haft en awesome första mars


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
målat av: Johannes Jakobsson (min bror)

Det har vart svårt att bloggat under hela dagen, var tvungen att leka med mina syskon innan jag skulle dra in till Visby. och där träffade jag min vän Nathalie som inte bor på Gotland, så vi gick till Märtas café och tog en bulle. Det var super skönt att få träffa henne igen, mycket att prata om som vanligt. Det kan vara svårt att berätta något som hänt, för man måste berätta vem det är också. Men jag hade det super mysigt med min bästavän Nathalie och är super nöjd med dagen.

Sen skulle jag träffa en annan kompis, men vi skulle hitta på något imorgon istället. Annars har jag inte gjort så mycket mer, drickat kaffe med min bror och syster. Fixa lite bilder, pratat i telefon och kollat på den nya tv som min bror och Kristina har köpt. Super bra, äntligen har dom tv här underbart! Så bloggen fick jag lägga åt sidan har haft en super bra dag med mycket saker på mitt schema. Det är min bror som målat bilderna, om ni undrar han är super duktig!

är ni nöjd med eran dag?

Kommentarer

Tack så mycket! :) Du tar också jättevackra bilder! :D <3

haft skola :p <3

Din bror har talang! ;D



sv: Härligt:) Gjort idag?

PUSS :D

duktig din bror är!

Jag med! Fina bilder! :)

Har frågestund på bloggen !



Välkommen att fråga om allt mellan himmel och jord :D

Okej, så bra. Vad ska du göra ikväll då? :)

SvR: :-)

sv: Aha, roligt :)

Jag har inte gjort någonting alls faktiskt :P

sv: gillar din header skarpt!

Haha :D Oj vad fint han ritar!<3

sv; :D.

Vilka fina teckningar ! Din bror är duktig :D

Jag läser din ibland också ;) har bara glömt att kommentera xD

Jag ska länka till din blogg :)

hej, rösta gärna i min tävling: http://johannalives.blogg.se/2011/february/3-finalister-rosta.html

Tack! :)

hur gammal e han :o?

tack för din röst! :D

Åh, tack! Skriv typ Denise aka Rhavaniel eller nåt xD

SVAR: varsegod! :D

Vad fint din bror ritar!

Härligt att höra! Min dag har varit toppen :D

Svar: jao, sådär.. ryggen värker så fruktansvärt!

:( men är det bra med dig då? :)

Så mysig dag du haft

- Diggar musica på högsta volym :D själv snygging ? :D

sv: haha okej! inget speciellt heller, tog precis en långdusch :) skööönt, haha

fina bilder :D



Allt bra?

kram

sv:

jaha vad gott :) tack så mkt, men spegeln är väääldigt smutsig! vad fint din bror ritar, hur gammal är han?

SVAR: tack desamma söto! :D

Det är superbra :D Vad gör du?

Kram

sv: vad görs? :D

- Okej, superduperfin header! :D

sv: yes :)

duktig din brorsa va förresten :)

Fett snyggt din bror ritar :)

Jätte fina teckningar ! :)



sv; Härligt ! jo det är bra här med :)

händer ikväll då ? :p

ah shit va fina bilder! :D

svar: :)

Ojdå.. :o ;) okej!

Var det okej att jag länkade dig?

sv: Vsg :) Vad fint han ritar!

det är bra med mig :D hur är det själv?

- kul?

sv: hehe tack :D

Hur är läget med dig idag då? :)

Jaa :)



btw har frågestund!

Okej, det händer nog inte så mycket här heller :P

sv; härligt!

Schysst! :) <3 Du är inlagd också ;)

fint :)

okej vad bra.

Haft en bra dag ? :)

svar: vad roligt att du gillar det!

måste säga det, snyggaste headern du någonsin haft! :)<3

sv: :D

sv; tack sötnos :D<3

jo är vell bra, :) händer ikväll?<3

SV; joodå, helt okej :) förutom allt plugg då, menmen, sånt man får leva med! ;)

jätte fin blogg!

allt bra ? :)

kram!

Sv: Vad nice! Ska se till att skapa ett konto och allt det där :D



Vad fint din bror ritar!!

du som ritat ?

fin ny vårdesign :D<3

duktig han är på att rita :)



PUSS

shit va grymt han målar ;o



sv. hehe ah :D

sv: allright :D haft en bra dag??



Jo min tattoo är färdig nu och bilder ligger upp på bloggen :D

va tycker du?? :b

Jag har varit så otroligt trött idag, men annars så!

Vore lite roligt att veta vad du tycker om min nya rosa design, HISS eller DISS? :D

jag mår fint :D

Hej, fina bilder :D

HUr är läget?

/Matilda

-Hej

Skulle varit super snällt om du ville rösta på min bild nr 7. Det skulle varit guldvärt om du gjorde det för min skull, nu när jag snart fyller år :) hihi



HÄR: http://photobymadeleine.webblogg.se/2011/march/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment



Tack på förhand finaste du!

Grym din bror är på att måla!, verkligen riktigt snyggt!:)

Ha en bra kväll!

snyggt ritat :)

sv: ja :) haft en bra dag?

svar: javisst blev det, är fett nöjd! :D

sv: Låter som om du haft en riktigt toppen dag!:) jag har jobbat idag, sen har jag fotat lite här hemma, pysslat lite med bilder och slappat i soffan mest!:P Har du en bra kväll?:)<3

sv: hihi:D jodå, det är bara bra med mig. Lite trött. Blev äntligen klar med den jävla designen haha, lyckas allt sabba något så jag får göra om det well well...



Åh vad duktig han är på att måla! ♥

fina bilder :)

jag mår bara fint fint :D

hur mår du då ?

fint!



sV: jag har städat lite idag! :)

haha hette smaken på läsken läsk :P

T Ä V L I N G P Å M I N B L O G G !



Just nu kan DU vara ******* !

kolla in och va med vetjag!

/moaabreitholtz♥

vad ska du göra i morgon då ?

Fasen va snyggt! Så där vill jag också kunna teckna! :D

fint din bror målar! :)

SV: Vad bra ;D

Fin blogg :) Hoppas du haft en bra helg!

Låter som du har haft en mycket bra dag! alltid lika kul att träffa kompisar man inte träffat på ett tag, mycket att snacka om framför allt haha =)

Snyggt din bror ritar föresten.



Ja min dag har varit bra, träningen gick super och kände att jag orkade mycket så det var härligt :)

Sv: jodå, helt okej i alla fall!

Okej :)<3 Gjort idag?

sv; :).

gå in på min blogg, läs mitt senaste inlägg och testa vetja! :D



www.angelinasvard.blogg.se

Vinn ett par grymt coola svarta glasögon med fönsterglas hur enkelt som helst!



http://feliciaofsweden.blogg.se/2011/march/tavling-svarta-glasogon-med-fonsterglas.html#comment



Lycka till!

sv: aa hehe :)

fina bilder"!

shit va bra han ritar! det va jättefint! :)<3

shit vad bra han ritar :O

shiiet vad bra han är :)

vad fin blogg du har!

följa varandra via bloglovin'?



1000 kramar, http://kseniajernbom.blogg.se

Snygg teckning verkligen :) ha en bra helg också!

Vad bra din bror målar:O kan du också måla?























Follow my on Bloglovin







Trackback