där bara 2 frågor var besvarade.... hehe.

jo. :/ och jag slår vad om att jag inte har hört det sista från honom heller. :/ han kommer komma upp efter maten och skälla ut mig igen.

oh var kommer halsbandet från?

sv: Nä men sluta, nu ska vi inte leka gissa leken, det kan ju bli pinsamt.. men om du vill så, inte tittat så himla mycket på dina bilder men skulle väl chansa på kanske 16-18? rätt? :$

nu bråkar pappa och mamma på telefonen istället. :P mamma tycker ju att jag ska få äta vad jag vill, bara jag äter, liksom...

sv; Är förkyld, annars är det helt okej :)

Jag ser på repriser av Project Runway och blir sugen på att sy! Och så funderar jag på påskfastan som inleds imorgon... vad tycker du jag ska fasta från? Godis, alkohol, TV eller kaffe? :D

nej ;C

kram

hehe vsg :)

sv: jadå :) hur är det själv?

superfin outfit.:D gillar halsbandet! :D kram

Fining!:)

SV: okej, vad skönt! jo det duger :)

gillar ditt halsband :)

svar: ja, precis, men säg till om du hittar listan :) <3



varsågod :D

sv; :)

sjukt snyggt du! :D

sv: varsegod :)



fint !

SV; okej, jag tittar på film du?

SV: Nu finns vinnarna ute på min blogg!:D Men om det inte var du som vann en länk så ingen fara anmäl dig jätte gärna igen!:D

sv: usch haha engelska suger..

Kikar in och hoppas allt är bra med dig! :)

Kram! ♥

Har haft en kanon dag :) själv?

sv: bara bra!<3

snygg outfit :) jag mår bra, hur mår du?:)

gillar halsbandet!

sv: vad görs? :)

snyggt outfit

Hej! :)

Var med och tävla i veckans blogg på min blogg!

Vinnaren utser jag på fredag. Vinnaren får en länk på min blogg.

Hoppas du vill vara med!

Kram Emma

jag har nyss kommit in i stugan, dusj? :)

snyggt!

tack ! :)

skitsnygg outfit :D

hihih ni ær lika! :) <3

snyggt halsband!

tycker verkligen om ditt halsband! =)

härlig blogg!

Jag har just nu en foto tävling på min blogg kanske du vill va med? Hoppas du är med! kram

sv:

vad bra :) jo ja mår fint !

händer ikväll då ?

Fint tycker jag. Ett sånt halsband har jag med :)



Kram

Snygga smycken! :)

hejjsan, vad gör du?? :)

Gillar du Justin Bieber? :D

gör det! :D

okeyokey (:

hihi det var så lite, jag som ska tacka!

Hej! :D

Allt bra med dig?:)

Sämste på engelska också, det suger verkligen >.<

varsegod :) Vad tycker du om det som står i mitt senaste inlägg? Tyck till!

du är inte ensam om det gumman min

sv; hur mår du? <3

svar: hur då en fotolista? :)

skönt med någon som gör. :P

sv: varsegod :)

SV, okej, (:

vgd? :)

Fin outfit :)

- åh ja!

sv:

hihi okej samma tror jag :) är typ översur nu ahhaha

svar: haha jaha, jaså, jag kollade om din blogg va med där, men hittade den inte.

har du inte slutat än? :o

okej, men hoppas du är med! :)

SV, jaao, ätit någon semla i dag då?

funderar på att gå och lägga mig tidigt idag. vad tror du om det? xD

jaoja:(

svar: lyssnar på musik :)

sv: najs outfit och du har mina djupaste sympatier över engelska, har aldrig gillat de heller

Nä, eller vet inte haha :D

svar: jo :( men ska kolla varje dag, om du finns med :)

sitter å lyssnar på musik å käka pannkokor ;) själv?

sv; mår superduper, typ ;) dudå? <3

sv; i inlägget står det "nu när vi har engelska", så jag tog antog att du var i skolan :p

sv; pluggar :( <3

Vad händer imorgon ? :)

- varsågod :D

ja de är bra, sj?

hur mår du då? :D <3

varsågod! :)

SV; okej!

sv: jaha de var fint:D

nej, undra om man ska ta och dissa datorn ett tag och se på tv eller what ever..xD

jaha okej :)

ja det äre ^^



gillar din outfit :)

