Ikväll blir det bio med en underbar vän



Idag eller kväll ska jag gå på bio med min underbara vän Elin, vi ska se filmen hur många lingon finns det i värden. Vi har planerat att se den flera gånger, men blev aldrig så men äntligen ska vi se den. Innan vi ska se bio vet jag inte vad vi ska göra, men något roligt blir det säkert. jag ska sova hos henne också, så ingen data för min del. men jag hör av mig imorgon efter skolan eller innan. ha en bra kväll och en bra dag, imorgon får ni se lite bilder.

Idag i skolan har vi gymmat och fixa våra bilder sen ifredags. efter som vi hade en uppgift som vi skulle göra, imorgon ska vi vara ute hela dagen och foto träd efter som vi har ett arbete som vi ska göra.

jag hör av mig när jag kan, men kan inte lova något. 
har ni sett filmen?

Kommentarer

sv: så lite så! :)

Nej, har inte sett den men vill hihi :)

åh den vill jag se :) du får meddela senare ikväll om den är bra :P

svar: tack så mycket!

gött :)

var filmen bra ?

såå kul :D ha det kul!!!



PUSS

Vad kul, har hört att den filmen är jätte bra. Men sorlig i slutet, fast själv har jag inte sett den.

Ha en fortsatte trevlig dag!

SV: De är ok har lite ont i huvudet bara!

haft en skön helg? :)

kram

Allt bra idag? :)

Åhh den filmen är skitbra, och sorglig :(

sv: sitter brevid Madde :)

den filmer verkar vara jätte rolig. vill också se den!

allt bra här, själv? :D

Vi har sett den, vi satt typ och grät! Hehehe

jag har inte sett filmen men dom som har sett den av mina kompisar tyckte inte den var så bra:)

har ni också en massa fint väder idag :D ?

bra här :)

okej, kollar lite bloggarr, vad ska du göra i dag då?

- ja, hur har din helg varit? :-)

ja ;D

NNice med bio ! :DD

Jag har sett den !

Den är väldigt bra och rolig men samitidigt tragisk på något sätt, men helt klart värd att se haha.

Hoppas du får det kul :)

kul med bio! :D

har du några planer idag då? :)

såg också den filmen igår :D



sv: jag mår fint, själv? :)

Jag har sett den, den är grym! :D

SV: Allt är bra här! Själv? :)

sv: Ja, lite trött bara. hur e det själv? ^^

Har inte sätt den, men är lite sugen på den :) hört att den ska vara riktigt Kul!

sv; det är ju så...

den där ill jag se!

Hejsan! Jag har en fototävling på min blogg med temat kärlek. Du får gärna anmäla dig med en kommentar i min blogg. Läs mer där (inlägget, fototävling - kärlek) Kram (:

Sv; Hehe ja :D

Hoppas du har en fin måndag! :)

Allt bra med dig idag?

den vill jag också se :D hoppas den e bra <3

sv: okej ^^ Allt bra?

åh den vill jag också seee :D

den verkar så himla bra, skulle gått på den i helgen, men blev inget :(

SV: det är bara bra, självdå? :D

sv: var den filmen bra :O?

Åh, vad mysigt :D.

kul

allt bra? =)

sv: Tack så mkt! :) Söt är du själv!

Hoppas den är bra ;)

- vad kul!

hihi :D

vill också se den filmen! :D

SV: ja :)

fin blogg :)

vinnarna av dagens blogg har utsetts.

kika in och se om det vart du!

hoppas du får en fin kväll :)

var gärna med i dagensblogg ! :D

http://namnetvarclara.blogg.se/2011/march/db.html#comment

Jag såg den i lördags och jag älskade den!

Tycker den var helt underbar, dom är så jäkla söta allihop!

Hoppas du tycker den är bra! :)

vad kul med bio! vill verkligen se den dära :')

sv : jodå , de är bara bra här ;)

haha den verkar bra! :) måste se den.



kram <3

åh jag vill oxå se den! verkar så himla rolig och kan nästan redan de roligaste replikerna utantill! ;D



sv: haha no problem ;)

hejsan, vad gör du ?<3

sv : jag vill också se den filmen,.

Nja sitter och kollar på lite kläder på internet. :)

yes allt e bra sj ? :)

åhh! den är så himla bra ( ja ja har sett den filmen,)

det blev båda delarna både skratt och gråt den är jättebra ! :d

Hej dagens blogg ligger nu uppe på bloggen. Vinnarna och ny tävling hittar du här: http://linnnrosenkvist.blogg.se/2011/march/dagens-blogg-mandag-1.html#comment :)

kram!

- Bra.



Vad gör du?

allt bra:)?

vad göru då:) ?

jag har sett filmen, sevärd!:)



härligt att höra! samma här :D

nae haha.

allt bra? :D

Allt bra med dig? :)

Trevligt med bio :)

svar: hihi :)

Såg den i lördags, den är jätte bra! :)

sv; samma här :)

sv: ingenting :D

hinner ni med bio under skoldagarna? :o

fin blogg

sv: hihi, det tror jag med du! =)

Åh vad roligt, har funderat på att se den jag med. Såg trailern till den när jag var på en annan film.

Du får berätta hur den var sedan då!



Ha en fin kväll♥

Sv; varit med min kompis =)

Vad händer i veckan då??



Kram

Var gärna med i dagens blogg :D

http://ffinasteeduw.blogg.se/2011/march/dagens-blogg-1.html#comment

Sv: Okej ;(

Hejsan, kikar in och önskar dig en bra start på veckan :) Kram!

vad har du för text i dina inlägg? ^^

sv: jo det är bara bra :)



fråga gärna en fråga i vår frågestund :D

Sv; härligt! :D

DEN VILL JAG SE;D

sv: jo:]

Sent svar men :P min helg har varit fantastisk ^^



en fråga: följer du min blogg varje dag eller bara besöker den då och då? :)

mysigt med bio !

sv: Okej :)

Har du haft en bra vårdag?? :D

Vill också på bio! Fast jag vill se Sucker Punch :)

sv: jag har sett den! så grymt bra :D Typ bästa jag sett <3

Ge gärna tips på några citat som du tycker är fina & betydelsefulla :)

sv: de är toppen :D

den vill jag också se!;D säg hur den var sen!

Sv: Ju det är bara bra ^^ Fast har varit jätte upptagen hela helgen plus idag med indreda lite ^^. Men hur ärre med dig ?^^

Den filmen verkar jätte mysig, den vill jag också se :) haft en bra Måndag?

inte så jätte mycket:D

Har inte sett den, men vill se!

Du får berätta om den var sevärd sen =)

var den braaaa? :)

Tävling i min blogg:) tema vårkäsnlor:)

http://poxx.blogg.se/2011/march/tavling-2.html



Åh den filmen verkar super bra!!!!:):)

hur var filmen? :)

hoppas du får en trevlig kväll<3

du får berätta vad du tycker om filmen sen ;)

Hej Beatrice, jag vill verkligen se den? Är filmen bra? :)

Mysigt att gå på bio på en vardag, nej har inte sett filmen.

SJUUUUKT BRA FILM!

nej har nt sett filmen, allt bra?

nej har nt sett filmen, allt bra?

Allt bra?

kul! :) Skriv om den är bra eller inte sen :P

åh den är så bra!

nu har jag frågestund på bloggen!

så kika in coh fråga vad du vill och få ett ärligt svar :)

kram!

vill se den :D

kuul

allt bra med dig?^^<3

Sv: Jadå, allt bra med dig? :)

sv: Härligt ! :D Jadå :)

Jag har sett filmen, den är rolig & bra! :)

rekomenderar.

så lite så :)

sv: var med min pojkvän =)



kul me bio hur var filmen?? jag var oxå på bio igår såg på 1 am nr 4

Hejsan, har en dagens blogg tävling på min blogg!

var gärna med.. , tävlingen avslutas imorgon kl 19.30! (:

http://gabriellakajrup.blogg.se/2011/march/dagens-blogg.html#trackback

Hejsan, har en dagens blogg tävling på min blogg!

var gärna med.. , tävlingen avslutas imorgon kl 19.30! (:

http://gabriellakajrup.blogg.se/2011/march/dagens-blogg.html#trackback

Hej, vill du vara med & tävla om att bli kvällens blogg?

Anmäl dig här: http://princessemelie.blogg.se/2011/march/kvallens-blogg-5.html

Krami :)

Fin blogg! ;D



Ps: Kolla gärna in min blogg ewery.blogg.se

Nu kör jag med DAGENS coolaste BLOGG, gå in på länken och anmäl dig/er!

Vinnaren utses klockan 18:00 ikväll. (29/3 -11)

Hoppas du är med! :D

LÄNK: http://elaniez.blogg.se/2011/march/tavling-ta-chansen-att-bli-dagens-coolaste.html#comment

Fin blogg ! :)

Jag har nu bytt blogg från "kajsafashionmagazine" till "kishas" :)

Vilka shorts ska man ha av dem man la upp ?!

Problem!! Tyck gärna till, din hjälp är värdefull! :)

Ha en bra dag :)!

hehe, jag vill se den ½ :O

Fin blogg! och fina bilder! kolla in min blogg

hej! vilken fin blogg du har :) kika gärna in på min blogg, vi kanske kan följa varandra bloggar :)



www.liindarunnfffors.blogg.se



PS. filmen är jättebra! jag var statist på den filmen :)

Är det någon som har vunnit något här ifrån?

http://www.supergratis.se/?r=32749

Undrar om det funkar. Det verkar jätte bra! :D

Vet du? haha vill verkligen veta :$

Hejsan! fy fan fin blogg.. Skulle jag kunna få din kodmall. SÅklart kommer jag ändra precis ALLT på den. Men jag vill ha storleken och styckindelningarna! det skulle vara så himmla snällt. skulle behöva det!! :') :(



kram!

Tjenare :) allt bra med dig.. du har en jättefin blogg :D du kanske ska checka in bigbrother Roza'z "utbrott" på Rodney i min blogg :)



CHILLA :) tjarå :D <3

mysigt! :D



har inte sätt den filmen ;S

sv: hihi okej, då får jag väl ta & se den då :)

svar jag menade när jag har lockat det och ska sätta upp det försvinner lockara då?

Vad mysigt

åhh den filmen måste jag se !

Tyckte den var mysig, och grymt rolig :D Helt klart värd att se :D Kram på dig!

Anna























Follow my on Bloglovin







Trackback