grattis till min vän Leo


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Idag är det den 5 mars och jag vill bara passa på att säga grattis till min vän Leo. Han fyller 18 år idag, jag vill med fylla 18 år men snart är det min tur. Jag har inte känt honom så länge, men jag vet rätt mycket om honom fast vi bara känt varandra sen augusti. men aja, grattis till dig Leo hoppas du får en super bra dag!

Idag är det lördag men jag tror det är söndag hela tiden. Det händer inget alls idag, kanske något ikväll men inte helt säkert. Om det inte händer något så hade jag nog tänkt åka hem, idag är det också super fint väder så kanske ska ut och gå en stund sen?

Vad har ni för planer för dagen?
följ min blogg om du gillar den.

Kommentarer

Grattis till honom då :)

sv. hehe :D

sovit gott då? ^^

sv; Åh tack så mycket :)

Kram

- och billigt!

- :D

okej, jag ska plugga & senare ska jag kolla på min brorsas match :)

sv: japp :D allt bra?

Sv; Nja... vet inte. ^^ Själv? Jag tror också de e söndag hela tin. :p

Varsågod :)

hhi tack !



Gullig bild :)



Åh tack ! va söt du är :DDD

Jag ska hem till mina föräldrar och mysa med familjen! :D Kanske pilla lite i deras trädgård. Man får ju passa på när man ändå är där :P

sv; Hihi, tusen tack! :)

Kram

Grattis till din vän! :)

- tröjan eller ringen?

kul att fylla 18:D

svar: okej! :)

allt bra idag? ^

- det tycker jag med! den står för dagen soutfit idag ;) Godkänner du sina kommengtarer?

grattis

grattis till honom :)

Jo, det är bra med mig också. Händer idag? :)



Grattis till honom :)

mm :)

sv: det är bara bra här med ^^

sv: :)

hihi :)<3

tack gumman

njaa du .. inte mycket alls typ .. ska snart iväg och storstäda hos han så får ja lite many av honom senare :D

älskar bilden i din header där med ringen där det står love! :)

ja allt är bra :) själv då?

OK. FÖLJ MIN BLOGG PÅ BLOGLOVIN :D

vad gör du gumman

Gillar din heder!!:)jätte fin!



Ska du göra idag då?:D

sv: hihi, japp ^^

svar: alt bra med mig också :) <3

har du sol hemma hos dig idag? :D

okej, skönt o höra! :)

jaa.. stackarn! :/

sv: underbart :D hihi!! Älskar när solen tittar fram, så de blir nog att ge sig ut en sväng sen ;)

Planer för dagen då?? :b

- ganska dum fråga, ahah ;)

ok

Okey, jag ska plugga idag.

Tack :)

sv : hihi ^^ <33

- varsegod! :D gör du? :)

Jättefina bilder! :D

:)

sv: hehe okej jag svarar på kommentarer och lyssnar på musik ;)

ligger och läser

hur länge har du bloggat? :')

- ok, hur många sidro <3?

Tack ska du ha, detsamma! :)

grattis till honom :)

Allt bra idag då? :)

nice! 9 månader på den hära bloggen men jag har bloggat på andra bloggar o så, så kanske 2 år sammanlagt ;)

- soft! är med en kompis :)

haha okej :)

Sv: Inget speciellt.



Vad ska du göra idag? :)

hehe aa :)

Så lite så! :)

SV; Okej, jag festade igår så idag ska jag bara slappa tänkte jag! :) Har du några planer inför denna lördagen?

Grattis till han!

Okej :) ja, för nu ska jag bara åka och handla lite saker :) eller iaf kolla :)

Så man inte bara sitter hemma :) <3

sv: ja :D <3

haha, jag tror också det är söndag idag.. :p

Men det är nog bara för att jag har haft lov!

- 8 ;) <3

- jadå! :)händer idag då? :)

hej!