Sv; bra ;)

Om du har nåt förslag på vad som kan förbättra min blogg så skriv det <3

Kram

åh gud va gott! njut!

sv; bra! längtar du till sommaren? ^^

Samma här <3

sv. Så lite så ^^



Haft en bra dag då? :)

hihi:)

hehe jo..xD ska bara ta första steget BORT från datorn också. :P

:) engelska är segt :P

sv; jaha :p

jaa:) dock så är hemmagjorda mycket godare;)

sv; solen skiiiner här, så glad! :D

hehe nice..xD

själv tycker jag inte om semlor. :P

jaa det är det :D

SV: Varsågod!:D

Allt bra med dig??:)

svar: gör så du! :)

sv; Okej :) Samma typ :p

Allt bra idag då ?

sv; Okej :) Samma typ :p

Allt bra idag då ?

:)

sv; Okej :) Samma typ :p

Allt bra idag då ?

sv: tack!

Okok.. musik bara..



Fint halsband

sv: usch ja och lärarna gör de bara värre! hur är de annars då?

följ mig och mitt händelserika och annorlunda liv i bloggen, du kommer inte ångra dig när du väl börjat läsa!



kärlek

Som du säger, man får försöka. Det är när man slutar försöka som man har förlorat!

:) <3 har ni fint väder?

Fint halsband :)

Vinnaren av dagens blogg är nu utsedd! Kolla om det blev du, och anmäl dig till morgondagens tävling! hihi. http://mmeeli.blogg.se/2011/march/utkast-mars-8-2011.html

KRAM!

HA EN FIN KVÄLL! ;*

älska halsbandeT:d

Okej tack såå himla mycket för den kommentaren ;) <33 Om du har något mer får du gärna säga det också :P

Kraam på dig <33

sv: aja antar det :S har ju inte fått svaren än men när jag skrev det gick det bra :)



kramar laila

Hej!

Tänkte tipsa om en superbra gratissajt: http://www.supergratis.se/?r=75450



Genom denna sida samlar man poäng genom att utföra gratiskampanjer, tävlingar osv. För att sedan byta in sina poäng mot valfri pryl (telefon, kamera, presentkort osv)

Jag själv har samlat ihop till en kamera och 1000kr på HM.



Gratis är gott, eller hur?

Prova du också :) Helt gratis!

kollar teve :)

var gärna med i dagens blogg! :)

sv: nope har bara ätit en halv semla i år och den smakade skit så har låtit bli sen dess ;) hihi... När man ändå pratar bakverk, vilken tårta gillar du bäst, - Marsipantårta eller Chokladtårta?? :D

älskar peacemärket :) Hur är det med dig.?

Hej, fin blogg!

Allt bra med dig? :-)

Följa varann på bloglovin?

kram!

sv; :). Snygg outfit :)!

sv: härligt! jo bara bra med mig med :D

sv; hih! vad gör du?

Jättefin!

mycket fint! har följt din blogg nu ett tag och den är verkligen super bra! :D

Jätte mysig outfit! :)

sv: haha vad gör dudå? :D

iamum luve yours bluggy

visst är min engelska bra haha

fint halsband, vart brukar du handla smycken? :)

vsg

sv: tack så mycket! :)

hihi bra där!

engelska är mitt bästa ämne :D

hejhej!

Jag vet att det är lite konstigt att jag bara kommer såhär men jag tycker det är jätte kul att skriva med andra bloggare ;)

Men hur mår du, har du haft en bra dag??<3



/ jag har haft en jätte bra dag ;)

sv: japp ^^ Haft en bra dag?

Sjukt fint halsband :)

Snygg :D

Jag har ett likadant halsbant , :)

FIN BLOGG :D

SNYGG outfit!

gud vad snyggt och va fin blogg!:)

hoppas allt är bra med dig!:)

KRAM

hejsan, vad gör du ?

fin blogg du har ! :)

min ängelska ämne är också inte så stark...hoppas att jag blev bätre på det sät också=)Men jag tror att du är bättre än jag på ängelska=)

sv: samma här, engelska är verkligen inte kul!! "/

Snyggt, vad kommer halsbandet ifrån ? :) <3

var har du köpt halsbandet ? :D

görs? :)

älskar en långa metallringen du har var har du köpt den? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback