ikväll blir det solsidan och big brother


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Gjorde om en bild, efter som jag har så grymt tråkigt just nu.

Snart är mitt sportlov över, och jag taggar till skolan imorgon. Visst det hade vart skönt med en vecka till, men det kan vara skönt att komma tillbaka till skolan efter som jag inte alls är så nöjd med mitt lov. Jag vill komma tillbaka till skolan efter som att jag inte gör något på dagarna. visst det ska bli roligt att få träffa några i skolan, men inte alla. det som jag taggar mest till är att få nya lektioner och schema, skönt med lite nya lektioner.

Min kväll kommer bestå av att sitta och se på tv, om en timme börjar solsidan och sen är det big brother. Sen ska jag vara duktigt och gå och sova så man orkar med morgon dagen. kanske skype med emma där i mellan, hon har en del att berätta för mig.

fler som börjar skolan imorgon?

Kommentarer

fin fin blogg :)

Hej,

du har en as fiin blogg ! =)

Men hur få du dina bilder så stora ? =)



/ J

svar; jag äter äppelpaj och kollar på tv med pojkvännen, du då? :D <3

sv: okej :D

Ha en bra söndag!:)

sv' ja :) tack!

Åh vad sent med lov nu, vi i göteborg hade lov för 2 veckor sen :)

www.alexandramatildas.blogg.se

sv; verkligen :D

min kväll består också av solsidan och bigbrother, rätt skönt ändå :)

Sv: jo de e bra! :)

Vi börjar skolan imorn :)

sv: okej :)



Hur har din söndag varit då?

Ha en fortsatte trevlig kväll!

det rullar på. :D

fin bild :)



sv: hiih, japp ^^ gör du nudå?

sv: Då är vi två ;)

Sv: Det är bara bra med mig, sj då? :)

:D

sv: bara bra :D va gör du denna sönda kväll då?? :D

fin bild!

Sv: nja, inte särskillt :P Är jätte trött så jag orkar inte gå upp klockan 6 på morgonen :P

tycker du de? :)

Fin bild =)

sv: Jaha :)

Jag kom precis hem :)

Vilken fin blogg du har! :) Du tar super fina bilder :D

sv: okej ^^ jag kollar på topmodel :P

Gokväll! Idag har vi promenerat, ätit lunch hos sambons föräldrar och kollat på skid-vm.

Vad händer hos dig idag då?

Kram

HAR FRÅGESTUND!



Ni får fråga precis vad som helst - och jag LOVAR att svara! ;)



http://aintsosweet.blogg.se

sv:

hihi ska du kolla på solsidan ? :D <3

sv: tack sötis :)

allt bra?:)

vad gör du? :)

sv; :)

sv::D japp.

Jag ska också se på solsidan och BB ikv =). Har du haft en bra helg ?

Vad gör du då? :D

HejHej!

Fin blogg..

Händer något kul ikväll då?:D

// Tilda<3

HEJSAN! Vad är du sugen på att köpa? Jag kan garantera dig att du hittar något som du är sugen på att köpa på min utförsäljningsblogg. Där jag har samlat snygga kläder, elektronik, smycken, plånböcker mm på en och samma hemsida & det bästa av allt är att jag inte har satt något pris på sakerna, för jag vill att just du ska vara med och bestämma vad du tycker är ett rimligt pris. Välkommen in och kika i mina kategorier! & om du gillar det jag gör så kan du lägga till mig på Bloglovin för att se dom hetaste nyheterna som jag lägger upp ♥

fiiiin header! :))

taack! :)



jo, det är rätt men INNAN du laddar upp dom på bloggen så förminskar du dom i photoshop, alltså gör så att dom blir 700px breda. då blir dom inte suddiga sen när du laddar upp dom på bloggen, eller aa dom blir mindre suddiga iallafall :)

svar: okej, ska också kolla på solsodan :D

Fin bild :D

Hej :D Vad görs?

sv: okej, nice :D

älska solsidan :D

tyvär börjar ja skolan redan imorgon :( <3

Sv: :) Ha en bra kväll! :D

Väldigt fin redigering!

yes. planer för morgondagen ? :D

sv. riktigt underbart! :D

Usch, jag har också skola imorgon :(

Älskar dina fina ögon! :D



sv: ååh, det är i London man ska bo alltså ;)

:)

sv: hihi ^^ :)

Okej,jo det har jag!:D

skola, sen rida :D

nu förstår inte jag^^ ahah, men menar du i photoshop? :) för det är bara att öppna orginalbilden (alltså den som kommer direkt från kameran) och sen gå in på image/bild | image size/bildstorlek och sen ändra width till 700px



:)

vsg!

hoppas du haft en bra helg! =)

tack :(

fin blogg :) allt bra?

händer mer i kväll då snygging?

vad bra! :D

fin du är!:)

sv: jadå, det är bra me mig också :D

Sv: Tack! :D

skit snygg bild! :)



sv: allt bra? :)

fin blogg du har!

allt bra?:)

sv: härligt å höra :D jag mår super ! :D

jag börjar också skolan imorgon :(

jag får lov i morron ja :D

Jag börjar också skolan imorgon!



sv; Oki samma här!

