helt okej, lördags kväll med Viktoria.


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

en bild från igår på min syster och en kompis barn.

Igår åkte jag buss till visby, så igår åkte jag buss nästan i fyra timmar under hala dagen. Fick vänta ett litet tag och sen åkte vi hem till Miggo. Det var helt okej, fick träffa mycket trevligt folk där. satt mest och pratade, rätt nöjd med kvällen ändå. vaknade just och jag har snart sovit tio timmar, aldrig sovit så länge på ett tag så det var riktigt skönt.

Nu ska vi ta och ta frukost och sen ska vi ta oss in till Visby för att se innebandy, så jag svara på kommenater och skriver i bloggen senare när jag kommer hem efter innebandyn. Eller så kanske jag svara på några kommentarer nu, vi får se hur jag gör..

ni får ha det så bra så länge, vad ska ni göra idag?

Kommentarer

sv; Ja, allt är bra här! Själv då? :)<3 KRAM

Sööt bild! :)

Det blev ju ett riktigt bra kort.

Så snäll du är alltså :)

idag ska man njuta av det fina vädret :D

btw, jättefin blogg du har! :D

allt bra annars?(:

Jodå det är bra, har varit sjuk i veckan men det är bättre nu! göra i veckan då? :)

fin blogg :)

allt bra med dig idag ? :)

lång tid på busss :O



PUSS

Gillar din blogg :)

Vad händer idag då?

Läs gärna min och kommentera :)

Gillar din blogg :)

Vad händer idag då?

Läs gärna min och kommentera :)

Vilken mysig bild =) hoppas du får en bra dag.kram

HEJ!

Jag har frågestund på bloggen =)

Skulle va kul om du kikade in och ställde en fråga.

Mvh Johanna

vilken mysig blogg du har :) väldigt fin header!

vilken sötnos! ♥

hejsan, vad gör du ?

sv; Okej ! :) samma typ

Hänt ihelgen då ? :)

(ledsen för sent svar)

SV: Ja :)

- japp :D

du är bäst!!

du är bäst!!

hej fin blogg

hur äre idag dåpp ?

//Me

Var med och delta i hos flera besökare.

Veckans blogg! tryck på länken. :)



http://baraellaa.blogg.se/2011/march/veckans-blogg.html#comment

Allt bra ? :)

jag ska se hockey :D

jätte fin blogg! :)

Allt bra ida? :)

Allt bra?

Jättefin bild! :)

Så,

ledsen för sent svar.. Men jag har haft lite saker att göra och lite privatsaker, aja.

Hoppas du fortsätter läsa min blogg.

Ha en underbar dag förresten!

Kramar Saga :D

Snygg blogg :)

Vilken underbar header! Du tar jättefina bilder!

Nawe, söt bild!

Gör inte så mkt just nu, svarar på en veckas kommentarer :P Haft en bra helg hittils? =)

sv. jodå :)

Fin bild !

söta!

sv: okej, jo det är bra med mig :)

haft en bra helg?

härligt! :D

jo det är bara bra! :)<3

svar: härligt! :)

Det är bra med mig, humöret på topp ^^



Vad gör du då?

sv:de är bra :D jodå de är bara fint här sj då?























Follow my on Bloglovin







Trackback