I dag tipsar jag om boktips på min blogg kom in och kolla!



min blogg adress står ovan!

Fin blogg :D

Sv: Jag har inte planerat ngt. :)



vgd?

tack så mycket! & jag gillar din header :)

- tack ;)

svar: som ajg då :D

Dina svar var asbra ,du svarade perfekt på varje fråga :)

Vad har du ätit idag!?

Favvodjur?

varsegod:)

GRATTIS TILL HONOM!



Sv:

svarar på koemmentarer, vad drömde du inatt?

Vsg :)

:)

har lagt upp 4 t-shirts, vilken hade du valt?:D

http://liborius.blogg.se/2011/march/t-shirts.html#comment

- hur många kommentarer fick du i ditt gamla inlägg?

SV, ja det hoppas jag, vad gördu ?

sv: tack :)

sv: ja, tack :)

sv; Hihi.

Vad ska du göra idag då? :D

haha jag följer dig om du följer mig ;D

- okej :) lyssnar på en asskön låt ;D

- nu är dte fredag ;) men jag såg att du hade godkännt det ;)

Hur mår du ? :)<3

födelsedagsfirande står på schemat;)

åh vad mysigt att gå ut en sväng i det fina vädret!

SV, okej, nja inte så mycket .

- :D

sv: det vill jag också.. om jag orkar:D

- ;D

sv okej ska snart gå bort

Japp! Vgd?<3

grattis till din vän! :D

sv: haha så borde jag också känna :p

Hej! :D

sv mm

Så skönt med sol :)

:P gör du dÅ?

Hur är det med dig idag? :D

sv:

okii, haha inte jag heller :)

nu är inlägget med fotot jag tog :)<33

haha ;)

Svar: okej jag ska spela match :)

Allt bra?

sv: precis, det är därför jag inte orkar gå :p kan ingen gå med dig då? <3

sv: Oh så kul:D

Jag gillar din blogg!

Härligt! :D

Det är bra här med. Vad gjorde du igår då? :D

Vad ska du hitta på under lovet då:)?

okej, jodå:)

sv:hur är det idag? :)

- Jag ska till borlänge:) härligt med en promenad! Är det kallt på gotland?

Hej fin blogg! :)

Vill du vara med i min tävling? Klicka in dig här> http://thelionqueen.blogg.se/2011/march/var-med-tavla.html

sv: vad bra :D

Bara bra:)

- jadå! :)

Är med Simon :)

Okej, jag var också med några vänner :D

Så då hade du en bra fredag då? :D

sv: jag fyller år i mars:D

vad gör du då? :)

sv: jaha, vart är du? :p

Tack så mycket :)

Okej, låter bra det. Jag hade en toppenkväll! :D

sv: okej :p

ska på fest :)

Härligt! Det är bra med mig med "D

Ja verkligen :)

sv okej va härligt :) jag mår skitbra!

Ja, absolut :)

Vad händer för dig idag? :)

okeej:)

bara tagit det lugnt än så längE=)

:D<3

Snygg header du har nu :)

Sv: Jag ska nog till stan, nu. ;)



Ha en bra dag!

sv: :)

mm:)

Okej, jag vet inte vad som händer faktiskt. :D

Några kvällsplaner då? :)

;)

<3

hur mår du då? :)

Har en dagens länk tävling på bloggen supper kul om du anmäler dig!

Svar: Jodå :D

Okej, vilka ska du mysa med då? :P

sv: de är fint här :) gör du denna lördag? kram

sv: ska nog ut å åka en sväng iaf :D hihi..

sen blir de bara å ta de lugnt skulle ja tro ;) hihi..

Jo en liten fråga

- Vilken disney film tycker du är bäst?? :D

sv: men är det meningen så hittar ni tillbaka till allt det där bra tror jag!:)



Jodå, en okej fredag. Har du vart ut nåt i det fina vädret idag då?:)























Follow my on Bloglovin







Trackback