ett hjärta fullt med kärlek

en bild på mig och elin, tagen för någon dag sen..

ikväll har jag bara svarat på kommenater och fixat lite andra saker. tänkte dra upp några saker som kan vara bra för er som läser min blogg. eller kommenterar inget måste, men ni får välja själv om ni vill läsa eller inte.

- jag svara alltid på kommenater, men när vet jag inte. (brukar ofta stå i bloggen)
- jag gör inte designar till er, tyvärr men jag skulle vilja ha mer tid i livet då.
- jag länkar inte er hur som helst, så sluta fråga hela tiden.
- ni behöver inte fråga om vi ska följa varandra via bloglovin. (jag följer dom jag vill, så fråga inte. men följ min blogg om ni gillar den) så länge ni kommenterar i min blogg svara jag och följer du min blogg så kanske jag hinner läsa någon rad i din blogg.

vad ska ni göra ikväll/har ni haft en bra kväll?

Kommentarer

Vilken fin bild!

Ikväll blir det Big Brother med citronte!

Hoppas du får en bra kväll

Kram

Okej?

Men kan du bjuda in mej till blogsvar?(förlåt om jag redan har frågat)

Fin bild!



Jag kikar på Södertälje-Modo!

Vad gör du?

Kram

Vinnaren av dagens blogg är nu upp, anmäl dig gärna igen :)

haha jo då helt okej..xD göres?

sv: bra bra ;)

sv; tack snälla! ha en fin kväll vännen! :)

Så söta ni är! :)

Allt bra idag?:)

sv: aa :) Göruu? <3

kejj:/

ok.. :/ någon som kommenterar eller en kompis?

sv okej va härligt :) jag mår toppen nu!

jupp :p<3

sv: okej! :)

Har haft en bra kväll, du självdå?

:P vad gör du?

sv; Okej ! :) pluggat :/

Haft en bra dag då ? :)

sv; då ska jag kika efter det och hålla tummarna att den finns kvar ! :D

lust att följa varandra via bloglovin föresten ? :)

Hej :) jag har en dagens bloggtävling! Du får supergärna vara med, det är bara klicka på länke här under och anmäla dig :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/march/mandag-dagens-blogg-1.html#comment

vad gör du? :)

haha okej, ja det gjorde jag :)

vilken mys bild

Hördes bra:) Jo allt är toppen, men är trött på att stiga upp så tidigt till skolan:/

sv; hehe oupsi :$

jag läste inte för jag svarade bara på kommentaren :ö

sv: kollar på tv :D

väntar på ballar av stål :)

sv: jaha, oj det märkte jag nyss:$

SV: superkul att du är med i dagens blogg :D <3



sv; okej, :)

tack så myket, din header är oxå frän :D

Hittade du skorna?? :)

trist :/

jag är envisare hahaha

jag en långmarsh i militären

fötterna var blodiga + gjorde ont

jag slutade inte gå för det



hur fungerar det då ?

bara länkar till dina klasskompisar



kommer jag få fettsmäll om vi träffas ?

ahahaha



komm igen bloggbitch ahaha

Vilken fin bild :)



SV: :)

Sv. Okej :)

Haft en bra måndag?

Söt bild!

;)

okej, inget :)<3

antar att de där e en kompis, för hon liknade inte dig som resten av foton på de andra tjejerna :)

Jättefin bild! härlig =)

har alltid varit bra med dig idag? kram

sv: najs :D nja ja vene riktigt den har varit okej :P

fina bilder :)

fin bild menar jag :)

ahh ok. kanske samma tröga sak som kommenterar mig? vad är det för IP?

svar, det är bara bra här. själv då? :)

sv: okej :) starkt av dig att svara på alla!

sv; bra :)

det va gott också ! :D

Allt bra idag?:)

Aa, godnatt! Hoppas du sover så gott:)

- yes :)

Japp,vad händer imorn då?

sv' hihi :D

sv: :D Vilken fin bild. Hur länge har du arbetat i PS ?

Tycker att jag håller mig till reglerna bra. :)Har aldrig "brutit" mot någon av de, tihi! :)



SV: Vsg!! :) Jupp, gotland är fint! ;) Har varit där 3 ggr, älskar't. Verkar vara ett nice ställe att bo på, inte sant??! :)

Så lite så! :)

Så söt bild på er :)

Sov så gott :)

Så illa. Då blir det inget spelande? :S

Okej, så roligt. :D

Har du spelat fotboll förr??

Godnatt och sov så gott! :)

:)

okej,

Nej inget sp,ska bara njuta av vår studiedag :D

du får ha en bra vecka

vad gör du ikväll?:)

sv: Aha, okok. Jag har hållt på i ca ett halvår. Det är ganska svårt innan man förstår sig på det tycker jag.

Eller hur, blir så trött på alla dessa bloglovin förfrågningar!

Ja :D

§

åååh vilken fin biild :D

PUss natti

fin bild:D

hihi =)

Har du haft en bra måndag? :D

:) hoppas att du haft en toppen dag.

sv ja! :)

du har en blogg

du tror du är på lunarström

ditt stora ego

du sitter håller på din lilla blogg



hahahahah

visst snorkfröken

att du inte skulle bry dig ahaha

du har fått eget inlägg



är du kissies snygga tvillning ?



ajajajajajhahhahaah

hoppas du får en fin morgondag!

Väldigt fin bild!

åh fina tjejer!

FIIN BILD :)

vad söt du var, och snygg blogg! allt bra med dig? :)

riktigt fin bild duh!

Ja :D



Förlåt för sent svar. Har varit på landet och inte haft tillgång till internet. Men nu är jag tillbaks. Kram!























Follow my on Bloglovin







Trackback