Dagens blogg på min blogg,var gärna med!:D

Svar: Tack! :)) Önskar dig en fin kväll!

hehe:=

SV:njerå :P

puss

sv: tack!:) fisken vart ganska bra faktist!:)



planer på nå annat än skola imorgon då?:)

Sv: härligt! :)



Jag börjar tyvärr skolan imorogn :(

svar: hihi :)

sv: onej, absolut inte!



Nej, mitt lov börjar imorgon:)

Väldigt vacker bild :)

hehe okej :) jodå skapligt! vad gör du då

Fin :)

Sv: Okaj! :)

Tycker absolut att du ska investera ett batterigrepp! (Y)

:P

- hihi :D

hej cool snygg bild

vem är snygga tjejen på bilden ?

ha det godis

samma..funderar på om man kanske ska gå och lägga sig snart eller någe. :P

okej ;/

hahha. visst är solsidan bra!! xd

fint me bubblor

Fin bild! Vart redigerade du den? :)

haha jasså det är där det händer! Är det ingen snö kar där eller? :D

målat naglarna :)

Sv: bara bra :)

sv: varsegod :D



visst är dom !

hehe okej :) typ samma! tar det mest lugnt

så lite såå:D

sv: hihi :D <3

ska nog gå och lägga mig. nattis!

sv: hihi ^^ Gonatt :)

jo det e bra :D

sv: härligt! Jag har bakat, städat och pluggat :)

Vad händer i veckan då?

åh skönt att haft sportlov! :)

Vinnarna av dagens blogg är uppe!

Om de inte blev du finns nu en ny chans!!:D

http://writtenbyk.blogg.se/2011/march/060311-vinnarnadagens-blogg.html#comment



Tack till er alla för att ni vill va med!!<3

sv: Det ska jag göra! :D



Nice bild! :)

Sv: Okej vad bra! :)

Riktigt fin bild! :)

sv: jarå:)

vad har du gjort idag då?

Det var så lite så:)<3

SVAR; det är bra :)

Godnatt & sovgott:)

Nope är arbetslös och har lov varje dag hela veckan hela månaden :P

du får ha en bra vecka

sv: jaha, hur har du gjort det? Är det bara en effekt? :) Jag har också picasa och skulle vilja veta hur man gör.. :D

:)

sv: Tackar :D!

nope, har lov :))

sv: Hihi! :)

Allt bra med dig då? <3

jaa :) hehe

SV: :D

hej kolla in http://ourfunnylife.blogg.se bloggen och www.solsystern.blogg.se vi vill ha många som kommenterar, ps fin blogg :)



och glöm inte kommentera



kram laila



jag börjar skolan i mon :(



sv: det är bra med mig också. händer imorn?

fin bild! :)

Solsidan måste vara något av det bästa som gått på teve!

hag börjar oxå skolan imorn :(

tack :)

Nu har jag startat en frågestund på min blogg! Var gärna med och fråga :)

kram Emma

solsidan♥ söt du är!



tack så mycket :)!

Grymt snygg bild! :)

Väldigt fin bild! Vore jättekul om du skrev vad du tycker om min blogg :D

fin bild! :)

Nej, går inte i skolan =P

sv: blire i morgon då :D

Hej, nu är kvällens blogg avslutad! Kika in och se om du vann, om inte så kan du anmäla dig igen:)

http://princessemelie.blogg.se/2011/march/kvallens-blogg-avslutad-2.html

Kram

Tackar! =) tittade också på solsidan ( vem gör inte hehe) så bra :D

jo tack det är väldigt bra med mig, hur är det själv då?:)

förlåt för ett sent svar!

tja! kika gärna in min blogg & säg vad du tycker om den! följ mig gärna med bloglovin också!:D

Nu är söndagens vinnare uppe, kolla om det blev du, och anmäl dig till måndagens tävling när du ändå är i farten hihi!

grymt snygg blogg du har!

följa varandra via bloglovin'? :)



1000 kramar!

tack sötnos :D allt väl?:)

Så fin bild på dig:)

du är sjukt fin"

sv: :)<3

Ja :)<3

Fin bild :D

Vem är din "favorit" i big brother?

Vad mysiga och fina bilder du både har och tar! :D <3

Hej!



Jag älskar din blogg och din design, och därför ville jag fråga dig om jag kunde få göra en header liknande din till min egen blogg?

Kändes inte bra att göra den utan att ha frågat dig, tack i förhand<3

Vad fint du har satt bokehn. Hur sätter du in den i fotot ?























Follow my on Bloglovin







Trackback