fredag, fredag & fredag.


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm
(tagit bort lite färg ur bilden)

Sitter och funderar vad jag ska göra, men kommer inte på något alls. Var nere på stan med min bror förut, lämnade tillbaka en sak och sen skulle vi hämta ut ett paket. Så nu har jag inga mer planer för dagen, blir bara att ta det lungt och njuta av dom sista dagarna på lovet. Sen blir det skola igen, bra schema och allt.

En lite fråga till er alla, är det bara jag som har det eller har alla det? När jag sitter på facebook och skriver med någon på chatten kommer allt upp som vi har skrivit innan, för flera år sen. Och allt jag skriver i privatmedelande kommer upp i chatten. och tvärt om, är det bara jag som har en liten ''ny'' facebook eller är det fler än jag som har så? Det är super svårt att förklara, men rätt kul att se vad man skrivit sen långt innan. fast det kommer inte upp på alla, vad man skrivit innan. Men nu spraras allt man skrivit på chatten på privatmedelande rätt bra tycker jag.

kom just på att man måste fixa så man får den nya meddelandefunktionen.

Kommentarer

Sv: De e okej med mig, börjar bli lite friskare,

Malin mår bara bra!

Själv? :D

yees :D

Sv: de e bra!

btw, min facebook är inte så :P

Sitter och fixar med en vårdesign som förhoppningsvis kommer upp på bloggen under kvällen!



Vad ska du pyssla med under eftermiddagen?

Kram

ah :)

åå va gott

haha min kompis gjorde en header till mig bara så där va tyckeru om den ?

tyckeru inte den är för barnslig hehe ?

skit gulligt om du kunnde svara :/ <3

skit fin blogg haru <3

Okej samma här=) kommer behöva plugga en hel del:(

SVAR : bra , :)

blir sugen på frukost nu



bara druckit kaffe idag inget annat

ah :)

händer idag då :)

underbar blogg!

sv; :).

Jadå men brukar inte alltid göra det :)

- allt bra med dig då ?

åh, jag älskar sånna där flingor :D

Sv: Okej... :)

härlig blogg ..! :) har inte chattat på facebook på länge -så kan tyvärr inte hjälpa dig där..!



kika gärna förbi min.!

Tjenare, hur är de?

vet du nån bra film man borde se? :)

jag har en frågestund som slutar ikväll du hinner fråga en fråga om du gör de nu! :)

kramis, hoppas jag inte störde i din dyrbara tid! :)

Heej!



Vad görs? <33

Mumsig frukost! :)

sv; det hade jag med! :-)

sv; Härligt ! :) samma här !

Händer idag då ? :)

- Vad gör du då? :) <3

Jaa :)

jaha ajdå, något speciellt:/?

jomen det är väl helt okej med mig:)

- jo det är bra, lite trött bara ^^

hihi ok tack ialf, bra frågor du har ställt också! :)

ställ nån mer om du missade nån! :)

kramis

Heej! allt bra med dig idag? :) <3

hoppas du får en härlig fredagskväll! <3

KRAM

Det kan ju faktiskt vara lite små kul att kolla tillbaka vad man har skrivit förut, så det håller jag med om. Men faktiskt så har det inte hänt för mig, det där du beskriver, inte än iallafall, haha!



Hoppas du får en fin kväll!

sv; Tack :).

sv: ja jag har sett dem live 3 ggr och ska se dem den 25 mars med :) allt bra med dej? trevlig helg! ♥

Sv: Haha, ja! :)

sv: :)

ok tack ialf! :)

kolla in svaren ikväll sen! :)

svar: aa fan svin bra här livet leker sj ? ;)

- hihi :)<3 vgd?<3

sv; :).

GOTTT!

- okej :) är med kompisar ^^

kommer säga till :) kommer skicka en kommentar :P

Tack du, de gjorde jag! Hoppas att du får en fortsatt fin fredag nu då :)

Okej :] Jag ska vara med min pojkvän. Mår du bättre idag?

Tack så mycket :]<3

svar: Hej!

Varsågod :)



Allt bra med mig, vad gör du då? :D

Sv: Är allt bra? :)

- dunkar musik och chillar :)

hur gammal är du? <3

- gissa! ;)

- RÄTT GISSAT! :) hahaa det stod ju i menyn, men du kollade inte där va? haha :P<3

Allt bra med dig? :)



Jätte fin design.

sv:

venne

fin bild <3(:

Asfina bilder tar du och du är verkligen superduktig ! :)

lycka till med din snygga foto blogg

ha en underbar fredag

trevlig helg! :)

så där äre inte på min facebook :P

Heej:)

Fin blogg!

låter som en bra fredag :)<3

hmm, har faktiskt inte lagt märke hur jag har det på facebook:)

det där är tydligen inte nyttigt, så du vet. jag trodde det förut nämligen :(

gott! :D



sv: hihi!

sv: nä, men det är GOTT :D

fin bild!

kram

fin bild!

kram























Follow my on Bloglovin







Trackback