hittade lite snygga saker på stan

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Nu är jag hemma efter några timmar med min syster och ska snart dra vidare igen. Först så gick vi på stan, hittade ett par snygga solglasögon. Sen köpte vi en pärm och lite, för jag ska skriva ut lite bilder och sätta in i min pärm. hittade även några söta ljuslyktor inne på rusta plus att jag hittade en väska som jag är helt kär i.

har just ätit mat med min syster och ska göra mig klar för att träffa Elin, sen ner till hamnen för att kasta i rosor i havet. kommer bli riktigt tråkigt så jag lär nog vara med Elin ett tag för hon lär ju vara helt förstörd efter som det är inte lätt när någon dör. sen får jag se vad jag gör ikväll, men något mer blir det nog.

vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

okej, är med kompisar :)

Sv: Varsågod :p

Jaa, Vampire Diaries böckerna är jättebra :)

Det är toppenbra , vad gör du?

kr

snygga! gillar verkligen väskan :)

sv. Absolut!

ha en bra kväll, kram!

jo det är ok. göres?

sv: lite, men känns ändå rätt skönt att slippa det =)

Jag mådde inte så bra av att träna i slutet

Vad händer ihelgen då?

Själv ska man typ flumma sönder med sin bästis :D



Jag är med på dagens blogg grejjen :P

http://Beatthestreet.blogg.se

haha tack :)

sjukt snygg väska! :)

sv: (:

sv: jag är 20!

Allt bra? du kanske mår bättre av att kolla på min fina fotobomb iaf! ;D <3

nje men så najsiga köp :D



PUSS

SV: Jaa det är alltid kul med lite utmaningar!;)

Är du oxå med eller?

Snygga solglasögon förresten! har nog likadana;)

Snygg väska :)

Nu har jag modespecificerat min blogg kika in och kolla om du gillar det! :) Jättesnygg header föresten, var har du gjort den?

sv: najs väska :D händer i helgen?

Har frågestund på bloggen nu!

De frågor jag väljer ut länkar jag till!

Så kom igen and ask me anything ;)

Alltid kul med nya saker:)

idag blir det mys med min dotter iaf å imorgon har jag faktiskt ingen aning. Men haft en bra fredag hittils iaf?

allt bra? :)

Snygg väska! och de "ljuslyktorna" var för söta :D



Ikväll ska en otroligt saknad vän till mig komma hit, vi ska ha skräckfilmskväll haha. Vad ska du själv göra? =)

sv: jag har varit sjuk hela veckan, så nu väntar en lugn och avslappnad helg då jag bara ska pyssla om mig själv! ^^ Vad ska du göra mer i helgen?

vart kommer väskan ifrån? (:

Jo allt är bra , har du haft en bra dag ? :D

Riktigt snygg väska! Vart köpte du den :D?

snygga väska !

oh, fina! :)

jag har vart så duktig idag :o

städat hela lägenheten och lagat mat :D

Varsågod :)

Söt blogg du har! :)

Snygga saker, gillar väskan starkt:)



sv: jo:D!

snyggt :)



sv: hihi :) Görs?

yes :D

Jag ska ha en myskväll med mig själv, pizza, ostbågar, film och vin. Allt bra med dig? Kramar

var hittade du väskan=)?

jag vet nu är mamma glad på mej :D

Varifrån är väskan??

myser med katten :)<3

Ha en bra kväll!:)

nice stuff babe!

jag svarar på kommentarer och gör mig klar för att åka på krogen med Carro. :) är dock grymt trött och borde inte gå ut inatt där av men lovat henne och alla sviker henne hela tiden i sista stund och jag tänker fan inte göra det! :P

Snygga saker ;)



Sv: Hehe.. ;) Kollar du på let's dance?

skit snygg väska! :)



händer ikväll då?<3

jag ska ta och göra mig klar nu med sminket och sedan åka. kramis sötnos så höres vi antingen senare i kväll eller i morgon. :) vet inte om jag orkar blogga när jag kommer hem..xD

ja lite så ja :D

sv: åh va trevligt :D ne ja har faktiskt inga planer än :P

vadgördubabe?

Snygga saker! :D

Jo det är bara bra ;D Göru? <3

va snygg väska!

ha en fin fredagskväll btw :) kram!

Sv: :D Varsågod, okej det gör jag :)

Grymt snygg väska!! :O

är kär <3 haha :P

vart köpte du den??

Rosor i havet? :/



Snygg väska iallafall:)

Ätit några våfflor idag? :)

fett snygggg väska!! vart är den ifrån :)?

Najs där! :)

fina saker :)

Gillar lyktorna:D

Snyggt!:D

Skit snygga solglasögon :) <3

fin väska :-)























Follow my on Bloglovin







Trackback