I listen and you tell the truth ♥


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Vaknade för ett tag sen och nu har jag fixat lite saker och hade tänkt äta lite glass nu. Fast det är rätt tidigt, men jag är super sugen på glass. jag ska bara kolla en buss sen är jag klar för att åka till Viktoria. åker inte förän vid fyra så jag hinner blogga en hel del idag också. såg också att jag kom högre upp på aktiv listan, rätt roligt för jag var inte alls aktiv igår..

Idag bjuder jag på mycket vår bilder hade jag tänkt, efter som vi var ute igår med klassen och tog lite bilder och det känndes verkligen som vår. förutom att det var så mycket vatten i gräset, men annars så är det vår här på Gotland.

vad har ni för planer denna lördag?



Kommentarer

Härligt bild! Man längtar inte lite efter våren. Ha en bra helg :)

sv: Jag ska nog fixa lite i mitt rum och sådär (;

inget :)

Du tar grymt bra bilder !



Inga specilla planer, chilla, dusj ? :D

hur mår du då? :)

sv: jag ska iväg på äventyrsbad idag och imorron är det mässa och 3års kalas!:P hur ser din dag ut då?:)

Vad händer idag då?

godmorgon :D

hade studierdag i går så jag var med min faster i går hela dagen och ska åka hem sen

Jo fredagen var bra :)

hur mår du idag?

Hade du en bra fredagkväll? :)

haha ok..xD jag vakna så fort jag vände mig åt ett speciellt håll..xD fattar inte varför dock.. :S

okej, händer det nått idag då? :)

Åh, det dröjer inte länge förrän alla gräsmattor är fyllda med de där!

sv:

haha mm verkligen :) har du ätit något godis än ?

tack gumman

helloo :D

allt bra? ;)

svar: ja, hur gammal är du, 2 år yngre än mig, 17, 18? Lite måste du ju få ta ansvar över själv, du är snart inget barn längre, jag är snart 20 och går typ aldrig på fest, men skulle jag, skulle farsan bli lite "va-rädd-om-dig-min-lilla-flicka-du-är-ett-barn".

aww, tack sötnos! :D hehe...XD nej nu måste jag sätta igång med städningen.

:D

Fatta så duktig du är på fotografera :) min kamera är tyvärr sönder men jag ska köpa en ny :)

Okej,vet inte..:/

sv:

hihi åhh gott ! :) <3 tycker du kan bjuda lite haha

sv:

du kan skicka den via hotmail haha

fin bild!

Ska du titta på melodifestivalen ikväll?? :D

och isf vem tycker du ska vinna?? :b

ja det kändes skönt

fina bilder :)

fint<3

Just nu lottar jag ut en asnice earcuff i min blogg, var gärna med :) (förlåt om du inte vill ha sånt här)

Kram

DU KAN VA SÖT!

svar:

jo, det är bra :)

svar: fast bara för att våra föräldrar kanske inte fick göra dittan och dattan i våran ålder, betyder inte det att dom inte ska få låta oss ha roligt, och ha lika tråkigt som dom :)

dagens blogg tävling!

anmäl dig gärna

http://photosbyisabel.blogg.se/2011/march/utser-en-vinnare-123.html#comment

hehe ok, gör så sötnos! :D

sv: åh vad kul att höra :D

hoppas allt är bra med dig idag?

sv:

vad ska du hitta på imon då ? :)

Hur mår du ? :)

hur mår du

okej va kul! :D

vad gör du?

Mina lördagsplaner blir att gå ut och ta n ridtur i det härliga vädret, och sedan blogga lite! Du får ha en bra lördag då! :D

du vet din meny, den är 'ganska' högt upp eller vad man nu säger . Skulle du kunna fixa så på min? :)

sv:aa :)



godmorgon!! :)

Du måste skriva med namn, mejl och bloggadress annars gills det inte!

Sv;här :))



http://soflun.blogg.se/2011/march/veckansblogg.html#comment

hehe okej:D

men vill du ha min inloggning och försöka:)?<3

svar: får se om det blir någon promenad.. är inte på humör för nåt just nu..

vabra..

toppen med mig!

sv: skönt att höra :D allt är bra här med denna soliga dag! :)

sv:

hihi låter skönt :) ska ocxå slappa med film och så haha <3

:)

yeeyy :D

okej:D

hahah , japp . men liiiite högre? :D

svar: har bråkat med farsan.. :( <3

åh vilken vårig o fin bild:)

idag kommer en kompis o hälsar på:D hon ska sova över, så det blir en mysig lördag:)

vill köpa en sko på nelly.com, men vilken färg? svart eller beige? direktlänk: http://liborius.blogg.se/2011/march/strl-37-tack-1.html#comment

KRAM

sv: det låter riktigt kul:D

sv:

Jaa verkligen :) hur gammal är du ?

japp!

haha jaah! :)

sv allt bra m dig söt<3

sv; ja det var himla mysigt. Nu ska vi strax dra in till stan och kolla på bio :) Vad händer hos dig?

hihi okej tack:D



hehe, men skulle du kunna hjälpa mej med en liiiten sak till? du får länkning såklart:)<3

jag sitter och lyssnar på musik :)

har hjälpt till med nedervåningen, nu ska jag bara städa mitt rum också..XD

hheeh jaa!! :)

vad gör du nu? :)

kanske inte svarar om du kommenterar nu, ska ut med min hund. hehe, vi hörs ! :)

sv:

hiih okej :) hur gammal se jag ut som ? <3

sv: Jadå allt är bara bra! Är allt bra med dig?:)

hehe , svarar nu iaf ;)

skulle jag kunna maila dej? de är lite lättare att förklara då:)?<3

:( hur e det med dig dÅ?

inte mkt själv? :)

svar: jo, ska flytta hem till morsan nu ett bra tag..

om du skriver din mail, om du vill, så mailar jag dej senare idag:p

sv: Glass är alltid gott !

:)

Härligt :)

det är lite bättre :)

:D

glass är en mänsklig rättighet, oavsett tid på dygnet ^^

sv;

ahha nej jag är 14 haha men 15 i år :) <3

höhö :)

svar: kanske bäst så. har fått en massa skit hit och dit, morsan minns mest.... :( <3

sv: har du också fint väder?D:

Ja verkligen :P konstigt att du steg på listan om du inte va aktiv :P

jo de är helt okje med mej :d

sv; jag menar fiket i Visby ^^ eller vilket menar du?

Bara bra och dd?

:P

Nice:)

fin blogg du har

nyss vaknat! haha durå? :)

:) har ni fint väder?

sv:

ahha det gör inget XD vilken linje går ud på ?

hahaha, det vill jag inte precis påstå..xD

jag ska äta godis , hehe!

dudå?

underbart jue :D

Svar: Tack så mycket! :) Hoppas du får en fin lördag! KRAM

okej trååk då :p

nej nu måste jag sätta igång med stärningen..xD

händer det ngt kul idag då :D ?

fina bilder du har! :)

Härlig bild!! :-)

sv:

hihi är det kul ? :)

fin bild :)

Idag blir det att bara ta det lugnt :) Hämta lite krafter till nästa helg. Men ikväll blir det melodifestivalenkväll med mina vänner :)

Fett fina bilder!

Detär fortfarande jävligt mycket snö här :(























Follow my on Bloglovin







Trackback