gillar att våren är på väg


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Godmorgon, mina underbara läsare och besökare ♥ Har ni sovit gott? somnade rätt sent igår och vaknade tidigt idag. jag planerar jämt att gå och sova tidigt men det blir aldrig så, efter som jag måste se big brother. tur att man är hemma på imorgon, eller har arbetsdag så man kan få sova lite längre.. älskar att vi har studiedag varje onsdag, skönt att få sova lite längre så man orkar med slutet av veckan. något som jag behöver, är så grymt trött.

min vecka ser som alla andra veckor, skolan för min del. kanske se till att vara med någon nu i veckan, men orkar sällan vara med någon efter skolan. imorgon, kanske jag ska träna fotboll brukar inte göra det. (men berättar mer senare, så ni får vänta)

har ni några planer för veckan?

Kommentarer

sv; Hihi, vad ska du göra idag då? :)

gillar din blogg fett mke! :D

godmorgon! :D



brr här är de kallt ute idag men jag tror att solen kommer skina så fint idasg! :D



jag ska käka frulle nu ;) sjj då:D

Vilken fin bild :)

Allt bra?

sv: har precis vaknat :)

Vill ha vår nu :(

gillar du tårta? ;D

haha okej..xD

allt bra idag då?

Var gärna med i dagens blogg :)

http://ffinasteeduw.blogg.se/2011/march/dagens-blogg.html#comment

Pussar och Kramar

sv; sitter i skolan ;) Själv då?

God morgon :D

kom just till skolan, dudå :) ?

haha ne inget ;P

om du beställer nåt från http://ritazdesign.blogg.se/ så får du fri frakt! skriv bara "tips liborius" någonstans i mailet när du beställer:) hennes smycken är billiga! hon säljer bl a billiga ear cuffs!:)

:) Fotboll är nice :)

sv: vad jobbigt!



Men vad skönt med studiedag varje onsdag :D

allt bra med dig idag? :)

kram

Har du gått på ngn sport innan?

nja, sådär. själv?

- Jo. Vgd? <3

vad gör du? :)

- jag önskar jag var smal.. men näe :(

min mage är inte nå tränad..

Va gärna med i dagens blogg på min blogg.

Större chans att vinna desto fler som är med :)

http://naattisplace.blogg.se/2011/march/dagens-blogg-anmal-er.html#comment



Kram<3

SV: Varsegod :)

våren är här :D



PUSS

vilken härlig header du har!!!

sv: vilken tur! :)

sv: ja, verkligen! :)

Va skönt att våren börjar komma, eller hur? ;)

i veckan ska jag plugga stöll ;d sj?

okej, härligt:)

inget typ :)

ur ska din kväll spanderas ? :)

så himla skönt att slippa all snö!:D

SvaR: jo det är bra:) händer idag?

fint fint :)

sv: awesome :D hihi..

Allt bra idag? gjort nåt skoj? :b

UNDERBAR BILD! :D

japp ;) vad gör du? ;)

-Bra här med (:

Hänt idag?

sv: nej inte så mycket, själv? :)



fin bild!

Borde jag färga håret blondt igen?

Allt bra med dig? =)

Ska du ut i det fina vädret? :P<3

Va gärna med i Dagens blogg! http://oehmaan.blogg.se/2011/march/entry-117143806.html#comment

Vad gör du en sådan här fin dag?

sv; nejdu, svarar på kommentarer! :-)

Superfin bild :D

sv; jodå, det är det allt! :-)

vad händer ikväll för dig? :-)

sv; ska sova hos en kompis :-)

sv: åh den bilden är efterlängtad nu :P haft en bra dag?

äälskar att snön är borta!:D

det gillar ja med!

så fin bild, vår!

fina bilder du tar :D

Fin :)

Vååår!!!























Follow my on Bloglovin







Trackback