ett leende som får mig att le



Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Godmorgon, mina underbara läsare och besökare ♥ Har ni sovit gott? Inatt har jag inte alls sovit så gott, somnade rätt sent och inte sovit dom timmarna jag behöver. Idag är det tisdag och vi har engelska och samhälle på vårat schema.

Dom är två bilderna tog jag igår på min syster, vill verkligen ta fler bilder men min syster vill verkligen inte ställa upp och vara med på kort. Får se om jag tar några bilder efter skolan eller i skolan, annars har jag inga planer efter skolan. jag vet att min syster har två olika strumpor på sig, men det är inget ovanligt för mig.

ha en bra dag i skolan, jobbet och hemma

Kommentarer

Vad ska du göra i dag då?

Allt bra?

vilken fin syster du har!

hur gammal e hon? :)

Fina bilder!

Vad ska du ta och hitta på idag då?

Kram

sv: jorå de är bara bra :)

Godmorgon!:)

jag har sovit gott men vill sova mer :$

sv: Hihi :D

aaw tack:D



Fina bilder på din syster!

godmorgon :D

Godmorgon :) sovit gott då ?

sitter i en kompis säng just nu !

jäte fina bilder !

Usch, då är vi två med dålig sömn i natt.. Hoppas det går bra i skolan och att du får ta fler kort på din syster sen :P Känner igen det där, försöker med min lillebror men nej.. haha

yes! :D

sv: jara allt e najs sj? :)

Sööt:)

SV; Jag ska gå på stan;)

hahaah vilken söt syster du har ! Jättefin var hon, gullig med två olika strumpor också ;)

Ni var rätt lika ! :)

Hoppas du får en bra dag trots för lite sömn!

Kram :)

vilken sötnos

haft en bra start på morgonen?

Söt tjej på bilderna :)

Härlig header och super fin blogg tjejen!

sv; Jamen eller hur ! . :D. Det är bara fint =).

söta bilder :)

Hej, hur är det med dig? :)

Äre din lillasyster på bilderna? I så fall, så är ni väldigt lika ^^



svar: javisst, bara säg vilken kommun eller liknande jag ska klicka mig in på :D

svar: varsågod! :D <3

nja, inge vidare med mig idag. :/ massa depression och skit...förvånar mig inte om det kommer massa panikångest senare.. :/ göres?

fina bilder :)

Vad söt hon är:)

kika ni va :)

Tackar gumman <3 hur äre med dig?

sv: :)

sv: Okej :)



Grattis förresten, på internationella kvinnodagen! Skäm bort dig själv och kvinnorna i din närhet riktigt ordentligt :)



Vad gör du då, förutom att svara på kommentarer?

sv: jodå:D

jag brukar också ha olika strumpor på mig ibland, för mina försvinner så lätt;)

sv:tack! din header är grymt snygg!

gjort i helg?:)

söt du är med olika strumpor :D

Jamen visst!

Vad gör du?

fina bilder, du är riktigt duktig! =)

Skolan :)

har strax frågestund på bloggen ställ gärna nån liten fråga :DD

Nu har jag äntligen lyckats hitta styrka att blogga igen! Här är stövlarna jag köpte i london, vad tycks?



direktlänk:

http://linnfagerholm.blogg.se/2011/march/new-pair-of-rubberboots.html



http://linnfagerholm.blogg.se/2011/march/new-pair-of-rubberboots.html

tjenare! :)

jag har nu en dagens blogg tävling på min blogg! :)

Var gärna med och tävla om en fet länk :D

Länkar du till tävlingen,har du större chans att vinna! :)

ha en bra dag!

allt bra idag:)?

söt :)

Två olika strumpor kan även vara det som får en att le en dag :)



SV: Usch :(

yep:)

sv: hihi okej.. Allt bra med dej idag då?? :D



p.s rösta jätte gärna på mig i mysmatchen :)

http://www.mysmatchen.se/bidrag/fresh-garlic-chilli

skulle betyda sååå otroligt mycket om du la en röst på mig.. glöm inte bekräfta rösten i din mejl om du röstar.. Man har en röst varje dag..Tack på förhand..

allt bra med dig idag tjejen ? :)

svar: okej, ska kolla :D

så fin blogg du har!!

Vilken fin blogg! Hur är det med dig idag? :)

Ha en underbar dag i det fina vårvädret! :)

sv: haha, själv skulle jag nog inte orkat med det iallfall. Är helt borta efter de 75 minutrarna vi har varje lektion:P Fast i och för sig, ditt sätt verkar vara rätt chill. Inte så många ämnen eller så... Ha en fin dag!



ååååååh, gud vilken fin header :')

Kolla gärna in min nya blogg & hiss eller diss min design! Kram

ha en fin dag!

Är du bra på matte?

Isf tycker jag att du ska gå in på min blogg och lösa alla uppgifter.



Ps. fin blogg du har (:

- gör dudå? ^^

Söta bilder :)

sv; jaha najs :d

Hej, behöver lite tips. Kan du system kameror en din egna?

väljer mellan kamean Nikon F70 och Sony A 200, behöver verkligen hjälp om vilken som är bäst. Kram

Det är nice med olika strumpor! ;]

åh så fin och bra blogg!

sv: va fina kort på din syster och känner igen de att dom inte vill stå modell har precis samma problem :P

- jaa mums :D

söt tjej!

ok. jag gör inte så mycket. lyssnar på musik och ska nog öva sång snart. väntar bara på att pappa ska prata klart i mic..xD

- jo det är bra med mig med! :)



btw. du har en väldigt söt lillasyster.

kram♥

sv: okej, fett lyxigt! nio till tre varje dag förutom onsdag när ni är lediga! :D<3

jag går 8 till halv fyra alla dagar utom tisdag.. :)

sv: allt bra?:D

Bara bra:)

hhahahaa vad söt! jag brukar själv gå runt med olika par strumpor :p

nej faktiskt inte :)

Jamen oja:)

Vad händer idag då?:)

svar: jo, det är ni :)

btw, kan inte hitta visby eller gotland på bloggportalen.se :S

sv; ja verkligen :)

sv: härligt ;)

hoppas du har haft en bra dag :D

sv: tack! :)

det är super med mig, med dig? :D

ja :)

yapp :)

hahhah jag gör det överallt (a)

SV: Hahaha =D håller med han är typ andlening till att man kollar på det hahah

:)

sv: Inga problem, de kommer så småning om. Jag har dock också bild brist, ta bilder är inte min stora talang xD

sv: eller hur! och så måste man muta dom ibland me :P

svar: va dumt :(

händer ikv:)?

Hejsan! :)

Hur mår du idag?

sv: HärligT:D jo det är bra!

sV: bara bra :D

har du käkat någon semla idag då?? :b

alltså...shiet! folk måste visst alltid yttra sig! xD kolla in på min blogg om ett tag! :P

sv; Härligt ! :) samma här !

Hänt idag då ? :)

sv: ca fyra timmar tror jag, på hela veckan. Varav 2 dagar har vi håltimme 1,5 timme. De andra är små raster, typ 15-30 min.. :)

OOkeii, har bara slappat ida:)

sv; :)

Härligt, samma här :)

Har du redigerat i Lightroom någon gång?:)

Åh va söt :D

Fina bilder :P

söta bilder! :)

Vad söta bilder!!! (:























Follow my on Bloglovin







Trackback